Te prav razumem je po tvoje normalno, da potniki plačamo vozovnico IN trpimo na 30+°C? In potem se sprašujete zakaj število potnikov pada...desiro napisal/-a:Če naj ti "ne o pogojih dela" potem takem boš vesel ko bo vlak na vsakih nevem kako že 45 min stal 15 min strojevodja pa bo odšel na brezplačno hladno okrepčilo....saj veš ker bo delal v prostoru z več kot 28 stopinjami....trocken napisal/-a: Že to, da ima strojevodja montirano klimo, potniki pa naj crkujemo zadaj je milo rečeno, bizarno...
Pa ne mi sedaj o pogojih dela, so takšni kot so, ampak vi (smatram da si železničar) prevažate nas.
Ni opravičilo za nevzdrževane usrane vlake ki se jih še pere ne tako kot naj bi se jih kaj šele da bi imeli klimo ampak ....kot potnik moraš razumet da je strojevodja vsako izmeno 12 h v službi ti kot potnik pa potrpiš zgolj tisto urico ali dve kolikor pač vlak vozi....za bohinjko ne vem ker je ni v mojem repetoarju....
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mislim, da smo skrenili s teme v medsebojno obračunavanje.
Da gre plug spet nazaj v brazdo (kot bi včasih rekel @Dolfe) me zanima ali kdo ve če so "naše" garniture že v izdelavi in pa kdaj bodo prva testiranja oz. če bo kakšna slikca tako kot tedaj taurusov še v tovarni?
Da gre plug spet nazaj v brazdo (kot bi včasih rekel @Dolfe) me zanima ali kdo ve če so "naše" garniture že v izdelavi in pa kdaj bodo prva testiranja oz. če bo kakšna slikca tako kot tedaj taurusov še v tovarni?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Fantje brez zamere, ampak potniški vlak je namenjen POTNIKOM in ti imajo pravico do udobne vožnje. A se peljejo 10, 20 ali 120 minut. Tukaj noben izgovor na strojevodjev delovnik in delovne pogoje oz. okolje ni na mestu. To je tako kot bi samo v pilotski kabini imeli klimo in obema pilotoma stregli osežilne napitke, ker sta pač več ur v kabini, potniki naj pa potrpe. Ne ga no srat, lepo vas prosim. Oprostite, to je poplnoma balkansko razmišljanje, realscialistična travma. Snađi se, strpi se bre. Halo ? Smo v 21. stoletju!desiro napisal/-a:Če naj ti "ne o pogojih dela" potem takem boš vesel ko bo vlak na vsakih nevem kako že 45 min stal 15 min strojevodja pa bo odšel na brezplačno hladno okrepčilo....saj veš ker bo delal v prostoru z več kot 28 stopinjami....trocken napisal/-a: Že to, da ima strojevodja montirano klimo, potniki pa naj crkujemo zadaj je milo rečeno, bizarno...
Pa ne mi sedaj o pogojih dela, so takšni kot so, ampak vi (smatram da si železničar) prevažate nas.
Ni opravičilo za nevzdrževane usrane vlake ki se jih še pere ne tako kot naj bi se jih kaj šele da bi imeli klimo ampak ....kot potnik moraš razumet da je strojevodja vsako izmeno 12 h v službi ti kot potnik pa potrpiš zgolj tisto urico ali dve kolikor pač vlak vozi....za bohinjko ne vem ker je ni v mojem repetoarju....
Sicer pa tudi jaz komaj čakam novih potniških garnitur, tako električnih kot dizlov. Če bo zdravje, bom prepotoval slovenski železniški križ + prekmurski in koroški odsek. Sploh pa se želim ponovno peljati po kočevski progi. Nazadnje sem se peljal v Ribnico še s parnim vlakom. Zelooo dooolgo nazaj.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pa saj @desiro nikjer ni hotel napisat, da potniki nimajo pravice do klime ali karkoli podobnega. Kot strojevodju so mu (upravičeno!) samo dvignili pritisk očitki, da on ima klimo, potniki pa ne. Tako da ga res ni treba zdaj obsojati in še 10x citirati njegovega zapisa o pogojih dela, ki je mimogrede popolnoma pravilen. Vse je začel neki drugi uporabnik (najbrž sploh ne železničar), ki je pričel z zmerjanjem mene, ko sem povedal svoje mnenje o zastareli šari na Bohinjski progi.
