30 novih potniških garnitur v letu 2016
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če Mesova samohvala drži sem je tudi sam vesel. Vseeno pa bodimo previdni, saj se ve kako to gre pri nas, malo iz političnih razlogov, malo pa zaradi notranjega miru v firmi, je modro širiti lepe novice ter "pozitivno energijo". Slednja je med managerji sedaj modni trend. Včasih smo temu preprosto rekli natega, danes so drugi časi zato je vse bolj nobl, trendi.
Sedaj pa k bistvu mojega vpisa oz. vprašanja. Za kakšne garniture bo šlo, kateri tip, koliko od naštetega odpade na prave garniture, koliko zgolj na vagone in koliko na električne oz. dizel lokomotive, predvsem pa od kod bo "roba" prišla? Če je kdo blizu viru naj nam posreduje kakšno kost za glodanje.
Sedaj pa k bistvu mojega vpisa oz. vprašanja. Za kakšne garniture bo šlo, kateri tip, koliko od naštetega odpade na prave garniture, koliko zgolj na vagone in koliko na električne oz. dizel lokomotive, predvsem pa od kod bo "roba" prišla? Če je kdo blizu viru naj nam posreduje kakšno kost za glodanje.
Simpl je tanartabul.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Če lahko sanjamo potem Stadler Flirt 3 en del v elektro, drug del v dizel izvedbi
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Ali pa nekaj tekega kot je cityjetdingo napisal/-a:Če lahko sanjamo potem Stadler Flirt 3 en del v elektro, drug del v dizel izvedbi
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Lepa mašinca, le tiste plašnice zgoraj na kabini me malo motijo, videti so precej nenavdno. Kako zadeva izgleda s čela pa ne vem, zato je težko oceniti kolikšno je strojevodjino vidno obzorje.
Simpl je tanartabul.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Pesa iz Poljske in Škoda iz Češke, glej slike
Pesa in ime vlak mu je "Shark" bo pride v SŽ !
mogoče škoda bo pride v SŽ ?!?! ali Flirt 3 (Enako kot Norveška, pa ne srbija) ali Alstom ali Siemens (Desiro Mainline) še ne vem...
Alstom je ima dva vrste ;
Mineutto-Coradia
"Coradia"
ali
Stadler Flirt 3 (Norveška)
lahko hitri do 200 km/h - lahko vozi za ICS ( pa ne enako kot srbije je samo max 160 km/h, norveška je malo drugače..)
Pesa in ime vlak mu je "Shark" bo pride v SŽ !
mogoče škoda bo pride v SŽ ?!?! ali Flirt 3 (Enako kot Norveška, pa ne srbija) ali Alstom ali Siemens (Desiro Mainline) še ne vem...
Alstom je ima dva vrste ;
Mineutto-Coradia
"Coradia"
ali
Stadler Flirt 3 (Norveška)
lahko hitri do 200 km/h - lahko vozi za ICS ( pa ne enako kot srbije je samo max 160 km/h, norveška je malo drugače..)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Cityjet je Siemens Desiro ML, in nedaj bože da kupimo to. Belgijci, ki imajo ravno tako kot mi 3 kV enosmerno napajanje, so ga kupili in dobili kup težav in okvar z njim. Očitno Siemens ne zna narediti dobrega vlaka na enosmerno napajanje (kako je že bilo z našimi Desiroji?).
Zato se z Mirotom strinjam, da bi morali pogledati na Češko ali Poljsko, oni izdelujejo vlake za 3 kV, saj to napajanje uporabljajo. PESA in Škoda izdelujeta odlične garniture, prav tako pa bi lahko bil zanimiv Alstomov Coradia - Minuetto/Jazz, ki je prav tako izdelan za naš napajalni sistem. Ali pa seveda Stadler FLIRT, ta je najbolj "univerzalen" in se povsod dobro obnese. V primeru nakupa DMG pa je Stadlerjev GTW tako ali tako brez prave konkurence.
Primerno pa bi bilo te nove garniture opremiti z boljšimi sedeži, da bi bili primerni za lokalne vlake od Ljubljane do Maribora/Dobove/Sežane/Kopra, kjer vožnja traja 2 uri in več. Stari Desiroji bi tako ostali za krajše, primestne relacije okrog Ljubljane ter za jeseniško progo, ki ni tako dolga.
