Nove dizelske lokomotive

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Regani so najmanjši problem SŽ sploh. V Prekmurju in na Primorskem, kjer so bili steber vleke dolga leta, niso motili nikogar. Sedaj pa ko so se preveč približali Ljubljani, pa razvajen tamkajšnji folk takoj skoči v zrak. Tipično. Zavajanje s "historičnimi", "okolju neprijaznimi" in podobnimi oznakami zanje se sprevrže v pravo gonjo. In to proti lokomotivam, ki jim po zmogljivostih skorajda ni para v Evropi, edine primerljive lokomotive pa imajo vse po vrsti vgrajene iste ali pa vsaj podobne motorje istega proizvajalca.
Borovničani so si čisto sami krivi, če imajo hiše tik ob železnici. Železnica je tam bila, je in bo. S čim se vozi po njej, se prebivalcev ne tiče. Dolga leta se je vozilo s parnimi, pa ni noben zahteval ničesar. (Je pa res, da so takrat prebivalci od tega živeli in se ne vozili držati ritke na toplem v LJ). Če hočejo kaj vplivati na vozna sredstva, ki jim vozijo mimo hiš, naj nakažejo denar na SŽ za nakup novih, z Regani primerljivih dizelskih lokomotiv (kar Herculesi niso in nikoli ne bodo). Do takrat naj razumejo, da vozi to, kar vozi, in da za nove lokomotive ne le da ni denarja, ampak tudi ni potrebe. Ni potrebe menjati lokomotiv, ki jim, kot sem že rekel, skorajda ni para v Evropi.
Amen že enkrat s tem, ker je že nadležno brati vsakič znova te umotvore 2-3 osebkov. Tema je namenjena napovedanemu nakupu 5 lokomotiv, ki bodo morda zamenjali nekaj odsluženih Špank, morda pa čisto ničesar. Sploh ni še gotov nakup (zadnje čase se znova namiguje, da iz tega ne bo nič), pa takoj vsi planejo po tem, kako se bo menjalo Regane. Kar se zagotovo NE BO zgodilo, in pika.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Dizli v Ljubljani niso nič posebnega, resda do nedavnega Regani niso bili prav pogosto na tem koncu, sta pa veliko prepeljala Kenedija in pa Španke. Krožna, nabiralniki, vlaki z Dolenjske, premog za toplarno, ko je še bilo kaj konkretnega na Kamniški progi, Kresnice ... pa se ne spomnim, da bi se kaj jamralo zaradi tega. Vedno se pa najde kakšen, ki ga kaj moti. Mene recimo "ta glasni" dizli prav nič ne, pa redno vozijo okoli, tudi ponoči. Takrat ga vsaj lahko slišim, čez dan precej težje, zaradi ropotal po cesti ... No vsak ima svoje probleme. :twisted:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV,

tvoj odgovor potrebuje temeljito analizo, podal si nekaj gorostanih ugotovitev

1)
Regani so najmanjši problem SŽ sploh. V Prekmurju in na Primorskem, kjer so bili steber vleke dolga leta, niso motili nikogar.
Da so Reagani najmanjši problem je res. Dobro so opravljali svoje delo, počasi pa postajajo tehnološko zastareli (ekologija, poraba, dvojna zasedba) in bodo pač romali na smetišče zgodovine. Toda govoriti, da v Prekmurju niso motili. Seveda niso, saj ljudje niso bili okoljsko osveščeni. Spomni se debat okoli protihrupnih ograj. Menda je neka mamka izjavila, da sploh niso vedeli, da se da proti hrupu boriti tudi s pravnimi sredstvi.
2)
Borovničani so si čisto sami krivi, če imajo hiše tik ob železnici. Železnica je tam bila, je in bo. S čim se vozi po njej, se prebivalcev ne tiče.
Železnica ni tam od vekomaj. nekoč je potekala drugače, kakor po vojni. Prebivalcev se pa to kaj tam vozi tiče ravno toliko, kot se moraš ti z svojim avtom in svojim delovanjem zavedati okoljske problematike.
3)
Če hočejo kaj vplivati na vozna sredstva, ki jim vozijo mimo hiš, naj nakažejo denar na SŽ za nakup novih,