Oboji si zaslužimo boljše pogoje, tako potniki kot zaposleni. Če pa je kdo čustveno navezan na staro šaro, naj jo odkupi in si jo pelje na domače dvorišče. Ali pa ustanovi firmo za muzejske vožnje in prevaža domače in tuje ljubitelje na izrednih vožnjah po Sloveniji.
Oboji si zaslužimo boljše pogoje, tako potniki kot zaposleni. Če pa je kdo čustveno navezan na staro šaro, naj jo odkupi in si jo pelje na domače dvorišče. Ali pa ustanovi firmo za muzejske vožnje in prevaža domače in tuje ljubitelje na izrednih vožnjah po Sloveniji.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Stara šara bi morala po celotni Evropi iz prometa. Nikjer si osebje in potniki ne zaslužijo starih neklimatiziranih jajc a jih je po Evropi še polno tudi v super duper germanijiTGV Lyria napisal/-a:Pa saj @desiro nikjer ni hotel napisat, da potniki nimajo pravice do klime ali karkoli podobnega. Kot strojevodju so mu (upravičeno!) samo dvignili pritisk očitki, da on ima klimo, potniki pa ne. Tako da ga res ni treba zdaj obsojati in še 10x citirati njegovega zapisa o pogojih dela, ki je mimogrede popolnoma pravilen. Vse je začel neki drugi uporabnik (najbrž sploh ne železničar), ki je pričel z zmerjanjem mene, ko sem povedal svoje mnenje o zastareli šari na Bohinjski progi.
Oboji si zaslužimo boljše pogoje, tako potniki kot zaposleni. Če pa je kdo čustveno navezan na staro šaro, naj jo odkupi in si jo pelje na domače dvorišče. Ali pa ustanovi firmo za muzejske vožnje in prevaža domače in tuje ljubitelje na izrednih vožnjah po Sloveniji.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se zelo strinjam z napisanim!bisabre napisal/-a:Fantje brez zamere, ampak potniški vlak je namenjen POTNIKOM in ti imajo pravico do udobne vožnje. A se peljejo 10, 20 ali 120 minut. Tukaj noben izgovor na strojevodjev delovnik in delovne pogoje oz. okolje ni na mestu. To je tako kot bi samo v pilotski kabini imeli klimo in obema pilotoma stregli osežilne napitke, ker sta pač več ur v kabini, potniki naj pa potrpe. Ne ga no srat, lepo vas prosim. Oprostite, to je poplnoma balkansko razmišljanje, realscialistična travma. Snađi se, strpi se bre. Halo ? Smo v 21. stoletju!desiro napisal/-a:Če naj ti "ne o pogojih dela" potem takem boš vesel ko bo vlak na vsakih nevem kako že 45 min stal 15 min strojevodja pa bo odšel na brezplačno hladno okrepčilo....saj veš ker bo delal v prostoru z več kot 28 stopinjami....trocken napisal/-a: Že to, da ima strojevodja montirano klimo, potniki pa naj crkujemo zadaj je milo rečeno, bizarno...
Pa ne mi sedaj o pogojih dela, so takšni kot so, ampak vi (smatram da si železničar) prevažate nas.
Ni opravičilo za nevzdrževane usrane vlake ki se jih še pere ne tako kot naj bi se jih kaj šele da bi imeli klimo ampak ....kot potnik moraš razumet da je strojevodja vsako izmeno 12 h v službi ti kot potnik pa potrpiš zgolj tisto urico ali dve kolikor pač vlak vozi....za bohinjko ne vem ker je ni v mojem repetoarju....
