Maloobmejne povezave imajo določen pomen, sam vidim še največji potencial v Zg. In enopodne garniture to omogočajo. V Avstrijo pa zna že bit problem, saj imajo tam taktne povezave, kao S-bahn in kako potem vključiti SŽ. Vsekakor se pa verjetno da, zlasti bi bila perspektivna povezava Mb-Gradec. Hudič je samo v tem, da se na Štajerskem koncu ljudje skorajda ne vozijo z vlakom. Sem oni dan prebiral zanimive poropisno romarske zgodbe enega iz SV Slovenije, ki je v S. Italiji (okolica Bologne vztrajno iskal avtobus proti Forliju in končno po nekaj urah pristal na nebodigatreba vlaku, ki sicer pelje v urnem taktu. In na vlaku ga je skoraj kap, ko je mimo pribrzel en hitri vlak... Takšni so pač Štejerski potenciali za javni prevoz.Mislim da bodo garniture kar enakovredno opremljene, vse (tudi dizelske) bodo imele celo 1. razred (vir: razpis). Dvonadstropne ne bodo samo za ožjo okolico LJ, temveč bodo zagotovo vozile tudi vse do Jesenic in Dobove, po potrebi tudi v Maribor, lahko celo kakšen IC vlak... Mislim da je pri nabavi vendarle potrebno razmišljati, da bi se jih dalo uporabljati povsod.
Glede nabijanja @suha: za vožnje čez mejo bomo imeli navadne enonadstropne garniture. Že tako ne vidim nekega potenciala v maloobmejnem prevozu...ampak to naj raje @Ljubitelj razloži, zna bolje povedat...
S stališča ekonomije pa vsekakor navedbe Suhe o depreviligiranosti Prekmurcev, ker dvonadstropni vlaki ne bodo mogli voziti na Madžarsko silno za lase privlečeni. Verjamem, da bi se rad peljal v dvonadstropnem vlaku, samo na onem koncu je povprečno potnikov ravno za vsako nadstropje eden v 3- členski garnituri.
Me pa čudijo nekateri pogoji v razpisu:
1) zahteva se samo 5 mest za kolesa v garnituri. Se pravi, če gre družina na izlet s kolesom bodo že problemi, če se pridružijo še stari starši.......
2) zahteva se eno(1) stranišče na garnituro, seveda tudi 1 invalidsko.
3) zakaj zahteva za 1. razred za vse vlake. Če kaj vem je to pač za udobje ajzenponarjev.... in samo čakam, ko bodo z vlaka metali potnike kot v UA pred tedni
4) DM se zahtevajo 3 členski, kje bo potencial za njihovo rabo, kar pa rabijo SŽ so enočlenske dizelske garniture za stranske proge, tega pa NI.
LPL