30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2417
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.10.2017, 9:43

gorican napisal/-a:Ne bi rad odpiral politična prepucavanja tukaj na forumu, ampak resno me zanima, če je možnost, da v kolikor se menja vlada konec prihodnjega leta in tej vlaki še ne bodo kupljeni/naročini, a se zna zgoditi, da nova oblast preprosto odvzame/prerazporedi ta denar za kaj drugega(sociala, ceste, subvencije, gospodarstvo, policija, zdravstvo, ipd.)??
Ali je stvar že tako daleč, da nova vlada ne bi imela vpliva.

p.s. podobno sem pred meseci že spraševal za nadgradnjo železniške infrastrukture v zvezi s novo vlado.


Mes pravi, da bo družba naložbo financirala iz lastnih sredstev in denarja, ki ga na podlagi koncesijske pogodbe vsako leto dobi od države, letos pa jim je vlada odobrila še 50 milijonov evrov. Morda bodo za kratko obdobje najeli premostitveni kredit nižje vrednosti


Za infrastrukturo pa sem ti povedal. Kar je že na papirju in prošnji za EU sredstva se bo realiziralo. Ostalo, kar so pa želje, je pa odvisno od situacije v gospodarstvu in s tem prilivom v proračun.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.10.2017, 10:13

Mislim, da bo zadeva potekala toplo-hadno, dobava vseh potrebnih voznih sredstev bo po mojih predvidevanjih realizirana v štirih do šestih letih. Do takrat se bomo vozili kot se, ob že predvidenih in tudi nepredvidenih težavah zaradi "posodobljanja" prog, čeprav gre v resnici za popolnoma novo gradnjo, po že obstoječih trasah. Na večini odsekov odpadejo zgolj temeljna gradbena dela, ki so potrebna, če zalopataš v do sedaj nedotaknjen teren.
Osebno bi si želel pogostejših in hitrejših voženj v potniškem prometu, tudi med ostalimi kraji po Sloveniji, ne zgolj okoli Jankovićevega pašaluka.
Simpl je tanartabul.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 28.10.2017, 11:11

bisabre napisal/-a:Mislim, da bo zadeva potekala toplo-hadno, dobava vseh potrebnih voznih sredstev bo po mojih predvidevanjih realizirana v štirih do šestih letih. Do takrat se bomo vozili kot se, ob že predvidenih in tudi nepredvidenih težavah zaradi "posodobljanja" prog, čeprav gre v resnici za popolnoma novo gradnjo, po že obstoječih trasah. Na večini odsekov odpadejo zgolj temeljna gradbena dela, ki so potrebna, če zalopataš v do sedaj nedotaknjen teren.
Osebno bi si želel pogostejših in hitrejših voženj v potniškem prometu, tudi med ostalimi kraji po Sloveniji, ne zgolj okoli Jankovićevega pašaluka.


Ne vem kdaj boš ugotovil, da za pogostejše in hitrejše vožnje najprej rabiš maso ljudi, ki bi jih uporabljala ker drugače so same sebi namen. Žal je v Sloveniji edino območje s takšno maso ljudi (dnevni migranti) samo Jankovićev pašaluk. Tiste tri ostare gospe, ki bi se iz XYZ vasi prepeljale do zdravnika v bližnjem mestu žal ne upravičijo pogostih voženj in stroškov povežanih z hitrejšimi vožnjami (nove garniture).

Preden me napadeš z dnevnimi migranti in šolarji ti žal ne pridejo v poštev ker je preostanek Slovenije precej redko poseljen in bi ti v vsakem primeru potrebovali avto, da pridejo do postaje, sedaj pa jih prepričaj da bodo avto pustili na železniški postaji se v službo peljali z vlakom in nato še prešačili nekaj kilometrov do službe (pa ne omenjaj kolesa ker ni primerno prevozno sredstvo v zimskem času), skoraj sem pozabil šolarji pa imajo avtobuse, ki jih pripeljejo praktično od vrat do vrat.
ko so japonci slišali da hitri vlak potuje od Kopra do Maribora 4 ure in 30 minut, so mislili da je Slovenija večja od Japonske.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3850
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 28.10.2017, 11:23

Osebno bi si želel pogostejših in hitrejših voženj v potniškem prometu, tudi med ostalimi kraji po Sloveniji, ne zgolj okoli Jankovićevega pašaluka.


