30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Čehi so bili pred II.SV izjemno razviti, avtomobilska, strojna, tekstilna, steklarska, porcelan in druga industrija so bile odlične, Škoda je še pred Mercedesom izdelovala t.i. "pulmane" med avti. Seveda je komunizem vse zasral. Kje pa ni? Razlika med nami in njimi je bila zgolj v tem, da mi nikoli nismo bili tako razviti kakor oni. Ko so se otresli komunizma je šlo vse samo rapidno navzgor in z velikimi koraki ponovno hite k stari salvi. Mi pa? No ja, saj vidimo vsakodnevno.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Nije kod nas, mislim na bivšu državu. Kod njih je nakon 45-te forsirana ruska tehnika, a jednim dijelom je i danas prisutna. Dok smo se mi po tom pitanju više okretali prema zapadu.bisabre napisal/-a:Čehi so bili pred II.SV izjemno razviti, Seveda je komunizem vse zasral. Kje pa ni?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Poznam češko industrijo, ker z njo sodelujem in moram reči, da so zopet postali "mehanična delavnica" Evrope, kot so bili že za časa Avstrogrske. Seveda je danes ta "mehanična delavnica" nadgrajena z vsemi novimi tehnologijami sodobne znanosti.
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Naša bivša država je dobila brezplačno pomoč od ZDA in drugih zaveznikov. Šlo je za konzervirano hrano, traktorje, dizle, in več ali manj rabljene kamijone, avtobuse itd.. Veliko so jih zavezniki po vojni enostavno kar pustili tukaj. Ostalo je temeljilo na obstoječi tehnologiji (podržavlljena podjetja), nekaj so pogruntali sami, večino vsega pa je bilo uvoženo (zastarela proizvodna sredstva), ki pa zaradi nizkih ekoloških standardov takrat sploh niso bili pod vprašajem. Če sem odkrit, se je še najbolj razvijala vojaška industrija in z njo povezana podjetja. Veliko je bilo tudi ročnega dela, saj so morali biti vsi zaposleni, zato smo tehnološko dolgo zaostajali za razvitimi državami. Tudi racionalizacija je bila slaba, veliko je bilo odpadka in škarta, energija je bila sorazmerno poceni, s "prijatelji" pa smo več ali manj poslovali po kliringu. Kar pomeni, mi vam 100 traktorjev, vi nam pa ladjo kofeta in kavčuka.Ri Majstor napisal/-a:Nije kod nas, mislim na bivšu državu. Kod njih je nakon 45-te forsirana ruska tehnika, a jednim dijelom je i danas prisutna. Dok smo se mi po tom pitanju više okretali prema zapadu.bisabre napisal/-a:Čehi so bili pred II.SV izjemno razviti, Seveda je komunizem vse zasral. Kje pa ni?
Se pa strinjam, da smo po letu 1952, zaradi precej liberalnejšega režima prehoda meje (Italija, Avstrija), lažje prihajali v stik z zahodno tehnologijo ter njenimi produkti. Predvsem tekstilni izdelki, belo in audio-vizualno tehniko, ki so nam bile zato dostopnejše, kar se ni dalo uvoziti se je pa prešvercalo.
Češka industrija je bila pred II.SV nedvomno precej razvitejša od Jugoslovanske, tudi češko blago oz. izdelki so bili cenjeni po celotni Evropi.
Mislim, da ne pretiravam, če povem, da nas bodo čez 10 let krepko prehiteli v vsem.
Simpl je tanartabul.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Vrlo iscrpno! No vratimo se na željezničku tematiku. Slovenija i Hrvatska su i u bivšoj jugi imale najbolji vozni park, a još uvijek imaju bolje vagone od Mađarske, Slovačke, Češke, Poljske...ostale države istočnog lagera da ne spominjem.. I dan danas više se pouzdam u vagon ŽS, ŽFBH ili ŽRS u sastavu vlaka nego u vagon MAV, PKP, ČD... Zbog tih vagona se i radi protupožarna zaštita na Koperskoj pruzi, a za Riječku prugu bolje da i ne pričam o požarima.. Ni vagoni novijeg datuma im nisu baš nešto bolji.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Samo pripomba, mi se pogovarjamo o Češki pred letom 1945, ne danes. Sem pa po Poljski, Češki in Rusiji videl dosti kar lepih in dobrih vagonov ter garnitur, tako, da vse le ni tako črno. Nimajo pa več Gomulk, ki se jih je dalo pri nas videvati nedavno tega. No vsaj jaz jih nisem opazil.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Prosim???Ri Majstor napisal/-a:Slovenija i Hrvatska su i u bivšoj jugi imale najbolji vozni park, a još uvijek imaju bolje vagone od Mađarske, Slovačke, Češke, Poljske...ostale države istočnog lagera da ne spominjem..
