30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Življenska doba dizel garniture, ki ima zadnjih 26 let non-stop defetke, ni 30 let...
Tako kot je Poljski generator v Trbovljah po nekaj letih bil za na odpad, ker so bile glave palic dobesedno oguljenje zaradi odstopanja asfaltne mase, tak isto je s fiatom. Konec 80-ih, ko so jih predelali, bi jih morali izločit.
Tako kot je Poljski generator v Trbovljah po nekaj letih bil za na odpad, ker so bile glave palic dobesedno oguljenje zaradi odstopanja asfaltne mase, tak isto je s fiatom. Konec 80-ih, ko so jih predelali, bi jih morali izločit.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se strinjam. Ravno to je bila poanta mojega posta en dan preden je Dnevnik objavil članek o nabavah v naslednjih letih.
lp
lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Desiroji bodo tako kar se tiče starosi dosegli 50 let v voznem stanju, a kaj bo s Pendolini če bodo do leta 2030 visi odmaknjeni, nadomestilo se bo že nekaj upajmo da ne z nagibno tehniko ker že samo vzdrževanje stane precej kot sem slišal. Gled Mesove vizije pa bi se strinjal o delovanju voznih sredstev čeprav nesmem pozabiti na vlado.električar napisal/-a:@Re4/4,
Kar se tiče Desirojev pa je morda Mesova vizija, ki predvideva delovanje obstoječih garnitur do starosti 45 do 50 let, usklajena z vladno vizijo Slovenije 2050
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Po mojih insiderskih informacijah Desirojev še dolgo ne bodo umaknili s prometa, se pa nekaj šušlja, da bi šli (če bo Janković držal besedo) ob povezavi Letališča in Lj. v elektrifikacijo kamniške proge. Koliko je to res bomo pa tako in tako videli kmalu.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Menim, da bi lahko naslov teme spremenili v:
30 novih potniških garnitur v letu 20XX
30 novih potniških garnitur v letu 20XX
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Iz scenarija zamenjave potniških garnitur je sklepati, da bodo desiroji tudi po letu 2030 vozili po Sloveniji. Kamniško progo bi vsekakor morali elektrificirati v naslednjih 10 letih in od nje narediti povezavo na Brnik in Kranj. Tako odločitev je treba sprejeti na državni ravni. Ne vem kaj bi imel Jankovič pri tem. Meja njegovega carstva je nekje pri Črnučah, železnica pa tudi ni v občinski ingerenci. Dobro bi bilo, če bi se vsaj zavzemal za uvedbo taktnega prometa na območju Ljubljane in da bo kak DMG vozil v BTC.
lp
lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
A si bo tire sproti polagal?Dobro bi bilo, če bi se vsaj zavzemal za uvedbo taktnega prometa na območju Ljubljane in da bo kak DMG vozil v BTC.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Sicer ni o novih garniturah, vendar današnji Dnevnik prinaša zanimiv članeko sporih med SŽ, MI in AŽP glede pogostosti revizij nekoč ponosa SŽ, danes propadle zgodbe. Zanimivo branje.
LPL
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Jankoviću so podarili par sto milijonov našega denarja, ki naj bi ga Ljubljana kot glavno mesto porabila kot soinvestitor v prometno infrastrukturo, torej delno tudi za gradnjo povezave do letališča, saj gre za skupni mestno-državni projekt. Ne pozabimo, da v politiki ni nič naključnega in tudi tokrat je tako. Zakaj pa je že nekdaj davno ljubljansjka župljanja Viktorija Potočnik obljubljala gradnjo povezave z Brnikom? Očitno ne brez osnove, lokalni politiki nikoli nič ne obljubijo če niso zlizani z oblastjo.električar napisal/-a:Iz scenarija zamenjave potniških garnitur je sklepati, da bodo desiroji tudi po letu 2030 vozili po Sloveniji. Kamniško progo bi vsekakor morali elektrificirati v naslednjih 10 letih in od nje narediti povezavo na Brnik in Kranj. Tako odločitev je treba sprejeti na državni ravni. Ne vem kaj bi imel Jankovič pri tem. Meja njegovega carstva je nekje pri Črnučah, železnica pa tudi ni v občinski ingerenci. Dobro bi bilo, če bi se vsaj zavzemal za uvedbo taktnega prometa na območju Ljubljane in da bo kak DMG vozil v BTC.