Ljubljana je glavno mesto RS in ne nikogaršnji pašaluk. še vedno se nisi naučil osnov olike in žiš z raznoraznimi vzdevki vse povprek!
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.10.2017, 17:48

Matevz96 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Mislim, da bo zadeva potekala toplo-hadno, dobava vseh potrebnih voznih sredstev bo po mojih predvidevanjih realizirana v štirih do šestih letih. Do takrat se bomo vozili kot se, ob že predvidenih in tudi nepredvidenih težavah zaradi "posodobljanja" prog, čeprav gre v resnici za popolnoma novo gradnjo, po že obstoječih trasah. Na večini odsekov odpadejo zgolj temeljna gradbena dela, ki so potrebna, če zalopataš v do sedaj nedotaknjen teren.
Osebno bi si želel pogostejših in hitrejših voženj v potniškem prometu, tudi med ostalimi kraji po Sloveniji, ne zgolj okoli Jankovićevega pašaluka.


Ne vem kdaj boš ugotovil, da za pogostejše in hitrejše vožnje najprej rabiš maso ljudi, ki bi jih uporabljala ker drugače so same sebi namen. Žal je v Sloveniji edino območje s takšno maso ljudi (dnevni migranti) samo Jankovićev pašaluk. Tiste tri ostare gospe, ki bi se iz XYZ vasi prepeljale do zdravnika v bližnjem mestu žal ne upravičijo pogostih voženj in stroškov povežanih z hitrejšimi vožnjami (nove garniture).

Preden me napadeš z dnevnimi migranti in šolarji ti žal ne pridejo v poštev ker je preostanek Slovenije precej redko poseljen in bi ti v vsakem primeru potrebovali avto, da pridejo do postaje, sedaj pa jih prepričaj da bodo avto pustili na železniški postaji se v službo peljali z vlakom in nato še prešačili nekaj kilometrov do službe (pa ne omenjaj kolesa ker ni primerno prevozno sredstvo v zimskem času), skoraj sem pozabil šolarji pa imajo avtobuse, ki jih pripeljejo praktično od vrat do vrat.

Maso dobiš, ko ji ponudiš udoben, hiter in pogost prevoz. Če bi v Ljubljani mestni avtobusi na vseh progah vozili zgolj na oro razmika, bi bilo mesto zabasano z osebnimi vozili. Železnica ni izjema, če bosta vozni red in hitrost prilagojena uporabnikom, bodo slednji pogosteje ali redno uporabljali vlake. Tudi v Ljubljani ima skoraj vsakadružina ene, če že ne dva osebna avtomobila, pa se mnogi vseeno raje vozijo z avtobusom, ali kolesom, tudi pozimi. Mednje sodim tudi sam.
Skratka ljudem moraš ponuditi udobno in ugodno izbiro, ne iskati vse mogoče izgovore. Če bi razmišljali kot ti, bi se vsi vozili z avtobusi in osebnimi vozili. Še vedno je po svetu, na srednjih in daljših razdaljah, najučinkovitejše ter najprimernejše prevozno sredstvo vlak. Seveda tak sodoben, ne pa tole kar dožiljamo mi, doma.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 28.10.2017, 17:56

Ljubitelj napisal/-a:
Osebno bi si želel pogostejših in hitrejših voženj v potniškem prometu, tudi med ostalimi kraji po Sloveniji, ne zgolj okoli Jankovićevega pašaluka.


Ljubljana je glavno mesto RS in ne nikogaršnji pašaluk. še vedno se nisi naučil osnov olike in žiš z raznoraznimi vzdevki vse povprek!
Nikogar ne žalim, uporabljam primerna imenovanja za določene primere. Recimo jaz še od nobene ženske nisem zahteval spolne usluge za zaposlitev, drugih lumparija ljubljanskeha šerifa niti nima smisla naštevati, saj so bili dokazi javno objavljeni. Če je to zate vrlina, mi je zelo žal. Jaz ne sodim med tak podn kot on. Ti pa mu lahko doma postaviš spomenik, ali mu pošlješ pismo, polo izlivov podpore in spoštovanja.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 458
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Anzee » 28.10.2017, 18:37

Ljubitelj napisal/-a:še vedno se nisi naučil osnov olike in žiš z raznoraznimi vzdevki vse povprek!


