Dvonadstropni vlaki lahko vozijo povsod, saj ustrezajo prepisanim dimenzijam, ki so enako za celo Evropo. Je pa sama ideja o dvonadstropnem vlaku nesmiselna dokler nimamo redno vsaj 5-6 članskih garnitur.bisabre napisal/-a:Meni so dvonadstropni vlaki čisto ok zamisel. Ker sem uporabnik SŽ vem, da se ob špicah stiskamo ko sardine, torej bi z isto kompozicijo prepeljali isto število potnikov, ali tudi več, brez nepotrebnega neudobja. Rešitev se mi zdi racionalna in smiselna, seveda pa le na odsekih, kjer dvonadstropni vlaki lahko vozijo, o tem pa naj kaj več povedo "posvečeni", se nisem tako močno poglabljal v infrastrukturne probleme.
30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Glede dvonadstropnih vlakov dobra odločitev, velika prednost glede prostornosti in udobnosti je, uporabljajo jih DB in öbb železnize v primestnem in regijskem prometu.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Tale okoli prostornosti in udobnosti je malce bosa. Udobni so ravno toliko kot eno-nadstropni iste generacije. Prostorni so v vertikalo manj, enonadstropni vagoni imajo navadno po sredini potniškega prostora višino blizu 3 metre, dvonadstropni so malce več kot dva metra in višjeraščenim ni ravno prijetno zaradi občutka bližine stropa (če že ne drsajo z glavo ob strop). V širino je pa isto kot pri eno-nadstropnih.casio napisal/-a:Glede dvonadstropnih vlakov dobra odločitev, velika prednost glede prostornosti in udobnosti je, uporabljajo jih DB in öbb železnize v primestnem in regijskem prometu.
Smo že v drugih temah tega foruma ugotovili, da imajo dvo-nadstropni vagoni dve prednosti:
- boljše razmerje med neto n bruto težo - pri približno 30% večji teži praznega vagona je na voljo skoraj dvakrat več sedežev
- zaradi večje kapacitete enega vagona krajše kompozicije - na bolj obleganih linijah bi se lahko zgodilo, da bi bili peroni prekratki za vlak
Tole s prekratkimi peroni se sicer kar pogosto zgodi tudi pri nas, na prenekateri postaji ali postajališču so peroni dovolj dolgi za tri do štiri člensko garnituro, za kaj več pa ne.
LP, Metod
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To ni prav res. Različnih dimenzij je kar nekaj (stare non-TSI, pogosto nacionalne, evropske UIC GA, GB, GB+, GC). In predvsem zaradi udobja je precej priporočano uporabljat pri projektiranju vagonov največjo uporabno.urban120 napisal/-a:Dvonadstropni vlaki lahko vozijo povsod, saj ustrezajo prepisanim dimenzijam, ki so enako za celo Evropo.
Tole pa lahko podpišem.urban120 napisal/-a:Je pa sama ideja o dvonadstropnem vlaku nesmiselna dokler nimamo redno vsaj 5-6 članskih garnitur.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Dvonadstropne garniture imajo za nas veliko prednost, in sicer to, da že v štartu odpade Siemens kot dobavitelj, ker jih enostavno ne izdeluje.
(Sicer se pa strinjam da nimamo dovolj potnikov za dvonadstropnike.)
(Sicer se pa strinjam da nimamo dovolj potnikov za dvonadstropnike.)
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
mkx je lepo povedal kje so glavne prednosti 2-nadstropnih garnitur, večja ekonomičnost namreč, zaradi občutno boljšega razmerja masa vlaka napram številu potnikov. Za potnike je pomembno le to, da so vlaki za kakšnih 40% krajši, načelno je pa udobnost enaka. In očevidnos e forumaši navdihujejo nad potratnimi (vsaj relativno napram 2-nadstropnim) garniturami, nekateri pa prav uživajo, da jih menda Siemens ne dela. Zanimiv odnost do ekonomičnosti prevažanja. Sicer se pa da načelno dobiti nadstropne garniture od 1-členske naprej v dizelski ali električni izvedbi.
