30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Včeraj sem na zasebni TV postaji gledal intervju z bivšim direktorjem SŽ Rekarjem. Tip je zelo dobro povedal kje tiči zajec, tudi zato si od najsodobnejše proge v državi ne obetam kakšnega posebnega zadovoljstva. Po moje bodo še najazdovoljnejši strojevodje, za potnike pa mislim da nekih vnebohodnih sprememb ne bo. Najprej bomo čakali na nabavo vozil, potem bo potrebno še testno obdobje, nato pa prilagoditev voznih redov, ki se tako in tako menjajo Decembra. Torej prej kot konecem leta 2017 oz. do sredine 2018 ne bomo uživali v vožnji po novi progi. In kot veleva naša realsocilaistična tradicija, tudi Cmerar ni mogel iz svoje kože in je progo predal svojemu namenu skoraj dve leti pred dejansko rabo oz., ko bo po njej tudi dejansko in v celoti zaživela elektro vleka ter morda tudi kakšna nova potniška garnitura.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
...seveda ve....že dvajset let... ...zato pa že skoraj dvajset let ni več direktor.....bisabre napisal/-a:Včeraj sem na zasebni TV postaji gledal intervju z bivšim direktorjem SŽ Rekarjem. Tip je zelo dobro povedal kje tiči zajec, tudi zato....
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Fant je bil pobvezan z železnico, saj sta bila že njegov ded in oče "ajzenponarja". Ti ki so kasneje furali SŽ pa so bili več ali manj serviserji politike , ki jim je železna cesta pomenila zgolj pot na druge položaje.
Če želiš upravljati s takšnim logistom moraš imeti ajzenpon v krvi, vsaj kakšen vlakec doma še iz otroštva, drugače ti je vse skupaj bolj kot ne poklicna nuja.
Če želiš upravljati s takšnim logistom moraš imeti ajzenpon v krvi, vsaj kakšen vlakec doma še iz otroštva, drugače ti je vse skupaj bolj kot ne poklicna nuja.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kaj je projekt nakupa novih garnitur umrl ali so ga spet prestavili?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
še malo bo naročnik in nakupi za novo vlak.... kateri novo vlak (že vemo in počaka INNO 2016 )Matevz96 napisal/-a:Kaj je projekt nakupa novih garnitur umrl ali so ga spet prestavili?
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Počasi se daleč pride.....Matevz96 napisal/-a:Kaj je projekt nakupa novih garnitur umrl ali so ga spet prestavili?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mi smo drugačni, pri nas se najprej naredi super nova proga in se šele kasneje kupuje vozni park, ali pa se ta kupi še predno so proge obnovljene oz. primerne za višje standarde (Pendolino npr.)
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Bisabre ne seri!
V isti povedi si povedal, da ti ni prav, če je proga posodobljena pred vozili in da ti ni prav, da so vozila posodobljena pred progo.
Saj odloči se kaj zagovarjaš preden pišeš
V isti povedi si povedal, da ti ni prav, če je proga posodobljena pred vozili in da ti ni prav, da so vozila posodobljena pred progo.
Saj odloči se kaj zagovarjaš preden pišeš
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
pa ti si res en bedakbisabre napisal/-a: najprej naredi super nova proga in se šele kasneje kupuje vozni park, ali pa se ta kupi še predno so proge obnovljene
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če vi strokovnjaki pravite tako sem raje bedak.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Drugačni? Očitno Evrope še videl nisi.bisabre napisal/-a:Mi smo drugačni, pri nas se najprej naredi super nova proga in se šele kasneje kupuje vozni park, ali pa se ta kupi še predno so proge obnovljene oz. primerne za višje standarde (Pendolino npr.)
Pa tudi znanja o pendolinu ti zelo primankuje.
In potem je vse jasno, zakaj imajo SŽ takšen ugled v javnosti.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če si lahko natančnejši prosim, kaj o Pendolinu ne vem? Pričakujem da kot strokovnjak z levo roko razložiš bedaku vse o tem fenomenu? Ko sem pred mnogimi leti poslušal in gledal hvalnice o Pendolinovih presežkih sem sicer že tedaj vedel, da gre za dobro marketinško potezo, saj makina (razen na promocijski vožnji z vsemi šefi in nekaj poltiki) nikoli ni potegnla več kot je bilo mogoče. Verjetno zaradi tega, ker je bila prešvoh za naše super proge? Ne vem, ker sem bedak, vem pa, da je Pendolino vozil med Lj in MB, proti Primorski ni smel nagibati prav zaradi super proge, ki ji ni para daleč na okoli, da o gorenjski ne bi tule.
In ker vidim, da ste strokovnjaki močno razpoloženi za pojasnila moji malenkosti bedaku bi vas z veseljem povprašal še, kdaj se naroča nova vozna sredstva, pred prenovo oz. izgradnjo proge ali potem?
Saj ne bo težko odgovoriti na vsa ta glupa bedakova vprašanja kajne?