Se strinjam. Drugace pa kot sem ze veckrat napisal, moje mnenje je, da najprej mora obstajati ponudba (pa to ne pomeni takoj vlak na 10min, ampak recimo da je iz 60min na 30min interval), sele potem pridejo mase ljudi. In ne obratno kot pise Matevz96..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2417
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.10.2017, 20:02

Anzee napisal/-a:iz 60min na 30min interval), sele potem pridejo mase ljudi.


Dva pogoja sta, da pride masa ljudi. Prvi je zadostno število prebivalcev, ki dnevno migirira iz točke A v točko B, kjer je speljana železnica (To je največji problem Slovenije. Vsak migrira na svojo stran in še raseljenost prebivalstva). In drugi. Kratek potovalni čas. To ne pomeni, da potrebuješ hitrosti 200+ km/h, ampak malo postankov (spet trčiš ob poseljenost prebivalstva) in neprevilika nihanja v hitrosti. Če se samo obregnem ob Koralpsko železnico. Skupno število prebivalcev od Beljaka do Gradca, kjer bo ustavljal RailJet je približno 433 000! in še okoliški prebivalci.

In @Matevž96 ima v veliki večini prav.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3850
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 29.10.2017, 7:55

Nikogar ne žalim, uporabljam primerna imenovanja za določene primere. Recimo jaz še od nobene ženske nisem zahteval spolne usluge za zaposlitev, drugih lumparija ljubljanskeha šerifa niti nima smisla naštevati, saj so bili dokazi javno objavljeni.


In kaj so dokazi govorili, samo to da se bosta srečala in nič več. Ostalo pa plod bolne/bujne domišljije Orbanove TV 24 in podobnih medijev. Torej, poišči te objavljene dokaze, in pokaži v njih, kje piše za kaj sta se dogovarjala. Kolikor se sam spomnim je najbolj obremenilna izjava župana MO Lj ujeta v prisluhu (napisano po spominu):

"Jaz sem naredil svoje, sedaj je pa vrsta na tebi"

Iz te izjave, seveda ni mogoče sklepati, za kakšen posle gre. Lahko imate na Trstenjakovi prav, toda neposrednega dokaza ni, po odločbi US pa posredni dokazi nimajo velike teže.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 29.10.2017, 10:34

Ljubitelj napisal/-a:
Nikogar ne žalim, uporabljam primerna imenovanja za določene primere. Recimo jaz še od nobene ženske nisem zahteval spolne usluge za zaposlitev, drugih lumparija ljubljanskeha šerifa niti nima smisla naštevati, saj so bili dokazi javno objavljeni.


In kaj so dokazi govorili, samo to da se bosta srečala in nič več. Ostalo pa plod bolne/bujne domišljije Orbanove TV 24 in podobnih medijev. Torej, poišči te objavljene dokaze, in pokaži v njih, kje piše za kaj sta se dogovarjala. Kolikor se sam spomnim je najbolj obremenilna izjava župana MO Lj ujeta v prisluhu (napisano po spominu):

"Jaz sem naredil svoje, sedaj je pa vrsta na tebi"

Iz te izjave, seveda ni mogoče sklepati, za kakšen posle gre. Lahko imate na Trstenjakovi prav, toda neposrednega dokaza ni, po odločbi US pa posredni dokazi nimajo velike teže.

