30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če tega posla ne speljejo mislim da je čas da se vodstvo poslovi! Če nimajo par miljonov več za teh 25 vlakov naj pač kupijo kakšnega manj, samo da se čimprej dobavi nove vlake, ker to kar vozi po naših tirih je katastrofa!
Lp
Lp
-
- Vajenec
- Prispevkov: 28
- Pridružen: 29.05.2016, 7:41
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Da citiramo originalen post iz avgusta 2015 za malo perspektive.LukaSLO napisal/-a:Dušan Mes je v pogovoru za Finance napovedal, da bodo Slovenske železnice prihodnje leto nabavile 30 novih potniških garnitur (več kot 100 € milijonov vreden posel). Ravno tako je dejal, da bo prihodnje leto na vlakih možen dostop do interneta, obeta se tudi elektronska prodaja vozovnic.
Čas za veselje?
Povezava do prispevka: http://www.finance.si/8834428/Mes-oblju ... %8D-v-SFRJ
1. Novi vlaki - jih ni, verjetna ponovitev razpisa, podpis pogodbe lahko upamo da bo v letu 2018.
2. Dostop do interneta - je zaznan kakšen napredek pri tem (Mes ga je obljubljal za 2016)?
3. Elektronska prodaja vozovnic, kdaj?
Za točke 2. in 3. je kar malo žalostno, da smo globoko v letu 2017 in tega še nimamo.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Glede brezžičnega interneta so mi pred enim tednom na Facebook strani odgovorili tole:
V uredništvo smo prejeli odgovor, da je projekt v teku, podatka o tem kdaj točno bo ta storitev na voljo, pa žal še ne moremo točno napovedati. Ko bo to znano, bomo obveščali. Lp
V uredništvo smo prejeli odgovor, da je projekt v teku, podatka o tem kdaj točno bo ta storitev na voljo, pa žal še ne moremo točno napovedati. Ko bo to znano, bomo obveščali. Lp
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Samo mala replika glede wi-fi omrežja na vlakih. Ne veselite se preveč. Vsak, ki se malo spozna na usmerjevalnike in ostalo mašinerijo ve, da, če se bo hotel za cel vlak ljudi ob "rush hour" povezati z usmerjevalnikom, bo internet hudo počasen (nikjer ni podatka o hitrosti in prostih mestih na usmerjevalniku) ali pa se bo vse skupaj sesulo. Glede na to, da je 50-60 GB prenosa podatkov že omogočeno v mobilnih paketih (jaz ne presežem 12 GB na mesec) in roaminga ni več, je ta investicija že skoraj stran vržen denar.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Edina prednost WiFija bo na področjih, kjer je mobilni signal bolj šibek in zato v notranjost kovinskih vozil (garnitur, vagonov) ne prodre. Antene WiFi instalacij bodo na strehah vozil in so iz tega stališča dosti boljša izbira.Re 4/4 napisal/-a:Samo mala replika glede wi-fi omrežja na vlakih. Ne veselite se preveč. Vsak, ki se malo spozna na usmerjevalnike in ostalo mašinerijo ve, da, če se bo hotel za cel vlak ljudi ob "rush hour" povezati z usmerjevalnikom, bo internet hudo počasen (nikjer ni podatka o hitrosti in prostih mestih na usmerjevalniku) ali pa se bo vse skupaj sesulo. Glede na to, da je 50-60 GB prenosa podatkov že omogočeno v mobilnih paketih (jaz ne presežem 12 GB na mesec) in roaminga ni več, je ta investicija že skoraj stran vržen denar.
LP, Metod
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Problem so deli proge ki niso pokriti z mobilnim signalom - med MB in LJ je to kar dobršen del poti... Zaradi mene je ok tudi če samo tiste dele zadovoljivo pokrijejo s signalom.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Projekt WiFi zajema: 1) postavitev dostopovnih točk znotraj železniških vozil, za povezavo v internet pa se uporabijo javna mobilna omrežja ... in 2) postavitev dostopovnih točk na nekaterih železniških postajah.Martink napisal/-a:Problem so deli proge ki niso pokriti z mobilnim signalom - med MB in LJ je to kar dobršen del poti... Zaradi mene je ok tudi če samo tiste dele zadovoljivo pokrijejo s signalom.
Vsekakor pa pokrivanje slabše pokritih območij po raznih ozkih dolinah in grapah ni del tega projekta, to je pač (morebitni) komercialni interes operaterjev mobilnih omrežij. Kot sem pa že napisal: dokajšnji del trase, ki jo omenjaš, je pokrit z nekoliko slabšim signalom mobilnih mrež in v teh primerih bo WiFi znotraj vlakov pomagal.
Pa ne sedaj spet na plano vleči GSM-R, ker nima veze z internetom znotraj vlakov.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Novi peroni nisu novost na HŽ! I do sada nije bilo problema.. nisi baš upućen.. A bosanaca "ekonomista" imamo puuuno! Zato i imamo 2. najniži BDP!Ljubitelj napisal/-a:RI majstore, ne žali Bosancev, nekateri so prav dobri inženirji, vsekakor bi Hrvatom kakšen prišel prav, še bolj ekonomist, glede na nezavidljivo stanje ekonomije, (2. najnižji BDP po kupni moči v EU). Je pa bilo kakšen posta nazaj lepo napisano, da so peroni zgrajeni po novih standardih, obveznih v EU. Tudi vi jih boste gradili, po novih, če bo sofinancer EU, potem bomo pa videli, kje se bodo pojavili problemi s starimi in mogoče celo novimi kripami.A ste dovolili da bosanci postanejo inženirji? Dobro ste prošli... kod nas su na vlasti..
