Nove dizelske lokomotive

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Nurmi bi kupil tisto, kar je edino pravo nadomestilo za Regana. Edino osni pritisk se bojim da je pri Vosslohu problem.
@Ljubitelj pa že sanja o trganju spenjač... hahaha... pa saj vemo kaj je kamen spotike. Euro 4000 je Regan v sodobni preobleki - isti EMD dvotaktni motor - ojoj, preglasno, Borovničani že skačejo v zrak, itd. itd.
Pa saj mu privoščimo nekaj njegovega najljubšega zvoka, kajne? :wink:

Povezava na video

Se pa strinjam, da so rabljeni Herculesi edini domet SŽ. Vsaj dokler se Bohinjka ne uštima za 22t, nimamo kaj sanjat o čem "hujšem".
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi bi kupil tisto, kar je edino pravo nadomestilo za Regana.
Toda pozor, v vlečni sili je občutna razlika 400 kN proti 242 kN.
@Ljubitelj pa že sanja o trganju spenjač... hahaha...
Še nedolgo nazaj bi bila dovoljena vlečna sila na kavlju verjetno presežena pri polni obremenitvi v ”divjini”.
Pa saj mu privoščimo nekaj njegovega najljubšega zvoka, kajne
Če imaš kaj posluha je zvok povsem drugačen, vsaj pri premikanju na videu.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Če imaš kaj posluha je zvok povsem drugačen, vsaj pri premikanju na videu.

LPL
Zvok je skoraj isti kot pri serijah 663 in 645 - Karaveli in Mali Karaveli. Turbopolnilnik žvižga, v ozadju pa se lepo sliši EMD dvotaktni motor.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Sploh ni nobeden govoril o Bohinjki in o tvoji "divjini",ker je za tovorni promet razen obvozne razbremenitve popolnoma nepomembna. Vlečna moč na kavlju ne igra nobene vloge. Herculesi so razen CF verzije smešnica,ki je odvisna od vremenske napovedi in so za resno vleko vlakov pri nas neprimerni. Durabilnost EMD vlečne tehnologije se je dokazala ti dve leti na koridorju. Trenutno je Vossloh 4000 top lokomotiva za evropske razmere.Sicer pa hipotetiziramo.Ker novih dizel lokomotiv ne bo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sploh ni nobeden govoril o Bohinjki in o tvoji "divjini",ker je za tovorni promet razen obvozne razbremenitve popolnoma nepomembna. Vlečna moč na kavlju ne igra nobene vloge.
Saj druge neelektrificirane proge s pomembnim tovornim prometom ni, torej tudi ni potrebe po nekih močnih dizlih. Vlečna moč na kavlju igra pa še kako pomembno vlogo, to je najvažnejši pokazatelj sposobnosti lokomotive za tovorni promet na progah z znatnimi vzponi. Moč motorja postane pomembna šele, ko se gremo hitrejše vlake, mislim, da je kritična hitrost te mašince blizu spodobnih 30 km/h. Če se pa motim glede pomembnosti vlečne sile na kavlju, pa vljudno prosim za tozadevni poduk.

LPL
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ljubitelj napisal/-a:Saj druge neelektrificirane proge s pomembnim tovornim prometom ni, torej tudi ni potrebe po nekih močnih dizlih.
Ja, saj vem, da so pomembne le glavne proge :roll: , pa vendar: tule berem o vlakih z dvema Reganoma na Bohinjki. Sicer ni vsak dan, se pa najdejo. Obvoz po naši ljubi Dolenjski...tudi ta ni vsak teden, ko pa je, pa glava boli, kako scukati malce težji vlak čez tele naše gričke. Cisterne za Ortnek. Kadar so, tiste 12 vagončkov v dveh delih vlečejo čez preljubi nam Čušperk. Pleh za Revoz. Zadnje čase ga je res malce manj, ko pa je, pa Regan brez pomoči ne zmore.
Tako da kakšna orng mašinca ali dve mogoče nebi bila glih višek :wink:


Danes so dovoljene sanje, jutri je.........no...šiht :D
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Zgleda,da o tandemih še nobeden ni nič slišal.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

1216-001 napisal/-a:Zgleda,da o tandemih še nobeden ni nič slišal.
Ampak, zakaj bi imel dve mašini, če do določene mase lahko vlak vlečeš samo z eno...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ampak, zakaj bi imel dve mašini, če do določene mase lahko vlak vlečeš samo z eno...
.....večino časa pa voziš samo napol obremenjen, drugje pa manjka kašna lokomotivca.
In kolikokrat voziš v NM vlak s plehom, ki ima kakih 2000 ton? Takšna je pač približna zmogljivost te mašine med Lj in NM (664 1420 ton). Tudi na obvozu v Sevnico takega vlaka verjetno ne bo potrebno vleči. Sicer pa, ali je na SŽ sploh kakšen tako težak vlak? Za tiste enkratne prevoze v Ortnek pa ni nikakršne ovire, da se na skoraj povsem nezasedeni progi vlak ne bi delil.

In to je to, lokomotive morajo biti primerne svoji rabi. Če ni težkih vlakov, jih pač ne rabiš! Kot je rekel 1216-001, pa vedno obstaja možnost sovprege dveh manjših lokomotiv, recimo Herkulesov.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Me prav zanima, kaj imate toliko proti Herculesom. Seveda bi bil primernejši za Bohinjko, če bi imel 6 osi in kakšnih 30 ton dodatne obtežitve.
preglednik
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Pozablja se na najpomembnejši dejavnik, tisti ta najbolj skrivnosten. Če bi bile tudi cene primerno manjše glede na zmogljivost, bi bil morda res bolj smotern nakup več manj zmogljivih, ampak imam občutek, da v ceni ne bo take razlike med obema. Sploh pa, se ve kje znajo delat dizle, take ki zdržijo vsaj naslednjih 30 let, pa tudi cena je verjetno nižja (z vsemi dajatvami vred). Res pa je tudi, da potem ne bo gor pisalo Siemens...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Me prav zanima, kaj imate toliko proti Herculesom.
Sej nima nihčne nič proti njim. Prej se raje vprašaj, zakaj bi nekdo prodajal "samo" okoli 10-13 let stare dizelske lokomotive? Še posebej, če je to kakšna hiša, ki jih daje v najem. Najemniki pa po večini ne varčujejo na lokomotivi.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a kvak »

če se kupuje naj se kupi najboljše
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a holding »

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Zgleda,da o tandemih še nobeden ni nič slišal.
Ampak, zakaj bi imel dve mašini, če do določene mase lahko vlak vlečeš samo z eno...
..no, @1216-001, a ti je jasno... [-X ...res je, da si s herkulesom samim ali v tandemu.... :idea: ... ali v tandemu herkules z 1216 (541) ... velikokrat prekrižaril Slovenijo po dolgem in počez, pa še po levi in po desni...... [-X ..ampak:zgoraj pravijo ,da nimaš pojma.....da veš..... :D :D :D ...
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Nove dizelske lokomotive

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

V Sloveniji je že nekaj desetletij nazaj en učen možakar zapisal. Le čevlje sodi naj kopitar.
Odgovori