Stran 1 od 77

30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 11:58
Napisal/-a LukaSLO
Dušan Mes je v pogovoru za Finance napovedal, da bodo Slovenske železnice prihodnje leto nabavile 30 novih potniških garnitur (več kot 100 € milijonov vreden posel). Ravno tako je dejal, da bo prihodnje leto na vlakih možen dostop do interneta, obeta se tudi elektronska prodaja vozovnic. =D> =D>

Čas za veselje?

Povezava do prispevka: http://www.finance.si/8834428/Mes-oblju ... %8D-v-SFRJ

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 12:13
Napisal/-a urban120
Ali lahko prosim kopiraš članek na forum, ker nisem naročen na finance.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 12:37
Napisal/-a celan
Finance: 13.8.2015
Mes obljublja: Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJ

V nakup 30 potniških kompozicij in avtobusov; ne boste verjeli, marca 2016 naj bi dobili celo internet, skrajšale naj bi se tudi zamude
Slovenske železnice so oddale nezavezujočo ponudbo za nakup avtobusne družbe Avrigo. Ne, ne menjajo vlakov za avtobuse, razlaga šef železnic Dušan Mes, delajo to, kar počnejo tudi tuje železnice. Hkrati Mes obljublja, da bodo prevozi po tirih kmalu, no, bolje končno, udobnejši. In iz tega tisočletja.

Novogoriški Avrigo, ki je v 97,3-odstotni lasti Triglava Naložb, je eden večjih igralcev na slovenskem avtobusnem trgu. Je lastnik Integrala Notranjska, Integrala Zagorje in Integrala Strojna Kočevje, lani pa so skupaj z Darkom Klaričem, lastnikom Media Publikuma, kupili še celjski Izletnik. Ocenjena vrednost družbe znaša okoli deset milijonov evrov.

Zakaj ga Slovenske železnice želijo kupiti? »Ker zdaj najemamo avtobuse za nadomeščanje prevozov, kjer ni povezav. To nas na leto stane med tremi in štirimi milijoni evrov, sploh zdaj, ko vlaki (do 1. septembra) še ne vozijo na Primorsko. Smisel nakupa je tudi v tem - in to počnejo tudi druge železnice - da se s cenejšimi avtobusnimi prevozi nadomestijo nerentabilne proge. Težnje v železniškem poslu gredo v smer integracije vseh vrst javnih prevozov,« razlaga Mes. »Do morebitnega nakupa pa je še daleč,« dodaja.

Kakšen je vozni red za prodajo Avriga, nismo izvedeli, saj sta telefona šefa Triglava Naložb Roka Pivka in prokurista Igorja Mihajlovića, ki je pristojen za prodajo te naložbe, zvonila v prazno.

Nam najbližji primer je prodaja Alpetourja družbi Arriva, ki je v lasti Deutsche Bahna (več o spremembah na slovenskem avtobusnem trgu smo pisali v članku Se Arriva po prevzemu Alpetourja pripravlja tudi na prevzem Avriga?).

Juhej, novo tisočletje je tu!

Predvidoma konec leta ali v začetku prihodnjega bodo Slovenske železnice objavile razpis za nakup 30 vlakovnih kompozicij. »Moramo posodobiti vozni park, ne smemo več ostajati v časih SFRJ,« pravi Mes, ki dobave pričakuje že v drugi polovici prihodnjega leta.

Posel bo velik, predvidoma bodo železnice za nove vlake namenile sto milijonov evrov.

Pozor, predvidoma že marca 2016 pa bodo vlaki zapustili »kameno dobo« - na njih bo možen priklop v brezžično internetno omrežje.

In ni še konec »novotarij« - spomladi bo predvidoma, napoveduje Mes, zaživela tudi možnost elektronskega nakupa vozovnic, prek spleta ali telefona.

Prav tako naj bi se s koncem leta skrajšale zamude, ki jih povzroča predvsem gradnja železniškega omrežja GSM-R. »Zaradi tega moramo zapirati posamezne odseke,« razlaga Mes. »Ureditev potniškega prometa je prioriteta,« dodaja. Kot pravi, naj bi letos v tem segmentu imeli dober milijon evrov čistega dobička, prihodki pa bodo manjši od lanskih, znašali naj bi med 85 in 87 milijoni evrov, predvsem zaradi izpada prihodkov s primorskega kraka.

»Prosim, dovolite najti stratega za tovorni promet«

»Veliko zanimanja je za strateško partnerstvo pri tovornem prometu. To bi morali izkoristiti, ko so rezultati dobri, sicer nam bo žal,« je še prepričan Mes.

Kdo se zanima? »Vsi večji, o imenih pa ne smem govoriti,« odgovarja Mes, ki že dlje časa poudarja, da bi bilo treba ta del železnic prodati.