Popolnoma nič mi ni potrebno dokazovati, saj je bilo vse javno objavljeno, tožilstvo pa je zadevo spravilo na sodišče. Če bi bilo kar koli nejasno, ali nedvoumno, zadeva sploh ne bi šla naprej. Skratka ti si zadnji, ki lahko presojaš, ali je kdo kriv, ali ne.
Sploh pa je zanimivo kako hitro bevskeneš, ko se dotaknem nekaterih tičkov in nato v istem kontekstu obvezno omeniš Trstenjakovo ulico in neko tv hišo (domnevno Orbanovo), ki je jaz sploh ne gledam, še manj pa sem član katere koli stranke. Vse našteto dokazuje, da si močno obremenjen s SVOJO politiko, saj je tvoj odziv, ko se lotim določenih barab, zelo buren in me takoj napadeš.
Zagotavljam ti (in vsem tukja prisotnim), da ne sodim v nobeno politiko, ali politično barvo, zame so politiki in oblast državni hlapci, mi pa njihov delodajalci. Imajo da ščijejo kri za nas, če je treba, brez razlike, zato bom vedno jedek do njih, saj jih plačujemo zato, da delajo v naše dobro in dobro države. Trenutno so pač na oblasti ti, z maminim sinkom na čelu, ki brez svojih znanih staršev in nekaj vplivnih stričkov ter tet ne bi prilezel niti do izredne profesure, kaj šele do tega, kar danes počne. Ko bodo prihodnjič na oblasti "drugi", saj se samo preimenujejo in prefarbajo, bom nasajal njih. Do vseh pa bom vedno kritičen, če mi kaj ne bo všeč, še posebej glede dogajanja okoli železnice, saj je ta pač državna in z njenim stanjem ne moremo biti zadovoljni. In prav je tako, to je na koncu koncev naša pravica.
Upam, da se boš sedaj umiril in prenehal z obtožbami na moj račun in cmerenju administratorju, saj nisi neka moralno-intelektalna avtoriteta, da boš vsem okoli sebe solil pamet. Razlika med menoj in teboj je zgolj v tem, da jaz pač nikomur ne lezem v rit, ne onim iz Levstikove, Trstenjakove, Beethovnove, ali pa Kersnikove, niti kateremu koli drugemu, da jih ne naštevam v nedogled.
Če ti po vsem napisanem še kaj ni jasno se pa posvetuj z zdravnikom ali farmacevtom, jaz nisem pravi naslov za tvoje težave, bom pa še vedno sodeloval tukaj in pisal pohvale ter kritike o čemer koli, kar se tiče železnic. Strpni in pametni bodo sodelovali s sebi enakimi, obremenjeni z vsem mogočim pa ne, a to mi je zadnja skrb v življenju.
Simpl je tanartabul.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 216
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a anzovc » 29.10.2017, 16:39

Re 4/4 napisal/-a:
Anzee napisal/-a:iz 60min na 30min interval), sele potem pridejo mase ljudi.


Dva pogoja sta, da pride masa ljudi. Prvi je zadostno število prebivalcev, ki dnevno migirira iz točke A v točko B, kjer je speljana železnica (To je največji problem Slovenije. Vsak migrira na svojo stran in še raseljenost prebivalstva). In drugi. Kratek potovalni čas. To ne pomeni, da potrebuješ hitrosti 200+ km/h, ampak malo postankov (spet trčiš ob poseljenost prebivalstva) in neprevilika nihanja v hitrosti. Če se samo obregnem ob Koralpsko železnico. Skupno število prebivalcev od Beljaka do Gradca, kjer bo ustavljal RailJet je približno 433 000! in še okoliški prebivalci.

In @Matevž96 ima v veliki večini prav.


In v dokaz temu, da imata prav @Matevž96 in Re 4/4 primer kinematografov. Pred desetletji je skoraj vsak kraj (danes bi rekli občina) imel kino, v mestih jih je bilo nekaj več. In bili so kar obiskani. Kaj je bila alternativa? Tv doma, slaba slika, slab zvok 2-5 programov. Potem se v osemdesetih začne doba vidorekorderjev, obisk v kinih upade. Potem pride dolby suround, najprej v kino, spet vse hodi v kino doživet izjemen prostorski zvok. Nato z dvd-eji tudi to počasi pride na dom. Sočasno naši poslovneži po vzoru iz zahoda začno graditi velike multikine. Uauu. Sem iz Savinjske, pa smo večkrat šli v Kolosej (z avti!) Prideš tja, dvoran kolkr hočeš, filmov kolkr hočeš, kafiči, klima, kokice, pijača, udobni sedeži, ni da ni.
En čas je bil obisk potem pa (zopet alternativa) pride počasi do širokopasovnih internetnih povezav, pa optike - skratka nad 100 tv kanalov, hdtv, nad 100 cm diagonale, odličen zvok...naj tu končam in rezultat je ta, da so se nekateri multikini zaprli, ostali pa bolj ali manj životarijo, pa jih niti IMAX 3D in ostale 3D tehnologije ne pomagajo kaj dosti.

