Najbrž se čaka, da bo Siemens ponudil tudi dizelske garniture...Re 4/4 napisal/-a:Novi datum nakupa je: V prihodnjih letih.
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Novinarska... Večina ne vidi dlje od prestolnice...cokla napisal/-a: Zakaj pa naj bi se vozili le Ljubljančani....?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pogovor je z ljubljanskim podžupanom in ”mestnim urbanistom”, in izpostavil je seveda problem postajališč na območju MO Ljubljana. Ali bi naj po tvoje govoril o problemih v Prekmurju, ali nove postaje v Košani?Zakaj pa naj bi se vozili le Ljubljančani....?
Sicer se pa vsaj kakšnih2/3 potnikov na železnici generira v Ljubljani in okolici, če ne verjameš poglej število potnikov na posamezni postaji. Ljubljana ima približno toliko potnikov letno(>3M, številke so ocenjene iz grafa zaključnega poročila 2014) kot Celje (1M) in Mb (0.7M) skupaj. Potem pa sledijo postaje Litija (0.5M), Škofja Loka (0.4M), Kranj (0.3), Sevnica (0.25M), Zagorje (0.2), Trbovlje (0.2M) in Jesenice (0,2M), ki imajo razen Sevnice in Jesenic večino prometa v smeri Ljubljane. Tudi ta podatek govori, da so problemi železniškega potniškega prometa v veliki meri problemi prometa v Ljubljani in okolici, ali bolje rečeno v Osrednji Sloveniji.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Poanta zgodbe je drugje. Ta postajališča v prihodnosti ne bodo uprabljali samo Ljubljančani, zato je naslov malo žaljiv za ostale.Ljubitelj napisal/-a: Pogovor je z ljubljanskim podžupanom in ”mestnim urbanistom”, in izpostavil je seveda problem postajališč na območju MO Ljubljana.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Naslov je seveda totalno zgrešen, ampak problem ni v podžupanu ali v novinarju. Kolikor je bilo nekoč meni razloženo s strani nekega novinarja so naslovi stvar urednika. Je pa verjetno jasno večni bralcev foruma, da postajališča na območju MO LJ niso prvenstveno namenjena vožnji Ljubljančanov iz enega konca v drugega, temveč primestnim uporabnikom na poti v službo. In pri ureditvi primestnega prometa, prvenstveno gradnji in spodobni ureditvi postajališč se izkazuje lastnik infrastrukture totalno nekooperativen. Te dni so/bodo predali prometu nov podvoz na Viču, občina je že lepo uredila PR parkirišče in ima željo urediti žel. postajališče. Toda kaj, ko to ni v njeni pristojnosti. In sedaj ko je vse narejeno naši vrli lastniki infrastrukture študirajo, kako bi izgradili postajališče na Dolgem mostu....... Da pa nekkoperativnost ni samo problem v prestolnici je razvidno iz izjkav kranjskega župana, ki hoče zgraditi avtobusni terminal na nasprotnem koncu od ŽP, kljub prvotnim sklepom. Razlog, v dveh letih se ni z ”železnico” nič premaknilo pri urejnju prostoskih stvari.Poanta zgodbe je drugje. Ta postajališča v prihodnosti ne bodo uprabljali samo Ljubljančani, zato je naslov malo žaljiv za ostale.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kupili lansko leto niso nič. Ali so vsaj najeli kaj, morda vgradili kakšen Wi-fi? Karkoli "novega"?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
suha napisal/-a:Kupili lansko leto niso nič. Ali so vsaj najeli kaj, morda vgradili kakšen Wi-fi? Karkoli "novega"?
Na gomulki so servis naredil?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
V teku so revizije vseh treh pendolinov in del desirotov. Vse to pa stane. In cena ni mala...še posebej elektronskih delov.Matevz96 napisal/-a:suha napisal/-a:Kupili lansko leto niso nič. Ali so vsaj najeli kaj, morda vgradili kakšen Wi-fi? Karkoli "novega"?
Na gomulki so servis naredil?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Verjamem da stane (in to da delajo revizije je super), samo Mes bi moral to vedeti in ne potem obljubljati nemogoče... Razen če ne ve
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Obljuba bo, samo z letnico pa je usekal. Če špekuliram, če bo razpis letos in, če uspe, pridejo garniture na tire v drugi polovici ali proti koncu leta 2018 ali v začetku 2019.suha napisal/-a:samo Mes bi moral to vedeti in ne potem obljubljati nemogoče... Razen če ne ve
Ker pa nekatere matra firbec, koliko stane revizija, se cena giblje od zahtevnosti revizije. Od štiri mestnih številk za osnovno revizijo, do pet za modernizacijo posameznih sklopov. Za večje moči, pa se gibljejo v zgornji polovici 4 mestnega števila naprej. Za modernizacijo pa se začne pri 300.000, "konča" pa pri dveh milijonih evrov.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re 4/4 napisal/-a:
Ker pa nekatere matra firbec, koliko stane revizija, se cena giblje od zahtevnosti revizije. Od štiri mestnih številk za osnovno revizijo, do pet za modernizacijo posameznih sklopov.
