Kako vas skrbi za tistih 10 ljudi, ki bi se dnevno peljali z vlakom, povsem razumljivo je, da se najbolj skrbi za območja z visoko gostoto prebivalstva kar pa je predvsem (oz. edino) osrednja Slovenija od Kranja preko Ljubljane do Zasavja.TGV Lyria napisal/-a:A se lahko naknadno spreminja predmet naročila v razpisu?Re 4/4 napisal/-a: Če so pri SŽ-ju pametni, naj se sedaj pogajajo za 5 dvonadstropnih, 10 elektro, 10 dizel in bo šlo skozi. To pa je tudi realno, kar SŽ potrebuje.
Realno se potrebuje vsega trojega po 10. Nekaj mi ne gre v račun; 10 novih elektro naj bi bilo večsistemskih in namenjenih za vožnje čez mejo, dvonadstropni naj bi zamenjali Gomulke in vozili pretežno okrog Ljubljane. Kaj pa Prekmurje? Garnitur bo teoretično sicer dovolj, a ne pozabimo, da Desiro ne sme voziti po prekmurski progi.
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
zakaj desiro ne sme voziti po prekmurki?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Taka zaničujoča, centralistična, šovinistična izjava sploh ne potrebuje komentarja.Matevz96 napisal/-a: Kako vas skrbi za tistih 10 ljudi, ki bi se dnevno peljali z vlakom, povsem razumljivo je, da se najbolj skrbi za območja z visoko gostoto prebivalstva kar pa je predvsem (oz. edino) osrednja Slovenija od Kranja preko Ljubljane do Zasavja.
Če se tebi zdi normalno, da po novo elektrificirani progi vozijo 40 let stare dizelske (!!!) garniture, ker električnih ni, potem...
Isti razlog zaradi katerega ne sme ustavljati v Košani. Prevelik razmik med (po novih standardih zgrajenimi) peroni in podom vlaka.IggyAUT napisal/-a:zakaj desiro ne sme voziti po prekmurki?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
A ste dovolili da bosanci postanejo inženirji? Dobro ste prošli... kod nas su na vlasti..TGV Lyria napisal/-a:
Isti razlog zaradi katerega ne sme ustavljati v Košani. Prevelik razmik med (po novih standardih zgrajenimi) peroni in podom vlaka.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
RI majstore, ne žali Bosancev, nekateri so prav dobri inženirji, vsekakor bi Hrvatom kakšen prišel prav, še bolj ekonomist, glede na nezavidljivo stanje ekonomije, (2. najnižji BDP po kupni moči v EU). Je pa bilo kakšen posta nazaj lepo napisano, da so peroni zgrajeni po novih standardih, obveznih v EU. Tudi vi jih boste gradili, po novih, če bo sofinancer EU, potem bomo pa videli, kje se bodo pojavili problemi s starimi in mogoče celo novimi kripami.A ste dovolili da bosanci postanejo inženirji? Dobro ste prošli... kod nas su na vlasti..
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kdaj bo pa odpiranje ponudb za nakup novih mašinc in vagonov oz. kompozicij?
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
bisabre napisal/-a:Kdaj bo pa odpiranje ponudb za nakup novih mašinc in vagonov oz. kompozicij?
In kje naj bi bil objavljen razpis?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kolumna kjer avtor razkriva, da naj bi bili novi vlaki še manj primerni za prevoz koles kot so sedajšnji, čeprav (citiram iz članka): "šefi (SŽ) niso neki stari gospodje, ki ne bi bili na tekočem, kaj se dogaja v svetu. To so mladi ljudje."
http://siol.net/siol-plus/kolumne/bodo- ... aki-450172
Prosim za komentar poznavalcev. In če članek ni točen, kaj se je dejansko naredilo v razpisu, da bo prevoz koles vseeno mogoč.
Mimogrede, ko sem še delal v Nemčiji in sem se vozil v službo z vlakom, vem da je bil v potniški garnituri CELOTEN vagon namenjen prevozu koles. In sicer je bilo to urejeno tako, da je imel vagon namenjen kolesom v sklopu garnitre, le zložljive pomožne sedeže ob steni. Torej da je potnik v primeru sedenja bil proti koncu in zadku vlaka obrnjen z bokom. Skratka ob zloženih stranskih pomožnih sedežih je bil res celoten vagon tako praktično brez sedežev in namenjen kolesom, ki se jih je dalo pritrditi s kljukami in pasi.
http://siol.net/siol-plus/kolumne/bodo- ... aki-450172
Prosim za komentar poznavalcev. In če članek ni točen, kaj se je dejansko naredilo v razpisu, da bo prevoz koles vseeno mogoč.
