30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

suha napisal/-a:.

Komentarji so, da ni bilo zanimanja ponudnikov ker so naročili premalo
..

. bomo zadevo močno preplačali
Kdo je omenil, da ni zanimanja, ker je naročilo premalo? Samo 4 Evropske firme imajo "duplo" garnituro. Pa vendar so Čehi odpadli, ker nimajo dizlske garniture za ponudit, Bombardier ima katastrofalno serijo Twindexx, plačuje ogromne penale zaradi njega, Alstom pa ne dosega rapisa za enopodno garnituro. Ostale firme nimajo nikjer narejene šasije za "duplo" gatnituro.

Zadeva se nikoli ne preplača. Končarjev som stane malo več kot 5 milijonov evrov.

Hiter izračun pove, da je Stadler postavol ceno malo več kot 11 milijonov za duplo, ~ 7 za enopodni in 3,5 milijona € za dizel. Takšne cene ponuja vsem.S popusti pa gredo cene še nižje. Avstrijci so za 300 talentov 3 plačalo več kot 6,5 milijona po garnituri. Ne mi sedaj o nekakšnih preplačilih, če so ti cene garnitur španska vas. Sploh pa govoriti o 250 garniturah kaže na tvoje popolno nepoznavnje razmer.
Pa govora je o treh različnih garniturah. Očitno si zelo slabo prebral razpis.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:Že od samega začetka je bilo jasno, da je Stadler edini, ki lahko sam dobi ta razpis. Je pa jasno da švicarske stvari niso poceni. Kvaliteta pač stane.
Namesto odlašanja in mencanja bi bilo sedaj edino prav, da se takoj lotijo pogajanj, pa tudi če na koncu pride malo več od želene cene. SŽ so očitno ciljale na Škodo ali kaj podobnega, cenejšega, ampak...
Pred objavo razpisa so bili interesenti Alstom, Stadler, Hitachi Italia, Škoda+Pesa in nihče drug. Predviden proračun SŽ-ja pa Staler Polska presega za manj kot 14 % (165 milijonov evrov brez davka). Adijo pamet, če razveljavijo razpis.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4 bodo pač izvedli postopek s pogajanji. ZJN namreč pozna tudi to možnost, zlasti, če ne prispe priemerna ponudba. Glej ZJN. Sicer je malo staro, pa verjetno še vedno veljavno.

LPL
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

novi vlak je najlepši ;
>>Blagovno znamko Plus bi bila tridelna neartikulirana enota z zmogljivostjo 370 potnikov, ocenjena pri 2,4 MW in največja hitrost 160 km / h v električnem načinu in 1 6 MW z največjo hitrostjo 120 km / h pri uporabi dizelske moči.<<

firma je iz poljski ..

Slika

SŽ ne bo , mogoče naslednji 2022 leta... :P
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:Re 4/4 bodo pač izvedli postopek s pogajanji...
Razen, če (kar me je mučilo cel popoldan) imajo SŽ proračun 150 milijonov evrov z vštetim davkom. Potem pa Gospodu Mesu želim samo obilo sreče z iskanjem tako poceni garnitur. Še posebej, ker dvonadstropnih garnitur ne dobiš za nizko ceno. Škodin model stane ~9 milijonov evrov naprej. Ali pa zamenja v pogajanjih za 20 nizkopodnih, kar stane pri Stadlerju okoli 140 milijonov. Plus približno 18 milijonov za pet dizel garnitur.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Razen, če (kar me je mučilo cel popoldan) imajo SŽ proračun 150 milijonov evrov z vštetim davkom. Potem pa Gospodu Mesu želim samo obilo sreče z iskanjem tako poceni garnitur. Še posebej, ker dvonadstropnih garnitur ne dobiš za nizko ceno. Škodin model stane ~9 milijonov evrov naprej. Ali pa zamenja v pogajanjih za 20 nizkopodnih, kar stane pri Stadlerju okoli 140 milijonov. Plus približno 18 milijonov za pet dizel garnitur.
Če prav razumem, se nimaš česa bati.
Žal le ene ponudbe, ki pa - brez dedeveja je 169.994.500 evrov - za 13 odstotkov presega okvirno pričakovanih 150 milijonov evrov.
Torej ponudba presega ceno za 13%, brez DDV sta to te dve številki.
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a boris »

sploh mi ni jasno, kaj tolko silijo s temi dvopodnimi garniturami....
bi pri navadni garnituri bi vzeli dodaten člen ali dva, pa bi blo....
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

boris napisal/-a:sploh mi ni jasno, kaj tolko silijo s temi dvopodnimi garniturami....
bi pri navadni garnituri bi vzeli dodaten člen ali dva, pa bi blo....
Imidž je važen, tako kot na prelomu tisočletja, ko smo kupovali pendolinote, sedaj pa vemo, kako jih vzdržujemo.... :D
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

sploh mi ni jasno, kaj tolko silijo s temi dvopodnimi garniturami....
bi pri navadni garnituri bi vzeli dodaten člen ali dva, pa bi blo....
Vsem ostalim merodajnim po Evropi in širnem svetu pa je jasno zakaj dvopodne garniture. Enostavno so bolj ekonomične, razmerje sedež/maso vlaka je zelo važno, garniture so krajše ins tem odpadejo problemi z dolžino peronov, torej so vlaganja v infrastrukturo cenejša in ne nazadnje potnikom ni potrebno pešačiti po peronu tudi 200 m....

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Če prav razumem, se nimaš česa bati.
Jaz se bojim, da se bodo spomnili, da bi imeli kar naenkrat proračun z že vštetim davkom. Potem s takim razpisom ne dobiš nič. Že Škoda, ki je najcenejša, bi zahtevala skoraj 100 milijonov evrov samo za dvonadstropne. (Takšno ceno so dobili Slovaki). Če so pri SŽ-ju pametni, naj se sedaj pogajajo za 5 dvonadstropnih, 10 elektro, 10 dizel in bo šlo skozi. To pa je tudi realno, kar SŽ potrebuje.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Če so pri SŽ-ju pametni, naj se sedaj pogajajo za 5 dvonadstropnih, 10 elektro, 10 dizel in bo šlo skozi. To pa je tudi realno, kar SŽ potrebuje.
A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?
Realno se potrebuje vsega trojega po 10. Nekaj mi ne gre v račun; 10 novih elektro naj bi bilo večsistemskih in namenjenih za vožnje čez mejo, dvonadstropni naj bi zamenjali Gomulke in vozili pretežno okrog Ljubljane. Kaj pa Prekmurje? Garnitur bo teoretično sicer dovolj, a ne pozabimo, da Desiro ne sme voziti po prekmurski progi.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?
Realno se potrebuje vsega trojega po 10. Nekaj mi ne gre v račun; 10 novih elektro naj bi bilo večsistemskih in namenjenih za vožnje čez mejo, dvonadstropni naj bi zamenjali Gomulke in vozili pretežno okrog Ljubljane. Kaj pa Prekmurje? Garnitur bo teoretično sicer dovolj, a ne pozabimo, da Desiro ne sme voziti po prekmurski progi.
Potemtakem ne sme voziti tudi na primorski progi. Čas bi že bil, da bi desirojem posodobili vrata.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?
Realno se potrebuje vsega trojega po 10. Nekaj mi ne gre v račun; 10 novih elektro naj bi bilo večsistemskih in namenjenih za vožnje čez mejo, dvonadstropni naj bi zamenjali Gomulke in vozili pretežno okrog Ljubljane. Kaj pa Prekmurje? Garnitur bo teoretično sicer dovolj, a ne pozabimo, da Desiro ne sme voziti po prekmurski progi.
Potemtakem ne sme voziti tudi na primorski progi. Čas bi že bil, da bi desirojem posodobili vrata.

LPL
Seveda sme - z izpuščanjem postanka v Košani, kot sedaj.
Ali je sploh dovoljeno posodobiti vrata Desirojem? Ni neka pogodba vmes med SŽ in Siemensom, da se stvari ne sme spreminjati ali nekaj takega? Ali je to že preteklost?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a preglednik »

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?
Realno se potrebuje vsega trojega po 10. Nekaj mi ne gre v račun; 10 novih elektro naj bi bilo večsistemskih in namenjenih za vožnje čez mejo, dvonadstropni naj bi zamenjali Gomulke in vozili pretežno okrog Ljubljane. Kaj pa Prekmurje? Garnitur bo teoretično sicer dovolj, a ne pozabimo, da Desiro ne sme voziti po prekmurski progi.
Potemtakem ne sme voziti tudi na primorski progi. Čas bi že bil, da bi desirojem posodobili vrata.

LPL
Seveda sme - z izpuščanjem postanka v Košani, kot sedaj.
Ali je sploh dovoljeno posodobiti vrata Desirojem? Ni neka pogodba vmes med SŽ in Siemensom, da se stvari ne sme spreminjati ali nekaj takega? Ali je to že preteklost?
Potemtakem sme voziti tudi po prekmurski. Naj izpustijo postanke :mrgreen:
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?
Saj ne gre za spreminjanje parametrov garnitur (ostajajo isti), ampak samo za količino posameznih garnitur. In, ker se je prijavil samo en ponudnik, potem ni bilo oškodovanja drugih. Spomni se na OeBB in na nakup 200 vectronov. Od treh različnih tipov v razpisu, so vzeli potem 200 enakih.
TGV Lyria napisal/-a:Ni neka pogodba vmes med SŽ in Siemensom, da se stvari ne sme spreminjati ali nekaj takega? Ali je to že preteklost?
Starost desira gre proti 20 letom. Desiro I program več ne obstaja, zato se je verjetno tudi pogodba iztekla. Drugače, to ni noben problem zaprositi za predelqvo vrat.
Zaklenjeno