Sicer pa tudi jaz komaj čakam novih potniških garnitur, tako električnih kot dizlov. Če bo zdravje, bom prepotoval slovenski železniški križ + prekmurski in koroški odsek. Sploh pa se želim ponovno peljati po kočevski progi. Nazadnje sem se peljal v Ribnico še s parnim vlakom. Zelooo dooolgo nazaj.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
V kratkem bodo začeli s tistimi petimi, ki pridejo letos. Verjetno so to dizlske. Testiranja? Boš moral definirati katera. Tipski preiskus se mora opraviti na eni garnituri iz vsake vrste. Verjetno bodo šle na Velim. Potem pa so še preiskusi glavnih komponent. To so vsi deli, ki sestavljajo garnituro. Od WC-ja do koša garniture, klime, osi do pretvornikov, trafo in varnostnih naprav. Potem je preiskus vsake izdelane garniture pri dobavitelju. Preiskusi se delovanje garniture v mirovanju in pri najvišji hitrosti. Vse te preiskuse se opravi pred dobavo v Slovenijo in bo na preiskuse povabljeno osebje kupca. Potem pa sta še končni in prevzemni preiskus, ki se opravita doma. Slike? Če bo PR služba SŽ-ja kaj migala, potem zagotovo bodo. Ali pa, če bo kateri izmed Railcolor članov na pravem mestu.dingo napisal/-a:...me zanima ali kdo ve če so "naše" garniture že v izdelavi in pa kdaj bodo prva testiranja oz. če bo kakšna slikca tako kot tedaj taurusov še v tovarni?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kje vidiš, da ga obsojam? Ima prav, da zahteva optimalne delovne pogoje, saj vednar prevaža tudi ljudi, kadar pač jih. Še mi smo nervozni, če nam v avtu klima ne štima, ne pa on, ki v kabini preždi tudi po več ur. Želel sem le povedati, da so potniški vlaki namenjeni potnikom in ti majo pravico do enakega udobja kot vlakovno osebje, če ne še boljšega.TGV Lyria napisal/-a:Pa saj @desiro nikjer ni hotel napisat, da potniki nimajo pravice do klime ali karkoli podobnega. Kot strojevodju so mu (upravičeno!) samo dvignili pritisk očitki, da on ima klimo, potniki pa ne. Tako da ga res ni treba zdaj obsojati in še 10x citirati njegovega zapisa o pogojih dela, ki je mimogrede popolnoma pravilen. Vse je začel neki drugi uporabnik (najbrž sploh ne železničar), ki je pričel z zmerjanjem mene, ko sem povedal svoje mnenje o zastareli šari na Bohinjski progi.
Oboji si zaslužimo boljše pogoje, tako potniki kot zaposleni. Če pa je kdo čustveno navezan na staro šaro, naj jo odkupi in si jo pelje na domače dvorišče. Ali pa ustanovi firmo za muzejske vožnje in prevaža domače in tuje ljubitelje na izrednih vožnjah po Sloveniji.
Glede tare šare pa sem mnenja, da se da tudi na starinah izboljšati pogoje dela in počutje potnikov. Seveda v mejah še razumne investicije. A kdo je že kriv, da imamo tako iztrošen vozni park? Potniki in železničarji zagotovo ne. Kot vedno riba smrdi pri glavi.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Saj nisem mislil tebe. Na splošno sem rekel.bisabre napisal/-a: Kje vidiš, da ga obsojam? Ima prav, da zahteva optimalne delovne pogoje, saj vednar prevaža tudi ljudi, kadar pač jih. Še mi smo nervozni, če nam v avtu klima ne štima, ne pa on, ki v kabini preždi tudi po več ur. Želel sem le povedati, da so potniški vlaki namenjeni potnikom in ti majo pravico do enakega udobja kot vlakovno osebje, če ne še boljšega.
Glede tare šare pa sem mnenja, da se da tudi na starinah izboljšati pogoje dela in počutje potnikov. Seveda v mejah še razumne investicije. A kdo je že kriv, da imamo tako iztrošen vozni park? Potniki in železničarji zagotovo ne. Kot vedno riba smrdi pri glavi.