lp
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Od kje si pa to vzel, da je država komu kaj podarila in še zlasti Ljubljani za urejanje povezave do letališča, ki leži v ž-ti občini od Ljubljane. Med drugim, je projekt hitre proge preko brnika dan na hladno. Zadnje čase je sicer govora o onvesticiji v ILTC blizu BTC, toda država bo uredila del povezav v njeni pristojnosti, nekaj pa občina. O tem je sicer bilo će govora, saj nas Solčavec obilno zalaga z zanimivimi informacijami.Jankoviću so podarili par sto milijonov našega denarja, ki naj bi ga Ljubljana kot glavno mesto porabila kot soinvestitor v prometno infrastrukturo, torej delno tudi za gradnjo povezave do letališča, saj gre za skupni mestno-državni projekt.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kdo vse bi se lahko javil na razpis železnic za nakup novih vlakov?
08.03.2017
Razpis za nakup 25 vlakov naj bi bil objavljen konec marca, okvirna vrednost je 150 miilijonov evrov
Dušan Mes že nekaj let napoveduje, da se s potniškimi vlaki na naših progah ne bomo več vozili kot v SFRJ, Razpis za nakup novih potniških vlakov je v pripravi že nekaj let, zdaj naj bi bil že skoraj v popolnosti 'spečen'. Za približno 14 dni bo še v reviziji, da je v skladu z evropskimi standardi. Kaj za zdaj vemo o razpisu? SŽ-Potniški promet bo kupil 25 vlakov v okvirni vrednosti 150 milijonov evrov. Ministrstvo za infrastrukturo praviloma Slovenskim železnicam vsako leto izplača za približno 50 milijonov evrov za obvezne gospodarske javne službe, SŽ-Potniški promet pa mora vzdrževati povezave tudi na tistih progah, kjer se jim to ne bi splačalo. SŽ in ministrstvo so se uskladili za novo 15-letno pogodbo za izvajanje obveznih gospodarskih služb v potniškem prometu.
Kdo vse je v igri?
Kdo bi lahko prodal vlake Slovenskim železnicam? Na SŽ so na pogovore povabili večino evropskih proizvajalcev. Predvidoma so v igri Hitachi (ta je kupil italijansko Ansaldo Bredo), francoska Alstom in Bombardier, nemški Siemens, češka Škoda, španski Caf, poljska Pesa in švicarski Stadler. Obstaja možnost, da bi v razpisu dodali opcijo za nakup dodatnih 25 vlakov po letu 2025, ker bi to lahko pocenilo nakup. Prvi vlaki naj bi prišli na tire leta 2018. Na SŽ naj bi predvidoma financirali nakup s posojilom EIB
Zadnjič v nakupih okoli leta 2000
Potniške vlake so na SŽ sicer zadnjič kupovali okoli leta 2000, ko so pri Siemensu naročili primestne vlake desiro. Šlo je za skupaj 30 vlakov, zanje smo plačali 18 milijard tolarjev (približno 75 milijonov evrov), zadnjega je Siemens dobavil leta 2002. Leta 1998 smo naročili tri potniške vlake pendolino z nagibno tehniko pri Fiatu, ki so stali približno 22 milijonov evrov, prvi je začel voziti leta 2000.
Vir-https://tl.finance.si/8854730/Kdo-vse-b ... =489850890
08.03.2017
Razpis za nakup 25 vlakov naj bi bil objavljen konec marca, okvirna vrednost je 150 miilijonov evrov
Dušan Mes že nekaj let napoveduje, da se s potniškimi vlaki na naših progah ne bomo več vozili kot v SFRJ, Razpis za nakup novih potniških vlakov je v pripravi že nekaj let, zdaj naj bi bil že skoraj v popolnosti 'spečen'. Za približno 14 dni bo še v reviziji, da je v skladu z evropskimi standardi. Kaj za zdaj vemo o razpisu? SŽ-Potniški promet bo kupil 25 vlakov v okvirni vrednosti 150 milijonov evrov. Ministrstvo za infrastrukturo praviloma Slovenskim železnicam vsako leto izplača za približno 50 milijonov evrov za obvezne gospodarske javne službe, SŽ-Potniški promet pa mora vzdrževati povezave tudi na tistih progah, kjer se jim to ne bi splačalo. SŽ in ministrstvo so se uskladili za novo 15-letno pogodbo za izvajanje obveznih gospodarskih služb v potniškem prometu.