A država je železnice - čeprav je že lastnica infrastrukture, torej tirov - uvrstila med strateške naložbe. Je pa ob tem zapisala: »Glede na zaostrene gospodarske razmere in visoko zadolženost družbe ne gre izključevati vstopa novih družbenikov bodisi v krovno družbo bodisi v odvisne družbe, ki opravljajo tržno dejavnost, ob upoštevanju predhodno navedenega načela neodvisnosti upravljavca železniške infrastrukture.«

vir: http://www.finance.si/8834428/Mes-oblju ... %8D-v-SFRJ

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 12:39
Napisal/-a cokla
celan napisal/-a:Finance: 13.8.2015
Mes obljublja: Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJ

V nakup 30 potniških kompozicij in avtobusov; ne boste verjeli, marca 2016 naj bi dobili celo internet, skrajšale naj bi se tudi zamude
Slovenske železnice so oddale nezavezujočo ponudbo za nakup avtobusne družbe Avrigo. Ne, ne menjajo vlakov za avtobuse, razlaga šef železnic Dušan Mes, delajo to, kar počnejo tudi tuje železnice. Hkrati Mes obljublja, da bodo prevozi po tirih kmalu, no, bolje končno, udobnejši. In iz tega tisočletja.

Novogoriški Avrigo, ki je v 97,3-odstotni lasti Triglava Naložb, je eden večjih igralcev na slovenskem avtobusnem trgu. Je lastnik Integrala Notranjska, Integrala Zagorje in Integrala Strojna Kočevje, lani pa so skupaj z Darkom Klaričem, lastnikom Media Publikuma, kupili še celjski Izletnik. Ocenjena vrednost družbe znaša okoli deset milijonov evrov.

Zakaj ga Slovenske železnice želijo kupiti? »Ker zdaj najemamo avtobuse za nadomeščanje prevozov, kjer ni povezav. To nas na leto stane med tremi in štirimi milijoni evrov, sploh zdaj, ko vlaki (do 1. septembra) še ne vozijo na Primorsko. Smisel nakupa je tudi v tem - in to počnejo tudi druge železnice - da se s cenejšimi avtobusnimi prevozi nadomestijo nerentabilne proge. Težnje v železniškem poslu gredo v smer integracije vseh vrst javnih prevozov,« razlaga Mes. »Do morebitnega nakupa pa je še daleč,« dodaja.

Kakšen je vozni red za prodajo Avriga, nismo izvedeli, saj sta telefona šefa Triglava Naložb Roka Pivka in prokurista Igorja Mihajlovića, ki je pristojen za prodajo te naložbe, zvonila v prazno.

Nam najbližji primer je prodaja Alpetourja družbi Arriva, ki je v lasti Deutsche Bahna (več o spremembah na slovenskem avtobusnem trgu smo pisali v članku Se Arriva po prevzemu Alpetourja pripravlja tudi na prevzem Avriga?).

Juhej, novo tisočletje je tu!

Predvidoma konec leta ali v začetku prihodnjega bodo Slovenske železnice objavile razpis za nakup 30 vlakovnih kompozicij. »Moramo posodobiti vozni park, ne smemo več ostajati v časih SFRJ,« pravi Mes, ki dobave pričakuje že v drugi polovici prihodnjega leta.

Posel bo velik, predvidoma bodo železnice za nove vlake namenile sto milijonov evrov.

Pozor, predvidoma že marca 2016 pa bodo vlaki zapustili »kameno dobo« - na njih bo možen priklop v brezžično internetno omrežje.

In ni še konec »novotarij« - spomladi bo predvidoma, napoveduje Mes, zaživela tudi možnost elektronskega nakupa vozovnic, prek spleta ali telefona.

Prav tako naj bi se s koncem leta skrajšale zamude, ki jih povzroča predvsem gradnja železniškega omrežja GSM-R. »Zaradi tega moramo zapirati posamezne odseke,« razlaga Mes. »Ureditev potniškega prometa je prioriteta,« dodaja. Kot pravi, naj bi letos v tem segmentu imeli dober milijon evrov čistega dobička, prihodki pa bodo manjši od lanskih, znašali naj bi med 85 in 87 milijoni evrov, predvsem zaradi izpada prihodkov s primorskega kraka.

»Prosim, dovolite najti stratega za tovorni promet«

»Veliko zanimanja je za strateško partnerstvo pri tovornem prometu. To bi morali izkoristiti, ko so rezultati dobri, sicer nam bo žal,« je še prepričan Mes.

Kdo se zanima? »Vsi večji, o imenih pa ne smem govoriti,« odgovarja Mes, ki že dlje časa poudarja, da bi bilo treba ta del železnic prodati.