Si pa slabo opazoval...bisabre napisal/-a:Nimajo pa več Gomulk, ki se jih je dalo pri nas videvati nedavno tega. No vsaj jaz jih nisem opazil.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Testno. Za morebitni S5 Beljak-Jesenice, ob pogoju nadgradnje infrastrukture, sicer "le" S2.OBB napisal/-a: Ali bo peljal kak poseben vlak ali bo jutranji S-bahn?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Prosim???TGV Lyria napisal/-a:Ri Majstor napisal/-a:Slovenija i Hrvatska su i u bivšoj jugi imale najbolji vozni park, a još uvijek imaju bolje vagone od Mađarske, Slovačke, Češke, Poljske...ostale države istočnog lagera da ne spominjem..
AHA!!!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Sicer nisem šel prebirat celotne razprave, vendar glede na trenutne napovedi lahko povem, da bodo Čehi začeli zaostajati po rasti. Tako nas kot Čehe pa bodo prehiteli Slovaki. Slovaki imajo za odtenek bolj odprto ekonomijo in so v evro območju. To sta tisti dve stvari, ki prineseta 1 % dodatne rasti pred Češko in 0,5 % dodatne rasti pred Slovenijo. Poljska se bo med tem bojevala s slabo nataliteto.bisabre napisal/-a:Mislim, da ne pretiravam, če povem, da nas bodo čez 10 let krepko prehiteli v vsem.
Skratka napoved po razvitosti za naslednjih 10 let, če nebo večjih pretresov 1. Slovaška, 2. Slovenija, 3. Češka, 4. Madžarska, 5. Poljska
Ne smemo pa pozabiti niti Romunije in Bolgarije. Predvsem v Romuniji je napredek v zadnjih porecesijskih letih dobro viden. Vsakoletna 4 % rast je lep dosežek. Bolgarija ima konstantno ekonomijo in valuto, kar jo trenutno uvršča med edino resno kandidatko za naslednjo posvojitev Evra. Praktično edino kar jo še loči od tega koraka je 2 letna inkubacijska doba v ERM II sistemu kjer mora prebiti 2 formalni leti. Prosim da se vzdržite žaljivih komentarjev na račun teh dveh članic. Glede na ekonomske podatke je dobro vidno da se trudita, vendar ne gre vse čez noč.
Vsem zgoraj navedenim državam pa je skupno, da imajo odlično urejen javno-izobraževalni sistem, z močno podcenjenimi plačami delavcev. To bo v prihodnjih desetih letih gnalo rast in bo privedlo tudi do prehitevanj nekaterih starejših članic EU. Predvsem Italija bo kar prizadeta, kjer so milo rečeno v zadnjih 30 letih zaspali na večino področjih (redka izjema so železnice ).
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ne in ne... Sem se peljal z veliko modernimi vagoni MAV, ČD, PKP, in so svetlobna leta že pred našimi "Mimarami", kaj šele vsem ostalim.Ri Majstor napisal/-a:Prosim???TGV Lyria napisal/-a:Ri Majstor napisal/-a:Slovenija i Hrvatska su i u bivšoj jugi imale najbolji vozni park, a još uvijek imaju bolje vagone od Mađarske, Slovačke, Češke, Poljske...ostale države istočnog lagera da ne spominjem..
AHA!!!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
A s tovornimi si potoval?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Znam da je ovo tema o putnickim garniturama i vagonima. No ja sam mislio na teretne! Tu su stvarno jadni. Mozda imaju pojedine vagone bolje, ali ih sigurno ne salju nama dole, eventualno u Njemacku ili dalje... Glede kocenja i pregrijavanja papuca i bandaza su katastrofa!!! Po tom pitanju smo dobrih 50 let ispred njih.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
V kolikor vem, proizvaja Vagonka Poprad vagone za celo Evropo!
preglednik
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Se bo zdaj v Kranju videlo kaj je problem, ČD-Cargo vagoni ali SŽ infrastruktura.