Kdo vse je v igri?
Kdo bi lahko prodal vlake Slovenskim železnicam? Na SŽ so na pogovore povabili večino evropskih proizvajalcev. Predvidoma so v igri Hitachi (ta je kupil italijansko Ansaldo Bredo), francoska Alstom in Bombardier, nemški Siemens, češka Škoda, španski Caf, poljska Pesa in švicarski Stadler. Obstaja možnost, da bi v razpisu dodali opcijo za nakup dodatnih 25 vlakov po letu 2025, ker bi to lahko pocenilo nakup. Prvi vlaki naj bi prišli na tire leta 2018. Na SŽ naj bi predvidoma financirali nakup s posojilom EIB
Zadnjič v nakupih okoli leta 2000
Potniške vlake so na SŽ sicer zadnjič kupovali okoli leta 2000, ko so pri Siemensu naročili primestne vlake desiro. Šlo je za skupaj 30 vlakov, zanje smo plačali 18 milijard tolarjev (približno 75 milijonov evrov), zadnjega je Siemens dobavil leta 2002. Leta 1998 smo naročili tri potniške vlake pendolino z nagibno tehniko pri Fiatu, ki so stali približno 22 milijonov evrov, prvi je začel voziti leta 2000.
Vir-https://tl.finance.si/8854730/Kdo-vse-b ... =489850890
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Newag iz Poljske še manjka...
Bombardier je pa Kanadski. V Evropi ima sedež v Berlinu, tovarno pa v Kassel-u in Italiji, ter Poljski
Bombardier je pa Kanadski. V Evropi ima sedež v Berlinu, tovarno pa v Kassel-u in Italiji, ter Poljski
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Jezus in Marija, Bombardier francoski...
Vsaj nemški bi lahko napisali, saj se je Bombardierjeva železniška industrija začela prav s prevzemom tovarne AdTranz v Kasslu (naslednica nekdanjega Henschla, kjer je nastala naša 33-ka). Ampak najbolj točno je tako, kot je napisal @Re 4/4. Bombardier je kanadska multinacionalka, pri nas najbolj znana po letalih Canadair, ki sestavljajo večino flote Adrie Airways...
Glede razpisa pa: najprej konec 2016, nato konec februarja, sedaj konec marca... Na koncu bo nekje do konec 2018
Vsaj nemški bi lahko napisali, saj se je Bombardierjeva železniška industrija začela prav s prevzemom tovarne AdTranz v Kasslu (naslednica nekdanjega Henschla, kjer je nastala naša 33-ka). Ampak najbolj točno je tako, kot je napisal @Re 4/4. Bombardier je kanadska multinacionalka, pri nas najbolj znana po letalih Canadair, ki sestavljajo večino flote Adrie Airways...
Glede razpisa pa: najprej konec 2016, nato konec februarja, sedaj konec marca... Na koncu bo nekje do konec 2018
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
da ne boste preveč pametovali, Bombardier je kanadska multinacionalka, v Evropi ima pa firme v 15 državah, tudi v Franciji ima 3 lokacije v Caenu (servis), Crespinu (inženiniring in proizvodnja) in Parizu (administracija). Delajo pa v Franciji prav spodobne vlake, recimo Regio 2N.
LPL
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Saj ima tudi Stadler tovarne po vsej Evropi, pa Alstom, Siemens... Bombardierjeva železniška zgodba se je pač začela v Nemčiji, zato bi to nekoliko lažje požrl, kot pa zapis da je francoski.Ljubitelj napisal/-a:da ne boste preveč pametovali, Bombardier je kanadska multinacionalka, v Evropi ima pa firme v 15 državah, tudi v Franciji ima 3 lokacije v Caenu (servis), Crespinu (inženiniring in proizvodnja) in Parizu (administracija). Delajo pa v Franciji prav spodobne vlake, recimo Regio 2N.
LPL
Tale Regio2N pa sploh ne izgleda slabo, samo nekoliko prevelik je za nas.