A Belgijsko varianto?TGV Lyria napisal/-a: sem včeraj imel priložnost sedeti v Cityjetu. Nekaj takega bi si res želel pri nas, več kot odlično!
Upam da je ne bo...
A Belgijsko varianto?TGV Lyria napisal/-a: sem včeraj imel priložnost sedeti v Cityjetu. Nekaj takega bi si res želel pri nas, več kot odlično!
Česa upaš da ne bo?Re 4/4 napisal/-a:A Belgijsko varianto?TGV Lyria napisal/-a: sem včeraj imel priložnost sedeti v Cityjetu. Nekaj takega bi si res želel pri nas, več kot odlično!
Upam da je ne bo...
Desirota ml. Ker bo zagotovo takšen kot Belgijski. Avstrijci si vedno vzamejo več. Seveda zato plačajo, pri nas pa plačamo, pa dobimo manj.TGV Lyria napisal/-a: Česa upaš da ne bo?
cokla napisal/-a:Če bi bilo tebi za verjet....bi že pet let gledali RJ v Kopru.RitterVonGhega napisal/-a:nekaj govori mogoče bo SŽ kupi nov vlak za PESA iz poljski ker poceni ceni in lepo sedež vlak itd.....
l
Še tisti, ki kupuje ne ve kaj bo, če sploh bo, kupil.....
RitterVonGhega napisal/-a:
SŽ potniškije prej veliko govori potem pa nič.... SŽ potniški promet je nima denarja in veliko blabla...
Če nimaš denarja je tako.. zato pa je prikazovanje dobička ob manjku osnovnih sredstev smešno, ampak ja - papir vse prenese. Verjetno bi se rado spet nafehtalo kako dodatno dokapitalizacijo, sž541 se je komaj dobro začelo odplačevati.ledeni napisal/-a:Ne razumem tega muckanja okoli razpisa. Ne predstavljam si podjetja, ki koplje gradbene jame in bi cakalo in cakalo z nakupom bagra. Bager se poplaca s posli in isto vlak. To so vendar ja osnova sredstva zeleznic.
Ja in? Za takšno ceno dobiš 15 identičnih cityjetov. Oziroma še več poljakinj.bisabre napisal/-a:...da bomo na koncu kupili za kakšnih 8o do 100 mio tirnih vozil