LPL
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Novi peroni višine 550 mm načelno niso problematični za starejša vozna sredstva razen v primeru postaje v ostrem loku, kot je Košana, kjer prihaja do prevelikega razmika in postaje Osluševci na progi proti proti Hodošu, kjer prihaja do problema z zatikanji vrat zaradi neprimerne konstrukcije vrat. Več o problematiki v diplomski nalogi. Upajmo, da ne boste imeli problemov, vsaj ne z neprimernimi vrati na predelanih vlakih.Novi peroni nisu novost na HŽ! I do sada nije bilo problema.. nisi baš upućen.. A bosanaca "ekonomista" imamo puuuno! Zato i imamo 2. najniži BDP!
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Naravno! Radius zavoja u odnosu na peron.. na HŽ je riješeno ako je koridorska pruga.. A diplomatski si izbjegao odgovor..na nešto drugo..
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Živijo!
Eno vprašanje glede na to, da na železnicah tako jamrajo kako star vozni park imajo in koliko je z njim stroškov - bi bil najem kompozicij ali potniških lokomotiv smiselen in ali sploh obstaja možnost dolgoročnejših najemov potniških vlakov? Morda bi bila to rešitev za premostitev dokler se ne nabavijo novi vlaki?
lp,
Martin
Eno vprašanje glede na to, da na železnicah tako jamrajo kako star vozni park imajo in koliko je z njim stroškov - bi bil najem kompozicij ali potniških lokomotiv smiselen in ali sploh obstaja možnost dolgoročnejših najemov potniških vlakov? Morda bi bila to rešitev za premostitev dokler se ne nabavijo novi vlaki?
lp,
Martin
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Garnitur, ki bi se lahko najele, praktično ni. Vsak proizvajalec naredi specifično garnituro za naročnika in državo. Sicer se da najeti lokomotive in vagone. Vendar te to stane več tisoč evrov na dan, kar pa za potniški promet v Sloveniji ne pride v upoštev. Sicer so naprodaj določene garniture (Danski IC 2 in dizel ICE), ampak to bi bila menjava osla za magaraca.Martink napisal/-a:Živijo!
Eno vprašanje glede na to, da na železnicah tako jamrajo kako star vozni park imajo in koliko je z njim stroškov - bi bil najem kompozicij ali potniških lokomotiv smiselen in ali sploh obstaja možnost dolgoročnejših najemov potniških vlakov? Morda bi bila to rešitev za premostitev dokler se ne nabavijo novi vlaki?
lp,
Martin
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Tudi DMG se lahko najamejo, na primer pri http://www.alphatrains.eu/fleet-infos-p ... rains.html. Pri EMG je seveda težava z različnimi sistemi, torej ni prav verjetno, da bi imeli ustrezne na razpolago. Pri DB se lahko dobijo DMG serije 628 (ne vem, ali samo za nakup, ali tudi za najem), pri privatnikih včasih tudi nekaj nizkopodnega.Re 4/4 napisal/-a:Garnitur, ki bi se lahko najele, praktično ni. Vsak proizvajalec naredi specifično garnituro za naročnika in državo. Sicer se da najeti lokomotive in vagone. Vendar te to stane več tisoč evrov na dan, kar pa za potniški promet v Sloveniji ne pride v upoštev. Sicer so naprodaj določene garniture (Danski IC 2 in dizel ICE), ampak to bi bila menjava osla za magaraca.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Zanimivo. Samo nobena DMG ni homologirana za Slovenijo. Sta pa tako desiro dizel in bombarider dizel isti .... kot dizli v Sloveniji. Nezanesljivo...bugear napisal/-a: Tudi DMG se lahko najamejo, na primer pri http://www.alphatrains.eu/fleet-infos-p ... rains.html. Pri EMG je seveda težava z različnimi sistemi, torej ni prav verjetno, da bi imeli ustrezne na razpolago. Pri DB se lahko dobijo DMG serije 628 (ne vem, ali samo za nakup, ali tudi za najem), pri privatnikih včasih tudi nekaj nizkopodnega.
DB 628 je namenjena odprodaji, kasaciji. Če se ne motim je pri vas na Češkem pri Arrivi, pa na Rheinbanu bi še mogla biti, pa v Ulm-u in na Marschbahnu. Nekaj pa odprodanih v Romunijo. Drugje pa če se ne motim so jo že izločili zdavnaj.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Homologacija garniture s hidromehanskim prenosom ponavadi ni nič težavnega.
Talenti naj res ne bi bili vrhunec zanesljivosti, a za dizel desirote nisem slišal večjih pritožb stran tega.
628 uporablja na Češkem še GWTR in na Slovaškem RegioJet.
Talenti naj res ne bi bili vrhunec zanesljivosti, a za dizel desirote nisem slišal večjih pritožb stran tega.
628 uporablja na Češkem še GWTR in na Slovaškem RegioJet.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!