A država je železnice - čeprav je že lastnica infrastrukture, torej tirov - uvrstila med strateške naložbe. Je pa ob tem zapisala: »Glede na zaostrene gospodarske razmere in visoko zadolženost družbe ne gre izključevati vstopa novih družbenikov bodisi v krovno družbo bodisi v odvisne družbe, ki opravljajo tržno dejavnost, ob upoštevanju predhodno navedenega načela neodvisnosti upravljavca železniške infrastrukture.«

vir: http://www.finance.si/8834428/Mes-oblju ... %8D-v-SFRJ
In....Mess - u poteče mandat. :D

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 13:32
Napisal/-a TGV Lyria
Krasno! :evil:
celan napisal/-a:Finance: 13.8.2015
Mes obljublja: Na vlakih v 2016 ne boste več v SFRJ
Smisel nakupa je tudi v tem - in to počnejo tudi druge železnice - da se s cenejšimi avtobusnimi prevozi nadomestijo nerentabilne proge. Težnje v železniškem poslu gredo v smer integracije vseh vrst javnih prevozov,« razlaga Mes.
Od kje je že Avrigo? Iz NOVE GORICE!
To je direktni napad na potniški promet na Bohinjski progi!
NE DAMO AVRIGA tako propadli in hkrati slabonamerni firmi kot je SŽ!

Nove garniture, ja, za promet okoli Ljubljane in Maribora bodo že. Vse ostalo pa v ukinitev!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 13:41
Napisal/-a Čišo
Ja, Marko, midva že veva, koliko je ura ... Jaz predlagam, naj se zgodi obratno: naj Avrigo kupi SŽ! Sicer bodo ljubljanski pisarniški kvazistrokovnjaki, ki ne vidijo niti s Kolodvorske do kolodvora, uničili še tisto malo javnega potniškega prometa, kar ga je na perfiferiji ostalo. Vlak v Ajdovščino? Pozabite, nikoli več! Da, ne bomo več v SFRJ, ampak bomo šli še nazaj, v FLRJ, v 60. leta, ko se je na veliko ukinjalo. In naj mi slučajno kdo ne reče, da se itak ne da, ne splača ... Samo malo čez mejo je treba pogledati, kaj se da narediti, če je interes.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 14:01
Napisal/-a TGV Lyria
"Avrigo je, to lahko mirno rečem, trenutno najboljše stoječe podjetje za javni potniški promet v slovenski lasti. Z nakupom precej drugih avtobusnih podjetij je postalo edini pravi konkurent nemški Arrivi, poleg tega pa so s pogodbo za prevoze nogometašev Udineseja, zaradi katerih imajo v lasti verjetno najboljši avtobus daleč naokrog, vstopili tudi na italijanski trg in si ustvarili ime. Sedaj pa naj bi podjetje postalo last SŽ - podjetja, o katerem ni vredno izgubljati besed, ter sodelovalo pri kolapsu javnega prometa v Sloveniji, ki je v tem intervjuju predstavljen kot napredek. Prej ali slej bo s to prodajo tudi Avrigo šel rakom žvižgat, skupaj z Bohinjko in še marsikatero drugo lokalno progo."

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 14:04
Napisal/-a Re 4/4
Samo ta Mes ga pa tudi seka. Hvali kako bodo imeli vlaki internet. Čeprav ponekod ni niti navadnega gsm signala.
:mrgreen:

Razen če bo infra častila signal pri njihovem gsm-r :^o

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 14:08
Napisal/-a urban120
Hvala celan

Upam, da se bo to tudi zgodilo. Je pa potreba po novih garniturah, po elektrifikaciji prekmurke, več kot očitna.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 20:21
Napisal/-a ledeni
...in za veliko noč bodo po primorki vozile e.lok.

by Mes

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 20:39
Napisal/-a Igor T
ledeni napisal/-a:...in za veliko noč bodo po primorki vozile e.lok.

by Mes
Pa sej bodo ..... mogoče že letos.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 14.08.2015, 22:52
Napisal/-a jž 363
celan napisal/-a:»Moramo posodobiti vozni park, ne smemo več ostajati v časih SFRJ,«
V pokoj tudi z Brižitkami, Mopedi, Regani, ter vsemi "Goša" potniškimi vagoni. Razrez takoj!

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 15.08.2015, 11:45
Napisal/-a OBB
Zanima me a pridejo kake nove garniture tudi na Bohinjko. Baje je Mes napovedal nove Stadle GTW in to za Bohinjko.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 15.08.2015, 15:25
Napisal/-a kvak
pomoje vse skupaj ne bo nič. Veseli bomo če bojo na bohinjko prišle vsaj klime in vagoni za kolesa.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 15.08.2015, 19:24
Napisal/-a TGV Lyria
OBB napisal/-a:Zanima me a pridejo kake nove garniture tudi na Bohinjko. Baje je Mes napovedal nove Stadle GTW in to za Bohinjko.
A si ti prebral Matjažev (@Čišo) sarkazem do konca? Če nisi, preberi še enkrat.