Mimogrede, ko sem še delal v Nemčiji in sem se vozil v službo z vlakom, vem da je bil v potniški garnituri CELOTEN vagon namenjen prevozu koles. In sicer je bilo to urejeno tako, da je imel vagon namenjen kolesom v sklopu garnitre, le zložljive pomožne sedeže ob steni. Torej da je potnik v primeru sedenja bil proti koncu in zadku vlaka obrnjen z bokom. Skratka ob zloženih stranskih pomožnih sedežih je bil res celoten vagon tako praktično brez sedežev in namenjen kolesom, ki se jih je dalo pritrditi s kljukami in pasi.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če razpisa ni, potem odpiranja ne bo. Torej tudi novoh vlakov ne bo. Naj živi Slovenistan!Re 4/4 napisal/-a:bisabre napisal/-a:Kdaj bo pa odpiranje ponudb za nakup novih mašinc in vagonov oz. kompozicij?
In kje naj bi bil objavljen razpis?
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Mi smo šli z Balkana, Balkan pa nikoli z nas.suha napisal/-a:Kolumna kjer avtor razkriva, da naj bi bili novi vlaki še manj primerni za prevoz koles kot so sedajšnji, čeprav (citiram iz članka): "šefi (SŽ) niso neki stari gospodje, ki ne bi bili na tekočem, kaj se dogaja v svetu. To so mladi ljudje."
http://siol.net/siol-plus/kolumne/bodo- ... aki-450172
Prosim za komentar poznavalcev. In če članek ni točen, kaj se je dejansko naredilo v razpisu, da bo prevoz koles vseeno mogoč.
Mimogrede, ko sem še delal v Nemčiji in sem se vozil v službo z vlakom, vem da je bil v potniški garnituri CELOTEN vagon namenjen prevozu koles. In sicer je bilo to urejeno tako, da je imel vagon namenjen kolesom v sklopu garnitre, le zložljive pomožne sedeže ob steni. Torej da je potnik v primeru sedenja bil proti koncu in zadku vlaka obrnjen z bokom. Skratka ob zloženih stranskih pomožnih sedežih je bil res celoten vagon tako praktično brez sedežev in namenjen kolesom, ki se jih je dalo pritrditi s kljukami in pasi.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
In zakaj bi moral biti razpis razveljavljen. Zakonodaja omogoča tudi možnost neposrednega pogajanja z edinim ponudnikom. Izgleda kakor, da nekdo nima poguma stati za rezultati pogajanj. Je pa razpis, kljub temu, če bo razveljavljen, imel dobro stran, zvedela se je cena voznih sredstev nabavljena v majhnih količinah....., kar pa je problem pri vseh nabavah v Sloveniji.
LPL
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Aja to misliš. Odpiranje ponudb bo 25.9.2017 ob 12 uri.bisabre napisal/-a: Če razpisa ni, potem odpiranja ne bo. Torej tudi novoh vlakov ne bo. Naj živi Slovenistan!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Uhhh, je to sarkazem al po pomoti pises v prihodnjiku?Re 4/4 napisal/-a:Aja to misliš. Odpiranje ponudb bo 25.9.2017 ob 12 uri.bisabre napisal/-a: Če razpisa ni, potem odpiranja ne bo. Torej tudi novoh vlakov ne bo. Naj živi Slovenistan!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
On se zgolj prilagaja dejstvom, SŽ so pač za časom.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Znamo biti nekateri sarkastični, tudi cinični, čeprav se od cinizma distanciram na forumu...grizeldi napisal/-a: Uhhh, je to sarkazem al po pomoti pises v prihodnjiku?
Takšno vprašanje je postavil, takšen odgovor je dobil
Drugače pa.... Cel forum ve, da je odpiranje ponudb že bilo (dve strani o tem, zakaj samo ena ponudba), potem pa naletiš na vprašanje, kdaj bo odpiranje ponudb. Ne vem, zakaj ne bi malo začinil vse skupaj...