LPL
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... win-01.jpgTGV Lyria napisal/-a:Dvonadstropne garniture imajo za nas veliko prednost, in sicer to, da že v štartu odpade Siemens kot dobavitelj, ker jih enostavno ne izdeluje.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Zanimiva slika, ampak Viaggio Twin na strani omenjajo samo kot "push-pull passenger coach" in ne kot garnituro.Re 4/4 napisal/-a:http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... win-01.jpgTGV Lyria napisal/-a:Dvonadstropne garniture imajo za nas veliko prednost, in sicer to, da že v štartu odpade Siemens kot dobavitelj, ker jih enostavno ne izdeluje.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Verjetno bo kaj v prihodnosti, glede na to, da ima vectron masko. Sicer so že izdelali prototip davnega leta 98 (br 445), potem pa prodali vse skupaj. Pozabil sem še, da imajo desiro hc, ki že ima naročila za 82 komadov "rrx zuege", ki ni čisti dvonadstropni, ampak mešanica.TGV Lyria napisal/-a:
Zanimiva slika, ampak Viaggio Twin na strani omenjajo samo kot "push-pull passenger coach" in ne kot garnituro.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
To ne bo ravno držalo. Primer je proga čez Semmering, kjer ravno zaradi nizkih predorov ne vozijo dvonadstropni vagoni, pa tudi potnikov čez Semmering ne vem če bi nabrali ravno za en dvonadstropni vagon.urban120 napisal/-a: Dvonadstropni vlaki lahko vozijo povsod, saj ustrezajo prepisanim dimenzijam, ki so enako za celo Evropo. Je pa sama ideja o dvonadstropnem vlaku nesmiselna dokler nimamo redno vsaj 5-6 članskih garnitur.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Prosim?petindvajsetka napisal/-a:...pa tudi potnikov čez Semmering ne vem če bi nabrali ravno za en dvonadstropni vagon.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ti le prosi, najprej pa naprosi kakšen regionalni vlak več. Med Murzuschlagom in recimo Steinhousom am Semmering imaš direktno zvezo točno 3 (tri) krat na dan (3:45, 6:03 in 13:37).
LP L
LP L
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
...torej naj se pove da so tu mišljeni lokalni vlaki. Napisano je pa tako kot da se ne bi po tej progi vsako uro peljala dva dobro napolnjena Railjeta...Ljubitelj napisal/-a:Ti le prosi, najprej pa naprosi kakšen regionalni vlak več. Med Murzuschlagom in recimo Steinhousom am Semmering imaš direktno zvezo točno 3 (tri) krat na dan (3:45, 6:03 in 13:37).
LP L
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Običajna dvočlena dvonadstropna garnitura Desirojev po moje zadostuje, saj se število sedežev oz. stojišč podvoji. Zakaj torej več člene? Pa še eno prednost ponujajo dvonadstropni vlaki, zgoraj je razgled lepši, saj opažam ob trasah veliko protihrupnih ograj, ki nam kratijo pogled na pokrajino med vožnjo. Kot bi bili v na pol odprtem tunelu, ensotavno se z njimi izgublja čar potovanja z vlaki.urban120 napisal/-a:Dvonadstropni vlaki lahko vozijo povsod, saj ustrezajo prepisanim dimenzijam, ki so enako za celo Evropo. Je pa sama ideja o dvonadstropnem vlaku nesmiselna dokler nimamo redno vsaj 5-6 članskih garnitur.bisabre napisal/-a:Meni so dvonadstropni vlaki čisto ok zamisel. Ker sem uporabnik SŽ vem, da se ob špicah stiskamo ko sardine, torej bi z isto kompozicijo prepeljali isto število potnikov, ali tudi več, brez nepotrebnega neudobja. Rešitev se mi zdi racionalna in smiselna, seveda pa le na odsekih, kjer dvonadstropni vlaki lahko vozijo, o tem pa naj kaj več povedo "posvečeni", se nisem tako močno poglabljal v infrastrukturne probleme.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Enkrat se pa strinajm z Bisabrom. Je moja žena poleti v Nemčiji rekla, "Figo pa taka vožnja v tunelu ali med protihrupnimi ograjami".Običajna dvočlena dvonadstropna garnitura Desirojev po moje zadostuje, saj se število sedežev oz. stojišč podvoji. Zakaj torej več člene? Pa še eno prednost ponujajo dvonadstropni vlaki, zgoraj je razgled lepši, saj opažam ob trasah veliko protihrupnih ograj, ki nam kratijo pogled na pokrajino med vožnjo. Kot bi bili v na pol odprtem tunelu, ensotavno se z njimi izgublja čar potovanja z vlaki.
LPL