30 novih potniških garnitur v letu 2016

Debata okoli voznega parka
Zaklenjeno
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

Dodatna bi naj bil enopodna. Torej 11 enopodnih.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Hehe, nekoliko zmeden zapis. Enkrat govorijo o 25 drugič o 26ih garniturah. Kakorkoli, očitno 26 garnitur bo. Vprašanje katerega tipa bo ta dodatna.
Kaj to 25 ali 26 garnitur. Cena za posel je dogovorjena za 169M€, ubogi Stadler je pa sila neproduktivna firma, prodaje kakšni 450€ na zapoislenega, slabše kot v Bangladešu!
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.
Ubožki novinarji, ubožčki...

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:...Cena za posel je dogovorjena za 169M€, ...
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.
Kakršen bavbav so pred meseci delali okoli kreditov v CHF je popolnoma razumljivo, da imajo novinarji občutek, kot da je menjalni tečaj EUR:CHF v zadnjih 10 letih zrastel z 0,625:1 na 840:1 ... hec je samo v tem, da imajo v Stadler Rail letna poročila pisana v CHF, v članku pa je tudi omenjena taista valuta.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Tonka »

Me zanima kakšen bo prvi razred.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Če prav sklepam po slikah, bodo notranjost enaka kot na srbskih Flirtih, le da bodo naši imeli en WC več.

Povezava na video

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:Če prav sklepam po slikah, bodo notranjost enaka kot na srbskih Flirtih, le da bodo naši imeli en WC več.
Srbski flirti so najosnovnejša varianta. Praktično brez dodatne opreme, sedeži so za regio promet.. Na čisto vsem so šparali, da so ga dobili za 4 milijone. Madžari so dali skoraj 3 milijone več za en komad. Naši majo celo ER 9 jeklo za monoblok.
MMG: letos je Innotrans. Mogoče pa bo kakšen naš predstavljen gor. :?:
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Če prav sklepam po slikah, bodo notranjost enaka kot na srbskih Flirtih, le da bodo naši imeli en WC več.
Srbski flirti so najosnovnejša varianta. Praktično brez dodatne opreme, sedeži so za regio promet.. Na čisto vsem so šparali, da so ga dobili za 4 milijone. Madžari so dali skoraj 3 milijone več za en komad. Naši majo celo ER 9 jeklo za monoblok.
MMG: letos je Innotrans. Mogoče pa bo kakšen naš predstavljen gor. :?:
Po koliko so pa naši? Ne računaj 165 : 25, ker imamo tri različne tipe garnitur in ceno višajo dvopodne KISS garniture. Drznem si reči, da naši Flirti niso dosti dražji od srbskih.
Sedeži mi glede na objavljene slike naših delujejo isti, torej italijanske proizvodnje.
Glede na to da bo prva dobava oktobra 2019, naših na Innotransu gotovo še ne bo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Po koliko so pa naši? Ne računaj 165 : 25, ker imamo tri različne tipe garnitur in ceno višajo dvopodne KISS garniture. Drznem si reči, da naši Flirti niso dosti dražji od srbskih.
Sedeži mi glede na objavljene slike naših delujejo isti, torej italijanske proizvodnje.
Glede na to da bo prva dobava oktobra 2019, naših na Innotransu gotovo še ne bo.
Eja. Dizelska garnitura je od 3,5 do 4 milijone, odvisno od opreme.
KISS so dobili v Luksemburgu za 8,9 milijona po komadu. Madžarski 6-delni stane 19,5 milijona z Wi-fi in vtičnicami...
Torej, če je KISS v Sloveniji stal 11 :?: milijonov (davek v Luksemburgu je 15 %), potem stane Flirt skoraj 8 milijonov. Če ceno KISS-a povečaš za milijon, je cena Flirta milijon manj.
17 milijonov dizel + 110 milijonov KISS + 80 milijonov Flirt = 207 milijonov.
Pa drugače Srbi nimajo ETCS opreme na garnituri. Tile pa morajo meti certificiran delujoč on-board sistem ETCS nivo 2 (skladno s programsko različico Baseline 3, Set 2), transformator za dva sistema, dva odklopnika in še in še od opreme in kakovost materialov je na primeru naših bistveno višja, kot Srbskih Je pa ja jih stal toliko, kot stane ena Pesa. Kakovost naših bo verjetno na ravni Gysev garnitur, kjer so dolgi 77 metrov in imajo 208 sedežev in so prav tako narejeni na Poljskem z istim konzorcijem.

