Zanimivo je da je v Teznem poleg odstavljenih SŽ spalnikov bilo prav nekaj beograjskih CAF spalnikov (fotografije se lahko najdejo na Railfaneurope.net). Pravzaprav me preseneča da jih ŽTP BG po razdružitvi ni iskal nazaj (ali je?). Sicer pa so CAF spalnike v času JŽ imeli le pri ŽTP-jih BG in ZG (če imam točno informacijo).Gorchi napisal/-a:bi moralo biti še 8 CAF vagonov ali pa eventuelno kakega drugega proizvajalca? Se pa ne spomnim nobene fotografije slovenskih CAF spalnikov...
Spalniki/ležalniki
Re: Spalniki/ležalniki
Re: Spalniki/ležalniki
Na hitro sem v službi šel računati, če je Sa dejansko okrajšava za "Suma" pa sem očitno nekaj spregledal (sem bil prehiter) in se mi številke niso izšle. Če pazljivo še enkrat seštejemo vrstico, potem je Sa dejansko seštevek. Eh
Jž 363, ja se strinjam, tam so bili tudi beograjski spalniki, v Ljubljani (pa verjetno še kje) pa še kaj drugega. Zelo verjetno so jih pustili na miru, da so se republike med sabo sporazumele, kaj in kako s temi vagoni. Ne nazadnje se najde tudi kak Y vagon2. razreda in Baat, ki so bili v lastništvu ŽG Ljubljana v Srbiji. Beograjsko društvo ljubiteljev železnic si je uredilo prostor v poštnem vagonu pošte Ljubljana, s tem da so celo dobili blagoslov Pošte Slovenije tako da imajo to lepo urejeno (bravo!).
Malce smo skrenili s smeri, zanimivo bi bilo videti številke teh spalnikov in poskušati ugotoviti tip in datum nabave vagonov.
Če malce pobrskam po svojih dokumentih potem vem za tele vagone:
JŽ WLAl 51 72 70-80 000-9, Goša Y, 4 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 70-40 001-6, Goša Y, 4 vrata, Wegmann
JŽ WLABl 51 72 71-80 007-3, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 71-80 012-3, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl (?) 51 72 71-80 017-2, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 71-80 019-8, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAB 1 72 71-80 020-6, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLABl 51 72 71-80 023-0 Goša Y, 2 vrata, MD-522
JŽ WLAl (?) 51 72 71-80 025-5 Goša Y, 2 vrata, MD-522
JŽ WLABl (?) 51 72 71-80 026-3 Goša Y, 2 vrata, MD-522
ŽAT, imaš mogoče popis številk teh spalnikov?
Za kušet iz časa JŽ pa imam le tole številko: JŽ Acl 1 72 47-40 000-8. Vagon je tipa Goša IT.
Jž 363, ja se strinjam, tam so bili tudi beograjski spalniki, v Ljubljani (pa verjetno še kje) pa še kaj drugega. Zelo verjetno so jih pustili na miru, da so se republike med sabo sporazumele, kaj in kako s temi vagoni. Ne nazadnje se najde tudi kak Y vagon2. razreda in Baat, ki so bili v lastništvu ŽG Ljubljana v Srbiji. Beograjsko društvo ljubiteljev železnic si je uredilo prostor v poštnem vagonu pošte Ljubljana, s tem da so celo dobili blagoslov Pošte Slovenije tako da imajo to lepo urejeno (bravo!).
Malce smo skrenili s smeri, zanimivo bi bilo videti številke teh spalnikov in poskušati ugotoviti tip in datum nabave vagonov.
Če malce pobrskam po svojih dokumentih potem vem za tele vagone:
JŽ WLAl 51 72 70-80 000-9, Goša Y, 4 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 70-40 001-6, Goša Y, 4 vrata, Wegmann
JŽ WLABl 51 72 71-80 007-3, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 71-80 012-3, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl (?) 51 72 71-80 017-2, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAl 51 72 71-80 019-8, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLAB 1 72 71-80 020-6, Goša Y, 2 vrata, Wegmann
JŽ WLABl 51 72 71-80 023-0 Goša Y, 2 vrata, MD-522
JŽ WLAl (?) 51 72 71-80 025-5 Goša Y, 2 vrata, MD-522
JŽ WLABl (?) 51 72 71-80 026-3 Goša Y, 2 vrata, MD-522
ŽAT, imaš mogoče popis številk teh spalnikov?
Za kušet iz časa JŽ pa imam le tole številko: JŽ Acl 1 72 47-40 000-8. Vagon je tipa Goša IT.
Goran
Re: Spalniki/ležalniki
'Suma' ili 'svega' ili tako nekako, uglavnom zbroj prehodnih stavki...Gorchi napisal/-a:ŽAT32, najlepša hvala za tole!
Ali mogoče kje piše, kaj pomeni Sa? Ni menda Salon?
...
Re: Spalniki/ležalniki
1990nik napisal/-a:oja je to godina?
Re: Spalniki/ležalniki
Gospod Jože Trpin mi je poslal naslednjo fotografijo 4 vratnega spalnika. Po sliki sodeč je vagon praktično nov, sliko pa je posnel leta 1969 ali 1970 v Ljubljani. Žal datuma revizije ne uspem razbrat, sicer bi lahko določili leto posnetka:
Slika je objavljena z dovoljenjem avtorja.
Mimogrede, kdor je malce bolj pozoren, bo opazil precejšnje razlike v označevanju vagona v tistih letih napram označbam iz konca 80-tih let, ki veljajo še danes...
Slika je objavljena z dovoljenjem avtorja.
Mimogrede, kdor je malce bolj pozoren, bo opazil precejšnje razlike v označevanju vagona v tistih letih napram označbam iz konca 80-tih let, ki veljajo še danes...
Goran
Re: Spalniki/ležalniki
Žat, še enkrat hvala za vse fotografije ampak gledam te popise pa se mi število spalnikov ne ujema z ono rekapitulacijo. Na popisu je 27 vagonov, tam jih je bilo 34. Kam jih je 7 izginilo?
Goran
Re: Spalniki/ležalniki
Ti brojiš samo 2-vratne 71-80 (000-026) a zaboravio si 4-vratne 70-40/80 (000, 001, 003-007) koji su nabrojeni prvi.Gorchi napisal/-a:Žat, še enkrat hvala za vse fotografije ampak gledam te popise pa se mi število spalnikov ne ujema z ono rekapitulacijo. Na popisu je 27 vagonov, tam jih je bilo 34. Kam jih je 7 izginilo?
Re: Spalniki/ležalniki
A gdje su natpisi KSR, VOITURE LITS, SCHLAFWAGEN, KOLA SA LEŽAJIMA itd? Meni ovaj vagon sa slike izgleda kao da nema još sve natpise...Gorchi napisal/-a:Gospod Jože Trpin mi je poslal naslednjo fotografijo 4 vratnega spalnika. Po sliki sodeč je vagon praktično nov, sliko pa je posnel leta 1969 ali 1970 v Ljubljani. Žal datuma revizije ne uspem razbrat, sicer bi lahko določili leto posnetka:
Slika je objavljena z dovoljenjem avtorja.
Mimogrede, kdor je malce bolj pozoren, bo opazil precejšnje razlike v označevanju vagona v tistih letih napram označbam iz konca 80-tih let, ki veljajo še danes...
Re: Spalniki/ležalniki
Bilo je (kao i prije toga; na Ganz WL u ep.III) ali, očigledno, već tada ljubljanski WL nisu bili u sastavu KSR-a. To se vidi po tome što vagon ima ljubljanski broj (0xx) a ne beogradski (6xx) kao svi KSR vagoni. Jedino me čudi da baš nema nikakvih natpisa koji govore da je to vagon za spavanje...Gorchi napisal/-a:Nik, mogoče pa takrat tega še ni bilo?