30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če ni skrivnost...kdo je ponudnik, ki se je pritoževal nad spremembami dolžine v zadnjem hipu?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
vem,... res dobro..
ampak SŽ potniški promet je govori bo 5 dizel vlak za "Shark" iz Pesa (Poljska)
Dvonadstropje še ne vem (mogoče stadler ali siemens), 10x hitri vlak še ne vem ( mogoče alstom) ...
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ma tebi res ni pomoči...sploh bereš kaj je bilo doslej napisano? Edini ponudnik je Stadler in hitrih vlakov ne bo, ker jih ni bilo niti v razpisu.RitterVonGhega napisal/-a: vem,... res dobro..
ampak SŽ potniški promet je govori bo 5 dizel vlak za "Shark" iz Pesa (Poljska)
Dvonadstropje še ne vem (mogoče stadler ali siemens), 10x hitri vlak še ne vem ( mogoče alstom) ...
lp
Shark oz. Link pa sploh ni v skladu z razpisom, ker je garnitura z mehanskim prenosom.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Kakšna je pa razlika med Shark-om in Link-om?
Meni osebno je zelo všeč Alstomova Coradia Regiolis, niso mi pa všeč Stadlerjevi tridelni dvonadstropni Kiss-i od CFL. Če bodo nabavili dvonadstropne Kiss-e od Stadleja, bodo s staro obliko luči ali z novo obliko?
Meni osebno je zelo všeč Alstomova Coradia Regiolis, niso mi pa všeč Stadlerjevi tridelni dvonadstropni Kiss-i od CFL. Če bodo nabavili dvonadstropne Kiss-e od Stadleja, bodo s staro obliko luči ali z novo obliko?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Nobena. RegioShark je ČD-jevo poimenovanje za garniture Pesa Link II, ki jih imajo v svoji regionalni floti.maxima napisal/-a:Kakšna je pa razlika med Shark-om in Link-om?
Meni osebno je zelo všeč Alstomova Coradia Regiolis, niso mi pa všeč Stadlerjevi tridelni dvonadstropni Kiss-i od CFL. Če bodo nabavili dvonadstropne Kiss-e od Stadleja, bodo s staro obliko luči ali z novo obliko?
Naši Kiss-i bodo verjetno izgledali popolnoma enako kot luksemburški, torej z novim sprednjim delom. Starejši sprednji del imajo v družini Kiss 2 le novi WESTbahn-ovi, ki so prilagojeni za vožnje prek 200 km/h.
Regiolis pa sedaj prihaja na trg pod imenom Coradia Stream tudi za Nizozemsko in Italijo.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Dušan Mes ;
Konec septembra ste odpirali ponudbe za nakup 25 potniških vlakov, prijavil se je zgolj Stadler z višjo ceno od pričakovane. Kako boste nadaljevali?
Najprej bomo proučili ponudbo. Zelo verjetno bomo razpis ponovili. Naš cilj je, da podpišemo pogodbo pred koncem tega leta. Čas, v katerem smo razpis pripravili, je razmeroma neugoden, predvsem zaradi izjemnih naročil vlakov v Evropi in drugje po svetu.
mogoče ne bo ali mogoče bo Stadler , zaradi preveč drag €€€€ !!
lp,miro
Konec septembra ste odpirali ponudbe za nakup 25 potniških vlakov, prijavil se je zgolj Stadler z višjo ceno od pričakovane. Kako boste nadaljevali?
Najprej bomo proučili ponudbo. Zelo verjetno bomo razpis ponovili. Naš cilj je, da podpišemo pogodbo pred koncem tega leta. Čas, v katerem smo razpis pripravili, je razmeroma neugoden, predvsem zaradi izjemnih naročil vlakov v Evropi in drugje po svetu.
mogoče ne bo ali mogoče bo Stadler , zaradi preveč drag €€€€ !!
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Coradia Stream ni videti enako kot Regiolis/PolyvalentTGV Lyria napisal/-a:maxima napisal/-a:
Regiolis pa sedaj prihaja na trg pod imenom Coradia Stream tudi za Nizozemsko in Italijo.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Dajmo za vedno končati, zakaj se je zgodilo, kar se je zgodilo.Čas, v katerem smo razpis pripravili, je razmeroma neugoden, predvsem zaradi izjemnih naročil vlakov v Evropi in drugje po svetu.
Prvič: Razpis je enoviten, kar močni zooži možno število ponudnikov
Drugič: Razpis je Evropski. Tukaj obstajajo samo štrije veliki proizvajalci, ki bi lahko ponudili vse. Vendar sta dva v obdobju, ko imata menjavo ponudb. Siemens z mireo-m in Bombardier s talentom 3.
