To že, ampak z nakupom novih EMG se DMG poslovijo od Prekmurja in prevzamejo ostale proge. S tem in z nakupom 5-10 (zadnja novica) novih DMG bodo potem starejše DMG ostajale in originalke 813-000 lahko gredo mirno na odpad.SIMY napisal/-a:Težka bo tale,malo se pozanimaj namesto koliko vlakov vozi avtobus ker ni garnitur.električar napisal/-a:
Dodatne DMG bi lahko pokrivale kočevsko, del fiatov pa bi lahko poslali v penzijo.
lp
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Nekaj me zanima
Se morda že ve, če bodo katere nove potniške garniture vozile tudi pri nas na Bohinjski progi ali pa na (obnovljeni) Kočevki?
Se morda že ve, če bodo katere nove potniške garniture vozile tudi pri nas na Bohinjski progi ali pa na (obnovljeni) Kočevki?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
http://www.caf.net/en/productos-servici ... .php?p=213
Leta 2013 so ŽPCG (Črnogorske železnice) kupile 3 garniture Caf Civity. Mogoče kdo ve, kako so se garniture obnesle na njihovih tirih, in kako bi se na naših - bi se splačal nakup?
Leta 2013 so ŽPCG (Črnogorske železnice) kupile 3 garniture Caf Civity. Mogoče kdo ve, kako so se garniture obnesle na njihovih tirih, in kako bi se na naših - bi se splačal nakup?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Razmišljam tako kot TGV Lyria. Sicer pa je žalostno, če je med več kot 60 DMG kup nezmožnih za obratovanje. Bogato dimenzionirano in dobro plačano vodstvo SŽ bi pač moralo skrbeti za sprotni in pravočasno vzdrževanje, če pa se to več ne splača, pa za pravočasno nabavo novih garnitur.Napisal/-a TGV Lyria »
“SIMY napisal/-a:
“električar napisal/-a:
Dodatne DMG bi lahko pokrivale kočevsko, del fiatov pa bi lahko poslali v penzijo.
lp
Težka bo tale,malo se pozanimaj namesto koliko vlakov vozi avtobus ker ni garnitur.
To že, ampak z nakupom novih EMG se DMG poslovijo od Prekmurja in prevzamejo ostale proge. S tem in z nakupom 5-10 (zadnja novica) novih DMG bodo potem starejše DMG ostajale in originalke 813-000 lahko gredo mirno na odpad.
lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
"Odpisali bodo pet najstarejših elektromotornih vlakov in osem dizelskih. Taki, kot trenutno vozijo na gorenjski progi proti Jesenicam. Do leta 2025 bodo odpisali še 36 dizelskih garnitur in do leta 2030 tri elektromotorne ter še 25 dizelskih."
Pendolini grejo torej do leta 2030 v penzijo.
Pendolini grejo torej do leta 2030 v penzijo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
V 13 letih naj bi kupili 88 garnitur. Med sedanjimi je stalno tretjina nerazpoložljivih. Iz članka sklepam, da gredo do leta 2020 v penzijo originalni fiati in gomulke. Do leta 2025 bi jim sledili ostali fiati (in mercedesi), do leta 2030 pa še kanarčki in pendolini. Lahko bomo veseli, če se bo plan uresničil.
Sicer pa kot ponavadi v članku mrgoli traparij. Leta 2030 naj bi najstarejši vlaki šteli 17 let, torej bi morali biti kupljeni 2013. Pravi, da najstarejše dizel garniture, kupljene 1971, vozijo 26 let po preteku ž.d. Potemtakem bi bila ž.d. le 20 let. Pravi tudi, da naj bi imele SŽ 218 garntur, čeprav jih je kvečjemu pol toliko. Leta 2030 naj bi z vsemi novimi vlaki prepeljali 7 milijonov potnikov, torej jih bo pol toliko kot sedaj.
Ne samo da novinarji ne znajo zabiti žeblja, kot je zapisal nekdo na forumu, zelo težko tudi pravilno prepišejo nekaj podatkov. V vsakem članku je vsaj tretjina podatkov napačnih, pri čemer sem večkrat zalotil prav avtorico tega članka.
lp
Sicer pa kot ponavadi v članku mrgoli traparij. Leta 2030 naj bi najstarejši vlaki šteli 17 let, torej bi morali biti kupljeni 2013. Pravi, da najstarejše dizel garniture, kupljene 1971, vozijo 26 let po preteku ž.d. Potemtakem bi bila ž.d. le 20 let. Pravi tudi, da naj bi imele SŽ 218 garntur, čeprav jih je kvečjemu pol toliko. Leta 2030 naj bi z vsemi novimi vlaki prepeljali 7 milijonov potnikov, torej jih bo pol toliko kot sedaj.
Ne samo da novinarji ne znajo zabiti žeblja, kot je zapisal nekdo na forumu, zelo težko tudi pravilno prepišejo nekaj podatkov. V vsakem članku je vsaj tretjina podatkov napačnih, pri čemer sem večkrat zalotil prav avtorico tega članka.
lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Glede tistih 17 let: na začetku članka piše da bodo toliko stari najstarejši vlaki, kar je neumnost. Bolj spodaj v besedilu pa piše da bo to takrat povprečna starost, kar bi blo čisto smiselno. Klasična površnost torej.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mes je napovedal razpis v mescu februarju, zdaj smo že v marcu, razpisa še ni. To veliko o Mesu in podjetju.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Manjka en glagol, kateri, da ne bo pomote?To veliko o Mesu in podjetju.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pove, pardon.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ledeni, malo heca ne škodi. Seveda sem razumel, sicer se pa zgodi vsakemu.
LPL
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Fičo 813 je razvoj 50 let prejšnjega stoletja zato izjava ni tako napačna.električar napisal/-a:Pravi, da najstarejše dizel garniture, kupljene 1971, vozijo 26 let po preteku ž.d. Potemtakem bi bila ž.d. le 20 let.
lp
Pač je ex-juga imela to navado, da je kupovala vedno zastarelo tehnologijo. Ko so prišle diodne asea-e so v Avstriji že testirali tiristorke (začetki 70 let), ko pa je Končar naredil tiristorko, pa se drugi že testirali asinhronce. Edino z serijo 6xx so zadeli terno.
Nič pa ni omenjen desiro. Leta 2030 bo star 30 let.. Sedaj so začeli sami menjavat gto-je. In, ker velja pri nas pregovor najcenejše je najboljše, potem ne vem, če ne bo doživel enako zgodbo kot fičo...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
@Re4/4,
Govora je bilo o življenski dobi ne o starosti tehnologije.
Kar se tiče Desirojev pa je morda Mesova vizija, ki predvideva delovanje obstoječih garnitur do starosti 45 do 50 let, usklajena z vladno vizijo Slovenije 2050
Govora je bilo o življenski dobi ne o starosti tehnologije.
Kar se tiče Desirojev pa je morda Mesova vizija, ki predvideva delovanje obstoječih garnitur do starosti 45 do 50 let, usklajena z vladno vizijo Slovenije 2050