Da vam malce pomagam ša bom dodal c.p. nekoga, ki se na železnice nekoliko bolje spozna kot jazu in je že leta 2013 zapisal tole:
Treba je biti malce bolj natančen. Folk zelo rad posplošuje, danes je moderno povsod citirati statistiko. Je pa tako, da je povprečna hitrost 51,3 km/h slovenskih potniških vlakov izračunana za lokalne(regionalne) in glavne proge skupaj. Če gledamo glavne in regionalne proge ločeno, je povprečna hitrost lokalnih potniških vlakov na glavnih progah dejansko blizu 60 km/h, na lokalnih pa je povprečna hitrost okoli 45 km/h. Intercity vlaki imajo seveda nekoliko višjo povprečno potovalno hitrost, recimo nekje 70-75 km/h, pendolino pa ima danes med MB in LJ povprečno hitrost okoli 85 km/h, ob uvedbi pa je bila njegova povprečna hitrost skoraj 90 km/h. Prav tako ne drži, da v 150 letih ni bilo na železnici nobenega napredka. Za vodilo naj bo podatek, da je iz MB v LJ pred 50 leti vozil potniški vlak cca. 5h, brzi vlak pa cca. 3h. Nekoliko hitrejši je bil le jutranji motorni vlak (znameniti OM), ampak tudi ne bistveno pod 3h. Sedaj pa primerjajte z danšnjimi voznimi časi: potniški 2:40, IC 2:15, pendolino 1:50 in bo vsakemu jasno, da nek napredek vsekakor je. Ni pa to seveda stanje s katerim bi morali biti zadovoljni. Namreč pendolino je leta 2000 iz Ljubljane v Maribor pripeljal najhitreje v 1:41, danes pa rabi za isto razdaljo vsaj 7 minut več. Razlog: slabo vzdrževanje prog. Rekar je leta 2000 imel cilj čas vožnje pendolina med MB in LJ zmanjšati pod 1:30, žal smo danes spet bližje dvema urama kot uri in pol, kar je posledica nesposobne in skorumpirane politike ter nesposobnega IN skorumpiranega vodstva SŽ.
No sedaj pa hitro štoparico v roke pa bivak ob tire in prevreite NAPREDEK DANES.
Če vam malo pomagam pri Pendolinu, danes leta 2016, med LJ in MB vozi 1 uro in 50 minut. Na katerem delu omenjene proge dosega najvišje hitrsti pa je zgolj podvprašanje za poznavalce.
In ker vidim, da ste strokovnjaki močno razpoloženi za pojasnila moji malenkosti bedaku bi vas z veseljem povprašal še, kdaj se naroča nova vozna sredstva, pred prenovo oz. izgradnjo proge ali potem?
Saj ne bo težko odgovoriti na vsa ta glupa bedakova vprašanja kajne?
Da vam malce pomagam ša bom dodal c.p. nekoga, ki se na železnice nekoliko bolje spozna kot jazu in je že leta 2013 zapisal tole:
Treba je biti malce bolj natančen. Folk zelo rad posplošuje, danes je moderno povsod citirati statistiko. Je pa tako, da je povprečna hitrost 51,3 km/h slovenskih potniških vlakov izračunana za lokalne(regionalne) in glavne proge skupaj. Če gledamo glavne in regionalne proge ločeno, je povprečna hitrost lokalnih potniških vlakov na glavnih progah dejansko blizu 60 km/h, na lokalnih pa je povprečna hitrost okoli 45 km/h. Intercity vlaki imajo seveda nekoliko višjo povprečno potovalno hitrost, recimo nekje 70-75 km/h, pendolino pa ima danes med MB in LJ povprečno hitrost okoli 85 km/h, ob uvedbi pa je bila njegova povprečna hitrost skoraj 90 km/h. Prav tako ne drži, da v 150 letih ni bilo na železnici nobenega napredka. Za vodilo naj bo podatek, da je iz MB v LJ pred 50 leti vozil potniški vlak cca. 5h, brzi vlak pa cca. 3h. Nekoliko hitrejši je bil le jutranji motorni vlak (znameniti OM), ampak tudi ne bistveno pod 3h. Sedaj pa primerjajte z danšnjimi voznimi časi: potniški 2:40, IC 2:15, pendolino 1:50 in bo vsakemu jasno, da nek napredek vsekakor je. Ni pa to seveda stanje s katerim bi morali biti zadovoljni. Namreč pendolino je leta 2000 iz Ljubljane v Maribor pripeljal najhitreje v 1:41, danes pa rabi za isto razdaljo vsaj 7 minut več. Razlog: slabo vzdrževanje prog. Rekar je leta 2000 imel cilj čas vožnje pendolina med MB in LJ zmanjšati pod 1:30, žal smo danes spet bližje dvema urama kot uri in pol, kar je posledica nesposobne in skorumpirane politike ter nesposobnega IN skorumpiranega vodstva SŽ.
No sedaj pa hitro štoparico v roke pa bivak ob tire in prevreite NAPREDEK DANES.
Če vam malo pomagam pri Pendolinu, danes leta 2016, med LJ in MB vozi 1 uro in 50 minut. Na katerem delu omenjene proge dosega najvišje hitrsti pa je zgolj podvprašanje za poznavalce.
