Stran 77 od 77

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 18.02.2019, 18:36
Napisal/-a bedak
Če človek ne zna brati oz. razumeti prebrano (ali noče razumeti prebranega - funkcionalna nepismenost), potem je res ni nikjer.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 18.02.2019, 18:56
Napisal/-a Re 4/4
bedak napisal/-a:Re 4/4 in zakaj ne bi potemtakem tudi Spirit pridobil homologacije v SLO? Saj imajo v Kanadi isto tirno širino in prav tako spada pod LR kot Flirt.
Dobil jo bo, ko bo omogočen vstop potnikov na 550 mm peronih, kar zahteva TSI. Pa ne pozabi na radij, da bo luknja po standardu. Ne pozabi na energijo, pa crash cone. Light rail ni podvržena TSI-ju, ampak standard sploh ni definiran. No v čez lužo ga imajo.

In light se prevaja kot vitek in ne kot lahek :!:


O vlaku na vodik pa je isto, kot vlak na baterije. Prototip, kje je šele 10 letna doba, da se sploh vidi ali je to to. Pa američani so že lep čas nazaj naredili lokomotivo na baterije. 24 ur je bil domen strojne vožnje.

Pa v bodoče ne trollaj. :x

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 18.02.2019, 19:48
Napisal/-a Ljubitelj
In verjetno bi se dalo tudi v Franciji izdelati Spirita, če se že v Kanadi izdelujejo ostale variante Citadisov za ameriške trge.
Saj v Evropi že obstaja LR Regio Citadis, Citadis Dualis, Citadis Spirit pa je prilagojen razmeram v Kanadi. Kolikor vem Spirit ne bi v Evropi dobil dovoljenja za obratovanje po cesta, je preširok, vsaj če so slovenski predpisi za cestna vozila usklajeni z Evropskimi in dovoljujejo 255 cm širine.
Sicer pa še vedno ni pojasneno, zakaj bi na progah, sam praviš da se v Ljubljani ne bi gradilo tramvajsko omrežeje, vozili za okoli 20 cm ožji vlaki, z maksimalno hitrostjo 100-105 km/h in zato tako rekoč neprimerni za obratovanje na ostalem omrežju, kako bi skombiniral predpisano višino peronov 550 mm z niskopodnimi tramvaji, višina okoli 350 mm. A bodo po novem potniki skakali v tvoje vlake ali se bodo za njih gradile nove postaje? Nikakršnega smisla ni v primestnem prometu uveljavlajti LR, brez uvedbe tramvaja v samem mestu, saj bi bil vezan samo na proge z mešanim prometom, kjer so pa vlaki ustreznejši. Tukaj se vsaka logična debata konča in hvala lepa za nadalnje svinjane po forumu.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 18.02.2019, 22:06
Napisal/-a cokla
Bemtiš....na tem forumu pa je ena zbirka strokovnjakov. :shock: 8) :lol: :roll:

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 18:31
Napisal/-a bedak
Kdo, kdaj, kje trolla raje ne bi, saj je nekje 40% vzporedno s kamniško progo 110 kV elektrovod. Torej, zakaj se v teh 28ih letih niso spomnili pristojni elektro, občine (LJ, Trzin, Domžale, Kamnik) in država zmeniti o tem, kdo bi koliko drogov kupil, SŽ bi pa napeljala samo še drote VV. Elektro bi dobil nove kandelabre, kamor bi obesil svoje drote, SŽ pa elektrificirano progo (davno tega). Glede na to, da je pa VV en sam elektrovod, zanj veljajo varovalni odmiki ki znašajo ... toliko. Podzemni kabelski sistem je pa še neobčutljiv na žledenje.

Da bi pa par peronov preuredil (znižal), pa tudi ne bi nobenega ubilo (od 16ih postajališč, Rodico, 3 trzinske in postajališči Ježica ter Brinje), pri ostalih je pa dost placa da bi se teren malo zvišal, za lažji dostop.
In še enkrat. Spirit je narejen za vožnjo po progah mešanega prometa, kar Dualis in Regio (ki je 70% nizkopoden) pač nista (kljub enaki tirni širini). In nikjer ni nobene omembe po cestnem prometu, ampak po "nadgradnji" obstoječe proge.
In zakaj bi rabili baterije (dodatna teža), če jih ni potrebno imeti? Saj je isto z vodikom. Oboje rabi veliko energije za pridelavo, baterije pa še za predelavo. S tem, da vodika ni potrebno reciklirati v tovarnah, pa še neomejeno zaloge ga je, kar pa za komponente baterij ne bi glih bil prepričan, pa še kapaciteto zgubljajo (vpliv mraza in vročine).

Da pa Stadlerjev FLIRT ni to, za kar ga oglašujejo v angleščini, pa napišite besno protestno elektronsko pošto njihovim prevajalcem in jih na3,14, da naj ne zavajajo folka.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 19:29
Napisal/-a TGV Lyria
Še vedno ne vem, v čem vidiš ti nadgradnjo, da bi progo elektrificiral na nek levi napajalni sistem in na njo poslal tramvaj! A ni lažje, 3 kV in Flirt na njej?
Če to smiselno razložiš, bomo vedeli da ne trollaš.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 19:30
Napisal/-a Re 4/4
:D

Saj tvoje pisanje pove kam pes taco moli. Kar stebre daljnovodov bi odkupoval :mrgreen: TSI ti pa tut ni jasen. Znižanje pa to.


Sayonara dečko.

P.S. če si Alstomov odposlanec, te naprošam, da pojdi do General Electris pa jih s****aj, zakaj so njihova ocevja za en dr*k. Razpoka na razpoko.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 20:02
Napisal/-a Anzee
A tole se se kar nadaljuje? Verjetno je tretja napajalna tracnica ena od najbolj butastih idej kar sem jih slisal, morda celo bolj od zicnice namesto drugega tira. Predlagam da pustimo bedaka bedaka in se za njega pac ne zmenimo. Podobno kot sem si onemogocil prikaz prispevkov od uporabnika bisabre.

V tej temi pa upam da kmalu uzremo kaksne fotke novih vlakov ki so v izdelavi.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 20:36
Napisal/-a Re 4/4
Anzee napisal/-a:A tole se se kar nadaljuje?

@cokla, prosim, prosim za zaklep te teme. [-o< [-o< Ker se ne bo nikamor prišlo, sploh z idejami, kjer jih niti teoretično ni mogoče narediti (odkup daljnovoda) . Ko bo kaj novega, pa naj tisti odpre temo po podrčju.

Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016

Objavljeno: 19.02.2019, 21:27
Napisal/-a andre85
A Dr. Duhovnik je še zmeraj aktiven? Če je pa res Alstonov sel pa mu moramo sporočiti,da se naj začne učiti nemško. Bosch Siemens mojstrom je uspelo prepričati kartelni urad,da se poročijo z Alstonom. Se pa strinjam z zaklepom teme