Torej analogija z vlaki, še posebej s potniškim prometom je očitna. Trdim naslednje: 30 novih garnitur (ko in če bodo prišle) generalno gledano ne bo pomembno dvignilo števila potnikov, kratkoročno ja, sicer pa ne. Nekaj izboljšanja pričakujem ko se bodo zaključile obsežne nadgradnje prog. Če bi zdaj povečali frekvenco potniških vlakov npr. za 100% in dodali še druge ugodnosti, pa znižali ceno (večje sofinanciranje s strani države) bi krivulja rasti št. potnikov v primerjavi z krivuljo rasti stroškov močno odstopala. Pač krivulja padajočih donosov. Da, ne boste zdaj mislili, da sem proti potniškemu prometu, nikakor, ampak v Sloveniji je in bo tudi v bodoče tovorni promet prinašal nek spodoben prihodek in dobiček, potniški pa bo tolkel izgubo oz. pozitivno ničlo. Ker ne more konkurirati cestnemu prometu. Pa čeprav je vožnja z vlakom neprimerljivo udobnejša kot za avtomobili, kombiji, avtobusi. Rek: boljše se slabo peljati kot pa dobro pešačiti še vedno velja. Pri tem pa je treba vedeti če grem od točke A do točke B z vlakom vmes pa je treba presedati z avta na vlak, pa čakati, pa pešačiti...v tem pregovoru pomeni, da pač dobro pešačimo in ja potem se je pa že bolje slabo peljati (z avtom od vrat do vrat) :)
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 30.10.2017, 6:59

anzovc napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Anzee napisal/-a:iz 60min na 30min interval), sele potem pridejo mase ljudi.


Dva pogoja sta, da pride masa ljudi. Prvi je zadostno število prebivalcev, ki dnevno migirira iz točke A v točko B, kjer je speljana železnica (To je največji problem Slovenije. Vsak migrira na svojo stran in še raseljenost prebivalstva). In drugi. Kratek potovalni čas. To ne pomeni, da potrebuješ hitrosti 200+ km/h, ampak malo postankov (spet trčiš ob poseljenost prebivalstva) in neprevilika nihanja v hitrosti. Če se samo obregnem ob Koralpsko železnico. Skupno število prebivalcev od Beljaka do Gradca, kjer bo ustavljal RailJet je približno 433 000! in še okoliški prebivalci.

In @Matevž96 ima v veliki večini prav.


In v dokaz temu, da imata prav @Matevž96 in Re 4/4 primer kinematografov. Pred desetletji je skoraj vsak kraj (danes bi rekli občina) imel kino, v mestih jih je bilo nekaj več. In bili so kar obiskani. Kaj je bila alternativa? Tv doma, slaba slika, slab zvok 2-5 programov. Potem se v osemdesetih začne doba vidorekorderjev, obisk v kinih upade. Potem pride dolby suround, najprej v kino, spet vse hodi v kino doživet izjemen prostorski zvok. Nato z dvd-eji tudi to počasi pride na dom. Sočasno naši poslovneži po vzoru iz zahoda začno graditi velike multikine. Uauu. Sem iz Savinjske, pa smo večkrat šli v Kolosej (z avti!) Prideš tja, dvoran kolkr hočeš, filmov kolkr hočeš, kafiči, klima, kokice, pijača, udobni sedeži, ni da ni.
En čas je bil obisk potem pa (zopet alternativa) pride počasi do širokopasovnih internetnih povezav, pa optike - skratka nad 100 tv kanalov, hdtv, nad 100 cm diagonale, odličen zvok...naj tu končam in rezultat je ta, da so se nekateri multikini zaprli, ostali pa bolj ali manj životarijo, pa jih niti IMAX 3D in ostale 3D tehnologije ne pomagajo kaj dosti.