Zadnjič spremenil bisabre, dne 24.08.2016, 14:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Nakladaš in nakladaš ter goniš svoje...... Bog ti pomagaj, če ti drugi ne morejo.....Če si lahko natančnejši prosim, kaj o Pendolinu ne vem? Pričakujem da kot strokovnjak z levo roko razložiš bedaku vse o tem fenomenu? Ko sem pred mnogimi leti poslušal in gledal hvalnice o Pendolinovih presežkih sem sicer že tedaj vedel, da gre za dobro marketinško potezo, saj makina (razen na promocijski vožnji z vsemi šefi in nekaj poltiki) nikoli ni potegnla več kot je bilo mogoče. Verjetno zaradi tega, ker je bila prešvoh za naše super proge? Ne vem, ker sem bedak, vem pa, da je Pendolino vozil med Lj in MB, proti Primorski ni smel nagibati prav zaradi super proge, ki ji ni para daleč na okoli, da o gorenjski ne bi tule.
In ker vidim, da ste strokovnjaki močno razpoloženi za pojasnila moji malenkosti bedaku bi vas z veseljem povprašal še, kdaj se naroča nova vozna sredstva, pred prenovo oz. izgradnjo proge ali potem?
Saj ne bo težko odgovoriti na vsa ta glupa bedakova vprašanja kajne?
Pendolino ni nikakršna marketinška poteza kot trdiš. Ima, oziroma je imel na SŽ, lepo možnost ohranjati konkurenčnost železniškega potniškega prometa na omrežju konvencionalnih prog, pri nas še zlasti v luči načrtovane posodobitve proge ZM-Mb, za katero je bil prvenstveno namenjen. Žal je modernizacije proge izpadla vsled modrih odločitev politikov, verjetno povsem tvojega kova, in absolutnega favoriziranja AC programa (RS ima največ km AC/glavo v Evropi!). Za tako spremembo politike pač ni kriv nakupovalec voznih sredstev. Po drugi strani pa se je pokazala nezmožnost SŽ za vzdrževanje nagibnih vlakov v kondiciji, kar je posledica pomanjkanja financ, le te so pa spet povezane z nekonkurenčnostjo.... Tako program nagibnih vlakov životari in kot zanimivost samo podatek, da je dandanes, ko je večina proge med ZM in MB obnovljena ne dosega voznorednega časa iz časov, ko sta bila urejena le dva odseka s hitrostjo 140 in 160 km/h..... Sicer pa SŽ niso edine, ki imajo probleme z nagibnimi vlaki. Zanimivo, na Češkem menda uspešno vozijo in razbijajo poljske tovornjake.
O nezmožnosti nagibanja na Primorki in Gorenjki si pa silno ustrelil mimo. Poglej si Program omrežja in boš zasledil podatke o progovnih hitrostih za nagibne vlake na obeh progah, sicer z opombo, da so to samo teoretični izračuni in se ne upoštevajo v voznem redu.
Vsa vozna sredstva morajo ustrezati ustreznim predpisom, običajno normam UIC in lahko vozijo po ustrezno kategoriziranih progah. Tudi znameniti TGV vozijo po navadnih progah (kot zanimivost, vse smrtne nesreče so bile na navadnih progah) in tudi znameniti nemški ICE, ki jim ne sežejo do ramen, občasno spoštljivo vozijo s hitrostjo primerno dolenjski progi. Tako se vozna sredstva kupuje v skladu s stanjem na progah in srednjeročnih prognozah razvoja omrežja. Seveda pa le včasih ne obveljajo... In verjetno lahko presodiš, da tvoja dilema prej ali kasneje ni čisto nič na mestu!
L
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se pardoniram, preberi moj prejšnji vpis, ki sem ga dopolnil z nekaterimi dejstvi.
Glede vožje Pendolinov po primorski oz. notranskji progi pa je zadeva zelo jasna, saj bi bilo že brez nagiba vožnja nevarna zaradi hitrosti, ker "zaug" zaradi višje hitrosti in ožjih usekov na progi posrka grušč oz. skale. Ampak kaj bi bedak učil strokovnjake a ne? Pa tudi sicer ne opažam, da bi Pendolino vozil na tej realciji, kaj šele v svojem polnem sijajo in ob polni zmogljivosti, poduči me, če se motim?
Glede vožje Pendolinov po primorski oz. notranskji progi pa je zadeva zelo jasna, saj bi bilo že brez nagiba vožnja nevarna zaradi hitrosti, ker "zaug" zaradi višje hitrosti in ožjih usekov na progi posrka grušč oz. skale. Ampak kaj bi bedak učil strokovnjake a ne? Pa tudi sicer ne opažam, da bi Pendolino vozil na tej realciji, kaj šele v svojem polnem sijajo in ob polni zmogljivosti, poduči me, če se motim?
Zadnjič spremenil bisabre, dne 24.08.2016, 15:20, skupaj popravljeno 2 krat.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kompliciraš pa bolj kot ena četa birokratov iz javne uprave...bisabre napisal/-a:Simpl je tanartabul.