Zato se z Mirotom strinjam, da bi morali pogledati na Češko ali Poljsko, oni izdelujejo vlake za 3 kV, saj to napajanje uporabljajo. PESA in Škoda izdelujeta odlične garniture, prav tako pa bi lahko bil zanimiv Alstomov Coradia - Minuetto/Jazz, ki je prav tako izdelan za naš napajalni sistem. Ali pa seveda Stadler FLIRT, ta je najbolj "univerzalen" in se povsod dobro obnese. V primeru nakupa DMG pa je Stadlerjev GTW tako ali tako brez prave konkurence.
Primerno pa bi bilo te nove garniture opremiti z boljšimi sedeži, da bi bili primerni za lokalne vlake od Ljubljane do Maribora/Dobove/Sežane/Kopra, kjer vožnja traja 2 uri in več. Stari Desiroji bi tako ostali za krajše, primestne relacije okrog Ljubljane ter za jeseniško progo, ki ni tako dolga.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Stadlerjev flirt 3 dizel ima tudi ločen motorni oddelek.
Vec: http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/flirt-3/
Vec: http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/flirt-3/
Zadnjič spremenil dingo, dne 17.08.2015, 12:43, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Za Bohinjko bi bila dobra 2 garnitura tista katera je v sredini da bi bilo več garnitur in veliko več potnikov bi lahko šlo noter. Kot pa da bi v brez veze dajajli 2 garniture skupaj.dingo napisal/-a:Stadlerjev flirt 3 dizel ima tudi ločen motorni oddelek.
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Vsi Stadlerjevi DMG imajo ločen motorni oddelek. To je Stadlerjeva iznajdba, ki omogoča res minimalno raven hrupa v potniški kabini.dingo napisal/-a:Stadlerjev flirt 3 dizel ima tudi ločen motorni oddelek.
Vec: http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/flirt-3/
Je popolnoma vseeno, lahko spneš do 4 garniture zlahka skupaj.OBB napisal/-a: Za Bohinjko bi bila dobra 2 garnitura tista katera je v sredini da bi bilo več garnitur in veliko več potnikov bi lahko šlo noter. Kot pa da bi v brez veze dajajli 2 garniture skupaj.
Če lahko še malo sanjam: FLIRT3 hybrid je idealen za direktno vožnjo LJ-NG - do Jesenic na elektriko, nato pa na dizel naprej (če seveda ni poplavljen bohinjski predor).
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Fantje, lahko sanjarite in pametujete kolikor hočete. Miro se je že zmenil z Angelco. Siemens bo in pika.
Tako počasi se prebujamo ...
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Škoda niti, da pridejo tako lepi vlaki na naše proge, ker bodo itak v roku enega meseca že "polepšani" s strani nočnih "umetnikov"...
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Za moje pojme bi bilo najbolje kupiti 8 Stadler GTW, 12 elektro-dizel Stadler, ter 10 Elektro Stadler ali pa kako drugo električno garnituro. Kupil bi pa najdaljše da lahko ena garnitura vozi en vlak. Tako pa sedaj npr. Sočo vozita 2 kratki kot 1 dolga garnitura in stem dobimo eno prosto garnitura za en drug vlak. To je moje razmišljanje, mogoče ima kdo še kako drugo idejo
Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
OBB napisal/-a:Za moje pojme bi bilo najbolje kupiti 8 Stadler GTW, 12 elektro-dizel Stadler, ter 10 Elektro Stadler ali pa kako drugo električno garnituro. Kupil bi pa najdaljše da lahko ena garnitura vozi en vlak. Tako pa sedaj npr. Sočo vozita 2 kratki kot 1 dolga garnitura in stem dobimo eno prosto garnitura za en drug vlak. To je moje razmišljanje, mogoče ima kdo še kako drugo idejo
Daljša garnitura je verjetno tudi težja, to pa prinese višjo porabo, višje stroške.... Saj če bi bila vedno polna je vse super samo ko je nek vlak slabo zaseden je bolje uporabit eno 2 člensko garnituro kot pa eno 7 člensko.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER