30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Zaklenjeno
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

kaj se že ve kaj se je ali bo naročilo? katere garniture za relacijo do benetk in kaj za pomursko štreko? al se bo še kje kaj dopolnjevalo? osebno so mi cityjeti od ÖBBja super!
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a OBB »

Se mogoce ve kakšne bojo dizelske garniture? Stadler je kar dober!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

IggyAUT napisal/-a:kaj se že ve kaj se je ali bo naročilo?
In kdaj je bil mednarodni razpis že vzunaj?

Do Benetk? Nič. Za Pomursko? Desiro

CityJet je zgodovina. Sedaj je vzunaj Mireo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: CityJet je zgodovina. Sedaj je vzunaj Mireo.
Ne ne ne ne in ne. Kako je zgodovina, če ÖBB ni dobil še niti polovice garnitur, GySEV pa je šele dobil prvo? Desiro ML je še vedno v ponudbi.

Drugače pa, za božjo voljo kako se vedno najdejo v tej temi eni, ki ne preberejo niti ene strani objav nazaj? Samo zaradi izjav direktorja v intervjuju naj bi sedaj že bile garniture kupljene? Malo morgen. Niti razpisa še ni bilo. In kdo govori o kakšnih Benetkah? Gre se za nakup garnitur za regionalne vlake. Mi tu samo špekuliramo kaj bi lahko bilo in kaj ne, in nič drugega.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: CityJet je zgodovina. Sedaj je vzunaj Mireo.
Ne ne ne ne in ne. Kako je zgodovina, če ÖBB ni dobil še niti polovice garnitur, GySEV pa je šele dobil prvo? Desiro ML je še vedno v ponudbi.
.
Tut mir leid. Predstavitev mirea bo na Innotransu. Tudi plan izdelave je postavljen na leto 2016.
Im Juni 2016 stellte Siemens den Mireo als Nachfolger des Desiro ML vor.

Pogodbena naročila je pa jasno treba izpolnit.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

kaj bo kaksna modernizacija pendolinov za transregionalne povezave? spet namigujem na to, da je mes nekje izjavil vnovicno vzpostavitev linije z benetkami ali narobe razumel?
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 420
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Italija še ni tak problem, ker imajo enako elektrifikacijo kot mi (3KV DC). Imajo pa Italijani, če se ne motim, neke svoje varnostne naprave, ki bi jih bili potrebno vgraditi.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a mkx »

urban120 napisal/-a:Imajo pa Italijani, če se ne motim, neke svoje varnostne naprave, ki bi jih bili potrebno vgraditi.
"stari" sistem je SCMT, ki je samo Italijanski. SŽ bodo počakale, da Italijani progo Sežana - Benetke nadgradijo na ETCS, do takrat bodo Pendolini imeli to že vgrajeno :^o
LP, Metod
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a OBB »

Nevem zakaj se ne naročijo tudi kaki dvonadstropni vlaki kot Stadler KISS ki je zelo dobra garnitura. SŽ bi potrebovale kake 5 takih garnitur katere bi lahko vozile kot IC med LJ-MB, JES-ZM, KP-LJ, LJ-MS obenem pa prepelje veliko potnikov pa še zelo udobni so. Tisti ki vozijo v Švici so odlični. Potem bi bilo dobro kakih 15 električnih garnitur ali Stadler Flirt, CityJet, Škoda.... In potem še kakih 5-10 Dizelskih garnitur. To je moj pogled na to. Glede teh KISS sem pa bil zelo pozitivno presenečen ko sem potoval.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nevem zakaj se ne naročijo tudi kaki dvonadstropni vlaki kot Stadler KISS ki je zelo dobra garnitura. SŽ bi potrebovale kake 5 takih garnitur katere bi lahko vozile kot IC med LJ-MB, JES-ZM, KP-LJ, LJ-MS obenem pa prepelje veliko potnikov pa še zelo udobni so.
Dobro da si ostal skromen in nisi predlagal kar TGV DUPLEX, ta ne da prepelje veliko potnikov (508) pelje lahko celih 320 km/h!

LPL
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a OBB »

Ljubitelj napisal/-a:
Nevem zakaj se ne naročijo tudi kaki dvonadstropni vlaki kot Stadler KISS ki je zelo dobra garnitura. SŽ bi potrebovale kake 5 takih garnitur katere bi lahko vozile kot IC med LJ-MB, JES-ZM, KP-LJ, LJ-MS obenem pa prepelje veliko potnikov pa še zelo udobni so.
Dobro da si ostal skromen in nisi predlagal kar TGV DUPLEX, ta ne da prepelje veliko potnikov (508) pelje lahko celih 320 km/h!

LPL
Ta dvonadstropni vlak bi bil za SŽ bum. Res vlak je zakon. Ne pa zdaj neke vlake nabavljat in bomo spet poskusni zajčki. KISS, CityJet... so že v prometu in so zelo zadovoljni uporabniki kot tudi podjetja ki jih imajo v lasti. Ne pa SŽ ki bo nabavil garniture ki jih noben prej ni kupil da bi bili nekaj posebnega, na koncu bojo pa zanič kot naši dragi Desiroti. Morajo se kupit take garniture ki so že v prometu v tujini in ki so dobre. Ena od takih je Stadler KISS.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a mkx »

OBB napisal/-a:Ta dvonadstropni vlak bi bil za SŽ bum. Res vlak je zakon.
Dvonadstropni vlak je sam po sebi dosti manj udoben kot običajni enonadstropni. Če drugega ne je manj zračen. Prav pride tam, kjer je potnikov veliko in bi bil enonadstropen vlak/garnitura predolg za peron. No, pa razmerje med lastno težo in težo potnikov je malo ugodnejše kot pri enonadstropnih, ampak mislim da to ni glavni razlog za nabavo takih garnitur.
LP, Metod
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 192
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a casio »

OBB napisal/-a:Ta dvonadstropni vlak bi bil za SŽ bum. Res vlak je zakon.
Premajhna zasedenost za dvonadstropne vlake bi bila, to kaj so šolarji pa je zjutraj in popoldne bolj skromno.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dvonadstropni vlak je sam po sebi dosti manj udoben kot običajni enonadstropni. Če drugega ne je manj zračen. Prav pride tam, kjer je potnikov veliko in bi bil enonadstropen vlak/garnitura predolg za peron. No, pa razmerje med lastno težo in težo potnikov je malo ugodnejše kot pri enonadstropnih, ampak mislim da to ni glavni razlog za nabavo takih garnitur.
O udobnosti se da debatirat, kdor se prvič pelje ni objektivni ocenjevalec zaradi navdušenosti.... Sam jih ne bi postavljal za bolj ali manj udobne. Zračnost je verjetno bolj psihološki pojem, v Kaliforniji so vagoni zares dvonadstropni, s štirimi sedeži v vrsti kot v pritličju, evropski so pa bolj mansarde. Glavni razlog za uvajanje dvonadstropnih vagonov/garnitur je že povedan, KAPACITETA ob dani sprejemljivi dolžini vlakov. Pri TGV je pa pomemben faktor tudi 45% znižanje teže na potnika, kar je sicer rak rana železnice, na katero se prerado pozablja. (1,1t/potnika napram 0,7 t/pot).

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Se mi zdi, da se preveč ukvarjamo s tehničnimi podrobnostimi ter številkami, ki za večino potnikov niso pomembne, želimo neko razumno razmerje med ceno ter uporabnostjo (hitrost, pogostost, udobnost = [klima, solidni sedeži, internet, samopostrežni avtomat za osvežilne napitke]), vse drugo nas ne zanima. Zaradei večkratnih postankov in krajših realcij zadostujejo garniture z dostojnim pospeškom in potovalno hitrostjo med 80 ter 120 Km/h, na daljših odsekih lahko tudi nekaj več. To je to, nič več ne potrebujemo. Nas v bistvu prav malo zanimajo tehnične ter druge posebnosti, napetost ter proizvajalec, saj si želimo zgolj prej naštete atribute. Torej, sploh ni pomembno ali ena garnitura stane 300 tisočakov ali 3 milijone, deluje na 3 kV ali je na šasiji zapisano tole (A) = 1000 × S(kVA) / (3 × VL-N(V), če sem malo zloben.
Simpl je tanartabul.
Zaklenjeno