Torej analogija z vlaki, še posebej s potniškim prometom je očitna. Trdim naslednje: 30 novih garnitur (ko in če bodo prišle) generalno gledano ne bo pomembno dvignilo števila potnikov, kratkoročno ja, sicer pa ne. Nekaj izboljšanja pričakujem ko se bodo zaključile obsežne nadgradnje prog. Če bi zdaj povečali frekvenco potniških vlakov npr. za 100% in dodali še druge ugodnosti, pa znižali ceno (večje sofinanciranje s strani države) bi krivulja rasti št. potnikov v primerjavi z krivuljo rasti stroškov močno odstopala. Pač krivulja padajočih donosov. Da, ne boste zdaj mislili, da sem proti potniškemu prometu, nikakor, ampak v Sloveniji je in bo tudi v bodoče tovorni promet prinašal nek spodoben prihodek in dobiček, potniški pa bo tolkel izgubo oz. pozitivno ničlo. Ker ne more konkurirati cestnemu prometu. Pa čeprav je vožnja z vlakom neprimerljivo udobnejša kot za avtomobili, kombiji, avtobusi. Rek: boljše se slabo peljati kot pa dobro pešačiti še vedno velja. Pri tem pa je treba vedeti če grem od točke A do točke B z vlakom vmes pa je treba presedati z avta na vlak, pa čakati, pa pešačiti...v tem pregovoru pomeni, da pač dobro pešačimo in ja potem se je pa že bolje slabo peljati (z avtom od vrat do vrat) :)
Multiplexov in drugih medijskih presežkov ne moreva primerjati z logistiko. Prodaja osebnih vozil in splošna rast javnega potniškega prometa sta v porastu. Obisk kina ali zabavišča pa sodi med prostočasne aktivnosti, ne nujo. Seveda 30 novih potniških garnitur ne bo kaj prida izboljšalo stanja na naših SŽ, 60 garnitur pa bi ga že, saj bi lahko vozili pogosteje, torej bi bili zanimivi tudi za redne, kakor nove, potencialne potnike. Sem že omenil, hitrost in pogostost sta najpomembnejša faktorja-vaba za potnike. Pa še eno prednost ima železniški potniški promet. Na vlaku (tam kjer imajo to poštimano kot je treba) lahko med vožnjo surfaš po netu, bereš časopis, knjigo, ali pa spiš, to v svojem avtu ne moreš, kakor tudi med vožnjo po AC ne moreš kar kjer koli ustaviti in odtočiti, ali narediti kupčka. :wink:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 584
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a bisabre » 30.10.2017, 15:07

Simpl je tanartabul.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 30.10.2017, 17:50

bisabre napisal/-a:Multiplexov in drugih medijskih presežkov ne moreva primerjati z logistiko. Prodaja osebnih vozil in splošna rast javnega potniškega prometa sta v porastu. Obisk kina ali zabavišča pa sodi med prostočasne aktivnosti, ne nujo. Seveda 30 novih potniških garnitur ne bo kaj prida izboljšalo stanja na naših SŽ, 60 garnitur pa bi ga že, saj bi lahko vozili pogosteje, torej bi bili zanimivi tudi za redne, kakor nove, potencialne potnike. Sem že omenil, hitrost in pogostost sta najpomembnejša faktorja-vaba za potnike. Pa še eno prednost ima železniški potniški promet. Na vlaku (tam kjer imajo to poštimano kot je treba) lahko med vožnjo surfaš po netu, bereš časopis, knjigo, ali pa spiš, to v svojem avtu ne moreš, kakor tudi med vožnjo po AC ne moreš kar kjer koli ustaviti in odtočiti, ali narediti kupčka. :wink:


Pozabljaš, da v Sloveniji pač ni ljudi (izven Ljubljanske urbane regije + podaljšek do Zidanega Mostu), ki bi upravičili vožnje na 15 minut.
ko so japonci slišali da hitri vlak potuje od Kopra do Maribora 4 ure in 30 minut, so mislili da je Slovenija večja od Japonske.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

OdgovorNapisal/-a kvak » 30.10.2017, 18:26

moje mnenje je da se potniški promet bistveno ne bo povečal pa četudi bi meli TGV-je. Bistven problem je razdrobljenost prebivalstva(ste že nekateri omenili)- če vzamemo primer nekoga iz Mojstrane do ljubljane:
-Mojstrana -Jesenice avto/avtobus cca 10 min
-čakanje na odhod vlaka (sigurno vsaj 15min)
-vožnja do lj (70min)
- prestopanje na avtobus za BTC (sigurno čakaš vsaj 10 min)
- vožnja do btc (15min)
skupaj znese vsaj 120 minut

vožnja s avtom Mojstrana .Lj BTC) 70min

sploh v kasnejših urah (po 21 ) je verjetno za žensko zelo prijetno hoditi naokoli

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost