Saj nisi nič zamudil, vse je kot je nekoč že bilo. Če pa je Arriva hčerinska firma DB bi se morda le utegnilo kaj spremeniti, saj se Nemci denarja ne branijo, pa tudi sicer se odločijo hitro ne kot pri nas, ko mencajo do onemoglosti. Torej bodo sodelovali tudi pri obnovi potniškega voznega parka, če zavohajo priložnot za dobiček. Vem pa, da se vsaj šolajoča mladina po Pomurki veliko vozi z vlaki, veliko je tudi starejših ljudi in pa takih, ki so nekako čustveno vezani na železnico, zato upanje še tli.Peter 5 napisal/-a:Prevzem Veoliinih linij s strani Arrive je šel očitno mimo mene, ker pač nisem avtobusno orientiran. Pa nič zato. Ker je Arriva hčerinska firma nemške DB in se med ostalim ukvarja tudi s prevozi po tirih, se nič ne spremeni v zvezi z mojo pripombo, ki sem jo dal višje zgoraj v zvezi z Veolio!bisabre napisal/-a:...... Štajerski avtoprevoznik Arriva (bivša Veolija) je očitno res močan zato lahko na udobno ter hitro vožnjo (kljub najsodobnejši progi) kar mirno pozabimo.
LP - Peter
Sem pa slišal, da izdelujejo tramvajske kompozicije, ki lahko vozijo po železniških, kakor po mestnih (tramvajskih) progah in sploh niso tako drage. Če to drži bi bila dobra varijanta tudi za Pomurko, ali pa dolenjsko, kamniško in še kakšno drugo progo. Samo elektrificirati bi jih bilo treba seveda, kar pa je malo verjetno, saj nismo ravno normalna ndržava kot je Švica denimo.