Od kje pa tebi teli podatki?
Sam jih sicer nimam ampak pomojem je 4 mestna številka za revizijo premajhna, glede na to da se vozilo razstavi in ponovno sestavi, da njem dela cel kup delavcev, da je potrebno izvesti tekalno in obremenilno vožnjo, mislim da je cena revizje kar v 5 če ne celo 6 mestni številki.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Revizija SBB serije 460, s komplet novim igbt-jem, previtimi štrimi vlečnimi motorji stane pod dvema milijonoma frankov na lokomotivo. Sem pa prebral članek, kaj se naredi pri reviziji taurusov in zagotovo ne gre preko milijona, če se ne vgrajuje nova elektronika. Moped pa je zagotovo bistveno cenejši.desiro napisal/-a: Od kje pa tebi teli podatki?
Sam jih sicer nimam ampak pomojem je 4 mestna številka za revizijo premajhna, glede na to da se vozilo razstavi in ponovno sestavi, da njem dela cel kup delavcev, da je potrebno izvesti tekalno in obremenilno vožnjo, mislim da je cena revizje kar v 5 če ne celo 6 mestni številki.
Sicer pa nisem napisal koliko stane revizija točno določene garniture v Sloveniji, ampak na splošno. Pa še lepo piše preprosta revizija, torej brez zamenjave kompletne elektronike in barvanja (drezine in podobne zadeve). Ostalo nima ekstremnih cen, kot ti dve stvari. Kot zanimivost, v Romuniji je bila cena nekaj let nazaj za tiristorizacijo romunk za 1.000.000 € naprej. Toliko o cenah.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Letos bo naročnik in novo primestni vlak (kateri firma,že vemo) ne bo Siemens,Alstom,Stadler na žalosten... tudi novo vagon za EC,koliko komat nevem. (Mogoče 40kom) lp.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Danes v Dnevnikovem Objektivu:
https://www.dnevnik.si/1042758790/posel ... zni-cesti-
V članku je veliko površnosti in napačne interpretacije podatkov. Zbodla pa me je izjava o dvonadstropnih vlakih, ki jih razumem le kot spomenik, ki si ga bo nekdo postavil.
lp
https://www.dnevnik.si/1042758790/posel ... zni-cesti-
V članku je veliko površnosti in napačne interpretacije podatkov. Zbodla pa me je izjava o dvonadstropnih vlakih, ki jih razumem le kot spomenik, ki si ga bo nekdo postavil.
Ti so po moje primerni za primestni promet v gosto poseljenih področjih, npr. okolici velemest. Na RER v Parizu sem že srečal vlak s cca 10 dvonadstropnimi vagoni. Pri nas bi več pomenil taktni promet s 3 do 4 členskimi garniturami, ki se jih v primeru potrebe spoji v tandem.Če bodo morali po nekaterih ocenah na odprtje drugega tira počakati še do leta 2025, pa v SŽ obljubljajo uresničitev več strateških projektov, s katerimi bodo »občutno povečali kakovost potovanja z vlaki v Sloveniji«. Med drugim načrtujejo nakup 25 novih potniških vlakov, od tega deset dvonadstropnih. Prve nove vlake naj bi dobili v letu 2018, poleg tega pa bodo v SŽ v prihodnjih letih kupili še nove lokomotive in vagone za prevoz v tovornem prometu. Potniki lahko končno pričakujejo tudi spletno prodajo vozovnic in dostop do spleta na vlakih ter postajah. »Načrtujemo, da se bo število prepeljanih potnikov do leta 2020 povečalo na okrog 18 milijonov na leto,« pravijo v SŽ.
lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Meni so dvonadstropni vlaki čisto ok zamisel. Ker sem uporabnik SŽ vem, da se ob špicah stiskamo ko sardine, torej bi z isto kompozicijo prepeljali isto število potnikov, ali tudi več, brez nepotrebnega neudobja. Rešitev se mi zdi racionalna in smiselna, seveda pa le na odsekih, kjer dvonadstropni vlaki lahko vozijo, o tem pa naj kaj več povedo "posvečeni", se nisem tako močno poglabljal v infrastrukturne probleme.
Simpl je tanartabul.