O seveda se da izboljšati pogoje in počutje. Italijanske "originalke" ALn 668 imajo vse po vrsti pritrjene klime. Nekako tako kot naše Miše.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pa tudi mularija je kriva na obnovljenih fiatih Miša primer 112 ma kr nekaj novih zaves ki so jih vgradili potrgane.bisabre napisal/-a:Kje vidiš, da ga obsojam? Ima prav, da zahteva optimalne delovne pogoje, saj vednar prevaža tudi ljudi, kadar pač jih. Še mi smo nervozni, če nam v avtu klima ne štima, ne pa on, ki v kabini preždi tudi po več ur. Želel sem le povedati, da so potniški vlaki namenjeni potnikom in ti majo pravico do enakega udobja kot vlakovno osebje, če ne še boljšega.TGV Lyria napisal/-a:Pa saj @desiro nikjer ni hotel napisat, da potniki nimajo pravice do klime ali karkoli podobnega. Kot strojevodju so mu (upravičeno!) samo dvignili pritisk očitki, da on ima klimo, potniki pa ne. Tako da ga res ni treba zdaj obsojati in še 10x citirati njegovega zapisa o pogojih dela, ki je mimogrede popolnoma pravilen. Vse je začel neki drugi uporabnik (najbrž sploh ne železničar), ki je pričel z zmerjanjem mene, ko sem povedal svoje mnenje o zastareli šari na Bohinjski progi.
Oboji si zaslužimo boljše pogoje, tako potniki kot zaposleni. Če pa je kdo čustveno navezan na staro šaro, naj jo odkupi in si jo pelje na domače dvorišče. Ali pa ustanovi firmo za muzejske vožnje in prevaža domače in tuje ljubitelje na izrednih vožnjah po Sloveniji.
Glede tare šare pa sem mnenja, da se da tudi na starinah izboljšati pogoje dela in počutje potnikov. Seveda v mejah še razumne investicije. A kdo je že kriv, da imamo tako iztrošen vozni park? Potniki in železničarji zagotovo ne. Kot vedno riba smrdi pri glavi.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Glede objestnosti oz. vandalizma; Fiat 021 se že več kot pol leta vozi na okoli z razbito šipo v oddelku ...kitak napisal/-a:
Pa tudi mularija je kriva na obnovljenih fiatih Miša primer 112 ma kr nekaj novih zaves ki so jih vgradili potrgane.
Pa lep pozdrav
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To da se je šipa razbila je vandalizem, da se garnitura pol leta vozi z razbito šipo je pa šlamparija. Pri tem mi ni jasno, kako so pri železniškem prometu pravila tako zrahljana. Če bi se to zgodilo v avtobusnem prometu bi bil prevoznik že zdavnaj na televiziji...MatejP napisal/-a:Glede objestnosti oz. vandalizma; Fiat 021 se že več kot pol leta vozi na okoli z razbito šipo v oddelku ...kitak napisal/-a:
Pa tudi mularija je kriva na obnovljenih fiatih Miša primer 112 ma kr nekaj novih zaves ki so jih vgradili potrgane.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kaj ti še nisi nobene šipe razbil razen z vandalskimi nameni?To da se je šipa razbila je vandalizem,
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ja pač vandalizem ja in to zna biti kr velik problem razbite šipe potgane zavese pa naj večji problem grafitiranjeLjubitelj napisal/-a:Kaj ti še nisi nobene šipe razbil razen z vandalskimi nameni?To da se je šipa razbila je vandalizem,
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To bi blo treba strogo kaznovatikitak napisal/-a:Ja pač vandalizem sem hotel izpostaviti in to je kr velik problem razbite šipe potgane zavese pa naj večji problem grafitiranjeLjubitelj napisal/-a:Kaj ti še nisi nobene šipe razbil razen z vandalskimi nameni?To da se je šipa razbila je vandalizem,