Stran 21 od 26

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 22.01.2019, 22:39
Napisal/-a andre85
maxima napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Lahko že ima nadimek Čehinja. :D ...
Glede na to, kakšno barvno shemo naj bi imela... :
Re 4/4 napisal/-a: Izbor Barve:
Koš lokomotive - Modra RAL 5015
Čelo plug - RDEČA RAL 3020
Plug - SVETLO SIVA RAL 7035,
Glavni nosilec - TEMNO SIVA RAL 7012,
Podstavni vozički - podvozje ČRNA RAL 9005 ali temno siva RAL 7022.
...jo lahko imenujemo tudi Papagaj :D
:)

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 28.01.2019, 12:59
Napisal/-a leteči vlak
EffiShuntery 1000 od CZ LOKO míří do slovinského Koperu
28.01.2019
CZ LOKO vstupuje na železniční trh Slovinska dodávkou své vlajkové lodě EffiShunter 1000 a tím potvrzuje svoji silnou pozici na evropském železničním trhu. Český exportér uspěl ve výběrovém řízení pro slovinského státního přepravce Slovenske železnice – Tovorni promet, d.o.o. na dodávku čtyř posunovacích lokomotiv pro přístav Koper. EffiShunter 1000 obstál v konkurenci zavedených evropských a amerických výrobců a nejlépe splňuje náročná kritéria zákazníka, spojená také s provozem v přímořském prostředí.

Pro provoz ve Slovinsku se počítá s instalací zabezpečovacího systému INDUSI, což v konečném důsledku znamená rozšíření technického řešení i pro další země Balkánu.

CZ LOKO uspělo s EffiShunterem 1000 také v dalším výběrovém řízení v Itálii. Akciová společnost TPER zakoupí dvě lokomotivy EffiShunter 1000 s opcí na další čtyři kusy. Využívat je bude dceřiná společnost Dinazzano PO, která je dlouhodobým zákazníkem CZ LOKO a provozuje již čtyři lokomotivy řady 741.7. U nových lokomotiv EffiShunter 1000 plánuje nasazení na traťové službě v regionu Emilia Romagna a na posunu v logistických centrech jako je například Reggio Emilia nebo Rubiera. Ročně přepraví přes tři a půl milionu tun zboží.

Pro CZ LOKO je dobití slovinského a italského trhu velkým úspěchem, který potvrzuje, že výraz „český produkt“ je opětovně spojován s kvalitou a spokojeností klienta. Po posledních úspěších ve Finsku, Pobaltí, Itálii, Turecku, a Slovinsku hodlá CZ LOKO pokračovat v expanzi i do dalších zemí, ve kterých se české lokomotivy tradičně nikdy neprovozovaly.
http://www.czloko.cz/aktuality/aktualit ... koperu.htm

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 29.01.2019, 17:06
Napisal/-a bisabre
maxima napisal/-a:
...jo lahko imenujemo tudi Papagaj :D
Kaj pa Ara, ali pa Koki? :mrgreen:

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 30.01.2019, 18:41
Napisal/-a MatejP
Uradna oznaka bo verjetno SŽ 646-001/-004

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 13.04.2019, 9:04
Napisal/-a gorican
Re 4/4 napisal/-a:Naprodaj so:

642: 011,015
644: 004, 008, 012, 018, 021, 022, 025
661-164
732-185

Cena? Med 90 in 180.000 evrov za komad brez DDV.
A mogoče kdo ve, kako se je končala ta prodaja?
So vse lokomotive že prodane?
Kam?

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 19.08.2019, 10:44
Napisal/-a nagibni
Italijanske premikalke, ki so bile naročene ob približno istem času kot naše, so že ugledale luč sveta, tako da bodo verjetno tudi naše kmalu =D> .

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 19.08.2019, 12:31
Napisal/-a maxima
Dostavljene bodo naslednje leto, poleti.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 6:26
Napisal/-a Benny

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 9:20
Napisal/-a maxima
Upam da jih bodo registrirali v Sloveniji :roll:

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 10:05
Napisal/-a Re 4/4
Nič še ne bo z njo. [-X Vse dokler Altrpo iz Zagreba ne začne s preizkušanjem in dostavo dokumentacije za INDUSI 60/PZB. Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo, bo do takrat zgodba enaka, kot z novimi garniturami.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 10:27
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a: Ker tehniki iz Zagreba ne morejo čez mejo
Kako ne morejo, če je karantena ob vstopu v SLO odpravljena? In če lahko naši vikendaši hodijo dol, lahko pridejo tudi oni že gor.
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 10:39
Napisal/-a Ljubitelj
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 10:47
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a:
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.
Pa res! In še govorilo se je da bo oznaka serije SŽ 646.
Tale oznaka 744-126 je totalno mimo.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 10:48
Napisal/-a leteči vlak
Lokomotive imajo trenutno češko numeracijo. Pri njih se vse dizelske lokomotive, ne glede na prenos, označujejo kot serija 7xx.

Re: Nove dizelske lokomotive

Objavljeno: 17.05.2020, 13:15
Napisal/-a RitterVonGhega
TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Zakaj pa je oznaka serije 744, a so bile že prej 741, 742 in 743? Ter od kje so pobrali tekočo številko 126, popolna nelogika.
A niso bile kupljene EffiShunter 1000 lokomotive ki imajo električni prenos. Kako so torej lahko numerirane kot dizel hidravlične? nekdo močno bluzi.
Pa res! In še govorilo se je da bo oznaka serije SŽ 646.
Tale oznaka 744-126 je totalno mimo.
Da bo 646-001,002,003,004 ( češke je serija številka je 744-125,126,127,128 bo dol .. )