Prvič slišim izjavo, da morajo državljani firmi, ki ne izpolnjuje okoljskih zahtev kupiti osnovna sredstav! A ti zahtevaš od države, da ti kupi okolju primeren avto?
4)
Ni potrebe menjati lokomotiv, ki jim, kot sem že rekel, skorajda ni para v Evropi.
V zahodnem delu EU boš res težko našel tako oklju neprijazne mašine, ki emitirajo hrup po sicer neuradnih meritvah okoli 115 dB, primerljivo skorajda s hrupom letalskega motorja.
5)
Amen že enkrat s tem, ker je že nadležno brati vsakič znova te umotvore 2-3 osebkov. Tema je namenjena napovedanemu nakupu 5 lokomotiv, ki bodo morda zamenjali nekaj odsluženih Špank, morda pa čisto ničesar. Sploh ni še gotov nakup (zadnje čase se znova namiguje, da iz tega ne bo nič), pa takoj vsi planejo po tem, kako se bo menjalo Regane. Kar se zagotovo NE BO zgodilo, in pika.
Jaz nisem nikoli in nikjer dejal, da bodo nove lokomotive zamenjale Reagane, omenil sem le možnost, da jih bodo Đurice preživele. Ragane se pa NEDVOMNO BO zamenjalo. Vprašanje samo kdaj! Saj kmalu skorajda ne bo več potrebe po dizlih, še zlasti če se uresniči elektrifikacija proge Sežana-Gorica.
LJ363:
Dizli v Ljubljani niso nič posebnega, resda do nedavnega Regani niso bili prav pogosto na tem koncu, sta pa veliko prepeljala Kenedija in pa Španke. Krožna, nabiralniki, vlaki z Dolenjske, premog za toplarno, ko je še bilo kaj konkretnega na Kamniški progi, Kresnice ... pa se ne spomnim, da bi se kaj jamralo zaradi tega. Vedno se pa najde kakšen, ki ga kaj moti. Mene recimo "ta glasni" dizli prav nič ne, pa redno vozijo okoli, tudi ponoči. Takrat ga vsaj lahko slišim, čez dan precej težje, zaradi ropotal po cesti ... No vsak ima svoje probleme.
Pravzaprav v Ljublajni resda skorajda ni motil hrup dizlov, motilo je pa neusmiljeno prodirno trobljenje vlaka v toplarno ob 5 uri zjutraj ob robu največjega slovenskega naselja, ki ima presenetljivo nizko emisijo hrupa.
Imam pa vprašanje, kdaj je bilo na kamniški progi kaj več konkretnega tovornega prometa. Pred 15 leti je bil popoldanski tovorni vlak precej krajši kakor danes. Razen če je slučajno že odpadel prevoz kalcijevo-karbonatnih polnil iz Kamnika. Toda ne tako daleč nazaj sem še videl značilne cisterne v Mostah.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: Da so Reagani najmanjši problem je res. Dobro so opravljali svoje delo...
Ampak jih prikazuješ kot največji problem. In piši v sedanjiku: Dobro opravljajo svoje delo - boljše kot karkoli drugega.
Ljubitelj napisal/-a: Prvič slišim izjavo, da morajo državljani firmi, ki ne izpolnjuje okoljskih zahtev kupiti osnovna sredstva! A ti zahtevaš od države, da ti kupi okolju primeren avto?
Prvič pa tudi slišim, da se mora prevoznik z izbiro voznih sredstev prilagajati ljudem ob progi. V prvi vrsti se mora namreč prilagajati svojim potrebam. Ki jih Regani odlično zadovoljujejo.
Ljubitelj napisal/-a: V zahodnem delu EU boš res težko našel tako oklju neprijazne mašine, ki emitirajo hrup po sicer neuradnih meritvah okoli 115 dB, primerljivo skorajda s hrupom letalskega motorja.
DB 218, DB 232 "Ludmilla", pa še kaj bi se našlo.
Prav tako pa boš težko našel tako zmogljive lokomotive kot je Regan. In tudi če jih boš, so zagotovo delni produkt EMD (Class 66, Vossloh Euro 4000).
Stop s SIEMENSmanijo!!
Ljubitelj napisal/-a: Regane se pa NEDVOMNO BO zamenjalo. Vprašanje samo kdaj! Saj kmalu skorajda ne bo več potrebe po dizlih, še zlasti če se uresniči elektrifikacija proge Sežana-Gorica.
Prej kot v 10 letih zagotovo ne. Na zadnji stavek pa... ne vem kje si to pobral (razen v nekih glupih študijah), verjetno pa bomo ta dogodek čakali še vsaj 20-30 let, če ga bomo sploh dočakali...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: na SŽ za nakup novih, z Regani primerljivih dizelskih lokomotiv (kar Herculesi niso in nikoli ne bodo)
Saj ju niti skoraj ne moreš primerjati. 6 proti 4 osem, tehmologija 50-ih proti današnji tehnologiji enosmerni motorji proti asinhronskimi... Na ravnini sta isti šmorn ( dokazujeta rca in adria). Na vzponu pa, imaš z reganom mal več prostora za manevriranje, kot pri herculesu. Edino drži, da je regan bolj vzdržljiv pri preganjanju, vendar je to stvar lastnika, kako bo ravnal z lokomotivo.
Drugače siemensove serijske lokomotive niso za en d*ek. Če smo šli na limance z desirotom, ni kriv siemens, ampak mi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Prvič pa tudi slišim, da se mora prevoznik z izbiro voznih sredstev prilagajati ljudem ob progi. V prvi vrsti se mora namreč prilagajati svojim potrebam. Ki jih Regani odlično zadovoljujejo
Po domačle rečeno bedarija brez primere. Malo se izobrazi glede okoljskih in podobnih stvari! Tudi ti se ne prilagajaš samo svojim potrebam ampak moraš upoštevati da na svetu NISI SAM. Tvoja svoboda ni ABSOLUTNA, temveč je omejena s svobodo DRUGIH. Za take kot si ti, sicer v nasprotju z večino, pa so potrebni ostri regelci, ker sami očevidno ne premorejo notranje osebne kontrole delovanja in bi vse počenjali le z mislijo na SAMEGA SEBE!

LP in brez zamere L
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ljubitelj napisal/-a:Imam pa vprašanje, kdaj je bilo na kamniški progi kaj več konkretnega tovornega prometa. Pred 15 leti je bil popoldanski tovorni vlak precej krajši kakor danes. Razen če je slučajno že odpadel prevoz kalcijevo-karbonatnih polnil iz Kamnika. Toda ne tako daleč nazaj sem še videl značilne cisterne v Mostah.
Si videl cisterne, ker jih tam polnijo, do tu pa s tovornjaki (a ti pa imajo pravico ropotat okoli?). V Črnučah je bilo marsikaj, dokler je še bil SCT, se je vozilo tudi tja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Si videl cisterne, ker jih tam polnijo, do tu pa s tovornjaki (a ti pa imajo pravico ropotat okoli?). V Črnučah je bilo marsikaj, dokler je še bil SCT, se je vozilo tudi tja.
A ni tako, da v Mostah dopolnjujejo cisterne za dodatnih 10 ton iz kamionov. Nekega silnega prometa cistern namreč ni opaziti, je pa vsekakor priročneje dopolniti iz kamiona, ga premakniti k naslednji cisterni etc... Vagon bi vsekakor teže premikal ob ostalih vagonih potrebnih dokladanja. Mogoče se pa motim, samo potem ne vem kakšne cisterne potem vozijo iz Kamnika. Toda pozor, kamioni morajo izpolnjevati določene ekološke zahteve, podobno kot moj ali tvoj ali TGV osebni avto. V Črnučah je pa res bilo včasih precej prometa, toda to je šele 1. postaja na kamniški progi.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Fantje, vročina deluje, tudi na forumu!
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Fantje, vročina deluje, tudi na forumu!
Huda je, če ni klime kot na mašini!.

LPL :evil:
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ljubitelj napisal/-a:Toda pozor, kamioni morajo izpolnjevati določene ekološke zahteve, podobno kot moj ali tvoj ali TGV osebni avto.
Če je infrastruktura v slabem stanju (ceste) in tovornjaki nabijajo v luknje, ropota, stavbe se tresejo, pojavljajo se razpoke ... katerim ekološkim zahtevam to ustreza?
Ljubitelj napisal/-a:V Črnučah je pa res bilo včasih precej prometa, toda to je šele 1. postaja na kamniški progi.
Je v Ljubljani? Je na Kamniški progi? Vozijo s "ta glasnimi" dizli? Kakšna iniciativa dela probleme zaradi tega?
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a grega »

Po eni strani ljubiteljsko branjenje starih lokomotiv, na drugi strani zgražanje ko je nekdo recimo pretirano navdušen nad pticami (veternice...). Včasih je kul če zadevo pogledate z malo širšega zornega vidika ;)
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a OBB »

Povezava na video

teli Vectroni pa imajo kar pospešek. Ali bo kaj z nakupom novih lokomotiv. Teli Regani so tako glasni, sedaj ko so obvozi po Bohinjki jih ponoči gre okoli 5 in ne moreš spat koliko brenčijo ko pridejo iz Hudajužne. Upam da se kupijo če se bojo sploh kake bolj tihe.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

:roll: :roll: #-o #-o ti pa gotovo nisi pravi Grapar! Pri nas smo na ropot Reganov navajeni in smo veseli, da so se vrnili.
Vectron je pa vsaj oblikovno lep stroj, v primerjavi s starejšimi Helgami, ki jih je bilo nemogoče ločiti od Traxxov. Tokrat so bili vsaj domiselni. Je pa to edini dizelski Vectron zaenkrat, in se ga uporablja bolj za promocijske vožnje kot je ta.
S potniškim vlakom pa ima vsak stroj dobre pospeške.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a kvak »

kdaj pa vozijo regani po bohinjki
Odgovori