Tretjič: Zahteve za enopodno štiričlensko garnituro so brutalne. Mininalno 78 metrov? Dolžine normalnih štiričlenskih garnitur se gibljejo od 60-75 metrov (povprečje okoli 70 metrov). S tem, da je 75 metrov že ekstremna dolžina. Obstajajo sicer daljše, vendar ne z jacobs vozički.
Četrtič: V Evropi je ogromno manjših lokalpatriotskih ponudnikov, ki imajo v ponudbi samo manjše osnovne stvari oziroma stvari, ki gredo najbolj v promet za domači, regionalni in poceni trg.
Petič: Delno pa drži, da marsikdo ne more ponuditi na trg vse tri garniture v obdobju 12 mesecev naprej.
In še zadnje. Upam, da se zavedajo, da je na trgu proizvajalcev lokomotiv obstaja še večja siromašnost. Samo trije proizvajalci.
In, če kaj od tega ne drži se naj demantira.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Razlog za morebitno ponovitev razpisa je samo to, da je Stadlerjeva ponudba za 13% višja od pričakovane cene ali so še kakšni dodatni razlogi?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Vidim, da ti nihče ne odgovori... Ja samo cena je problem. V vsakem razpisu je odločilni faktor najnižja cena.fiat310 napisal/-a:Razlog za morebitno ponovitev razpisa je samo to, da je Stadlerjeva ponudba za 13% višja od pričakovane cene ali so še kakšni dodatni razlogi?
Sicer pa mi, odkar sem prebrav v dnevniku intervju, ni nič več jasno. Proračun za 25 garnitur je predviden pri 150 milijonih evrov. Pri nakupu še dodatnih 25 garnitur (verejtno aneks k pogodbi pri istem proizvajalcu) je proračun še dodatnih 150 milijonov. Ali je res tako težko plačati sedaj malenkost več in v drugem bistveno manj, saj ni zdrave logike, da se bo potem naročilo še dodatnih 10 dvonadstropnih garnitur? Ali pa jaz ne znam razmišljati?
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Tvoja ugotovitev povsem velja v Butalah. V razumnih sistemih, se vzame v razmislek tudi stroške tekom normalnega cikla obratovanja. In če kupiš pri istem proizvajalcu v okviru enega razpisa dobiš verjetno dokaj sorodne garniture, še DE garniture si lahko delijo prenekatero komponento z obema vrstama EMG, kakor tudi je verjetno tehnologija pogona 2 nadstropnih podobna tehnologiji enonadstropnih. In za pričakovati je, da je soroden vozni park ceneje vzdrževati kakor med seboj povsem nesoroden vozni park. Iz tega sledi za "amaterje" logični sklep, kaj je bolj ugodno. Kako je pa v resnici, in kašni so interesei v ozadju nam je pa ljubiteljem skrito.Vidim, da ti nihče ne odgovori... Ja samo cena je problem. V vsakem razpisu je odločilni faktor najnižja cena.
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Bom samo citiral Gospoda Mesa, če se ne motim iz financ:Ljubitelj napisal/-a:
Tvoja ugotovitev povsem velja v Butalah.
Najprej bomo proučili ponudbo. Zelo verjetno bomo razpis ponovili. Naš cilj je, da podpišemo pogodbo pred koncem tega leta.
Pomembno pa je, da na železnicah dobimo kakovostne vlake, da jih dobimo hitro in po primerljivih cenah.
Če smo Butale ali ne, pa naj presodi vsak sam... Za mene je zgodba okoli te teme zaključena.Prvih 150 milijonov evrov bo v tem razpisu, leta 2019 bomo iz tega razpisa aktivirali še opcijo za dodatnih 25 vlakov v vrednosti okrog 150 milijonov evrov. Leta 2023 bodo imele Železnice na potniškem prometu nov vozni park. Imeli bomo 50 novih vlakov, stari vlaki in vagoni pa bodo prenovljeni.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Glede na to, da obstaja še namen kmalu kupiti dodatnih 25 garnitur, bi se sigurno z edinim resnim/možnim ponudnikom lahko dogovorili za popust/nižjo ceno in zadeva bi bila rešena v najboljši možni meri. Še zlasti bi to lahko storili, če bi se že zdaj zavezali oz. podpisali pogodbo za te dodatne garniture. My 2 cents.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Še s prvimi 25 bo očitno velik problem, kje so potem šele vse preostale (25+....)sraka1 napisal/-a:Glede na to, da obstaja še namen kmalu kupiti dodatnih 25 garnitur.....