Oktober 2019, prva garnitura ali večina?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a cokla »

Koliko pameti samo na eni strani... #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Pa drugače Srbi nimajo ETCS opreme na garnituri. Tile pa morajo meti certificiran delujoč on-board sistem ETCS nivo 2 (skladno s programsko različico Baseline 3, Set 2), transformator za dva sistema, dva odklopnika in še in še od opreme in kakovost materialov je na primeru naših bistveno višja, kot Srbskih Je pa ja jih stal toliko, kot stane ena Pesa. Kakovost naših bo verjetno na ravni Gysev garnitur, kjer so dolgi 77 metrov in imajo 208 sedežev in so prav tako narejeni na Poljskem z istim konzorcijem.

Oktober 2019, prva garnitura ali večina?
Prva garnitura če sem prav razumel...če bi bila večina bi bilo prelepo :D
Eh ja ETCS... Govorim o notranjosti ki ne bo dosti drugačna kot pri Srbih, če naj verjamem včeraj objavljenim slikam. Zato sem tudi pripel video, mislim da je to približno to.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a mkx »

@TGV Lyria: v istem postu praviš, da bo prva naša garnitura dobavljena čez približno 18 mesecev, potem pa se zapenjaš ob fotografije notranjosti? Računalniški renderingi prenesejo prav vse, če so narejeni na hitro znajo biti daleč od realnosti. Rahlo dvomim, da so za PR akcijo ob podpisu pogodbe za 200M€ (-DDV) šli renderirati natančno konfiguracijo, ki jo bodo dobavljali. To bi šli počet, če bi bila podpisana vrednost pogodbe za kakšen velikostni razred višja.
LP, Metod
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a suha »

Railway Gazette poroča da je SŽ torej naročil 11 enopodnih večsistemskih, 10 dvonadstropnih enosistemskih in 5 dizelskih vlakov.

Vir: http://www.railwaygazette.com/news/trac ... tract.html
Uporabniški avatar
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 150
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a Tonka »

Tole je še bolj zanimivo: 26 novih garnitur, 10 enopodnih, 10 dvopodnih in 5 dizel motornih. :D =D>
https://novaproga.wordpress.com/2018/04 ... -zeleznic/
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7. ... svn_en.pdf
More details about the trains
The 11 four-car electric FLIRT trains with their long car body are designed as regional trains to be operated at
a maximum speed of 160 km/h. They are 80.7 metres long, 2.82 metres wide and 4.12 metres high. The
comfortable trains can seat 235 passengers, including 12 in first class, and offer standing room for an additional
227 people. 22 seats in 2nd class and 2 seats in 1st class are reserved as priority seats for persons with
reduced mobility according to TSI PRM regulations. There is also enough room for two wheelchairs and five
bicycles in the vehicle. There is a toilet and a small compartment for the conductor in end car A. One of the
middle cars also has a toilet for persons with reduced mobility according to TSI PRM regulations. Two powered
bogies directly under the engine compartment in the end car ensure optimum traction.
The 10 three-car electric KISS trains are designed as regional trains to be operated at a maximum speed of
160 km/h. They are 79.84 metres long, 2.80 metres wide and 4.63 metres high. The comfortable trains can
seat 292 passengers, including 16 in first class, and offer standing room for an additional 264 people. 18 seats
in 2nd class and 4 seats in 1st class are reserved as priority seats for persons with reduced mobility according
to TSI PRM regulations. There is also enough room for two wheelchairs and five bicycles in the double-decker
vehicle. The middle car has a standard toilet as well as a toilet for persons with reduced mobility according to
TSI PRM regulations. The vehicle has two powered bogies in the end car.
The 5 three-car diesel-electric FLIRT DMU trains are designed as regional trains to be operated at a
maximum speed of 140 km/hour. They are 70.4 metres long, 2.82 metres wide and 4.12 metres high. The
comfortable trains can seat 171 passengers, including 12 in first class, and offer standing room for an
additional 167 people. 16 seats in 2nd class and 2 seats in 1st class are reserved as priority seats for
persons with reduced mobility according to TSI PRM regulations. The FLIRT DMU train also has enough
room for two wheelchairs and five bicycles. There is a toilet and a small compartment for the conductor in
end car A. The toilet for persons with reduced mobility according to TSI PRM regulations is located in the
middle car. The vehicle has an additional car module, the power pack, which houses two Deutz diesel
engines as well as part of the drive equipment. Two powered bogies directly under the engine compartment
in the end car again ensure optimum traction.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ima že kdo podatek o teži in moči motorja dizelske garniture?
preglednik
Zaklenjeno