Re: 30 novih potniških garnitur v letu 2016
Objavljeno: 11.07.2017, 20:10
Nekako više imam povjerenja u vašu infrastrukturu!
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Hvala za izčrpno analizo ter makro ekonomska predvidevanja, a mislim, da se rast, temelječa na nizkih mezdah, dolgoročno ne obnese (Nemčija in Švica sta dokaz za nasprotno). Prav tako špekulativna vezava na EUR, ki lahko močno zaniha in kriza je hitri tukaj, da o borznih špekulacijah ne govorimo. Sistem množičnega zaposlovanja in nizkih plač smo imeli v Jugoslaviji, vsi smo bili zaposleni, v primerjavi z zahodnimi delavci pa smo imeli smešne plače, konstantno stabilizacijo in seveda neverjetno količino obljub o boljši prihodnosti ter dokajšnjo zadolženost. Kako se je zgodba končala vemo.suha napisal/-a:Sicer nisem šel prebirat celotne razprave, vendar glede na trenutne napovedi lahko povem, da bodo Čehi začeli zaostajati po rasti. Tako nas kot Čehe pa bodo prehiteli Slovaki. Slovaki imajo za odtenek bolj odprto ekonomijo in so v evro območju. To sta tisti dve stvari, ki prineseta 1 % dodatne rasti pred Češko in 0,5 % dodatne rasti pred Slovenijo. Poljska se bo med tem bojevala s slabo nataliteto.bisabre napisal/-a:Mislim, da ne pretiravam, če povem, da nas bodo čez 10 let krepko prehiteli v vsem.
Skratka napoved po razvitosti za naslednjih 10 let, če nebo večjih pretresov 1. Slovaška, 2. Slovenija, 3. Češka, 4. Madžarska, 5. Poljska
Ne smemo pa pozabiti niti Romunije in Bolgarije. Predvsem v Romuniji je napredek v zadnjih porecesijskih letih dobro viden. Vsakoletna 4 % rast je lep dosežek. Bolgarija ima konstantno ekonomijo in valuto, kar jo trenutno uvršča med edino resno kandidatko za naslednjo posvojitev Evra. Praktično edino kar jo še loči od tega koraka je 2 letna inkubacijska doba v ERM II sistemu kjer mora prebiti 2 formalni leti. Prosim da se vzdržite žaljivih komentarjev na račun teh dveh članic. Glede na ekonomske podatke je dobro vidno da se trudita, vendar ne gre vse čez noč.
Vsem zgoraj navedenim državam pa je skupno, da imajo odlično urejen javno-izobraževalni sistem, z močno podcenjenimi plačami delavcev. To bo v prihodnjih desetih letih gnalo rast in bo privedlo tudi do prehitevanj nekaterih starejših članic EU. Predvsem Italija bo kar prizadeta, kjer so milo rečeno v zadnjih 30 letih zaspali na večino področjih (redka izjema so železnice ).
Napiše en, ki ga motijo tako tuja vlaganja, kot tudi naložbe v transportno infrastrukturo.bisabre napisal/-a:Najhitreje bodo napredovale tiste države, ki bodo najbolj odprte za naložbe, tuja vlaganja, imele več prostocarinskih con in dobro oblikovane ter izkoriščene transportne poti.
S L O V E N I S T A N. Pri transportni infrastrukturi pa zgolj v primeru, da posel ne dobi kdo drug kakor "NAŠ". V slovenske primeru (drugi tir) je to Metod Dragonja in co.LJ363 napisal/-a:Napiše en, ki ga motijo tako tuja vlaganja, kot tudi naložbe v transportno infrastrukturo.bisabre napisal/-a:Najhitreje bodo napredovale tiste države, ki bodo najbolj odprte za naložbe, tuja vlaganja, imele več prostocarinskih con in dobro oblikovane ter izkoriščene transportne poti.
Ej ne moreš verjeti. Za 5-15 km razdalje med dvema postajama, nima smisla imeti nore hitrosti. Za dizel pa sploh ne. In ne naročujejo se IC garniture, ampak za lokalne-regionalne vlake, za kar pa so te hitrosti čisto spodobne.sraka1 napisal/-a:Malo sem pregledoval razpisno dokumentacijo.
Morda kdo ve, čemu so zahteve za Vmax postavili pri le 160 km/h (enopodne) oz. 140 km/h (dvopodne, dizel)? Glede na to, da zahtevajo, da so rezervni deli na voljo vsaj 25 let, ali ni smotrno predvideti, da bo infrastruktura do leta 2043 že omogočala višje hitrosti od prej navedenih?
Tole pa ne bo popolnoma držalo, v dokumentaciji je namreč zapisanoRe 4/4 napisal/-a:Ej ne moreš verjeti. Za 5-15 km razdalje med dvema postajama, nima smisla imeti nore hitrosti. Za dizel pa sploh ne. In ne naročujejo se IC garniture, ampak za lokalne-regionalne vlake, za kar pa so te hitrosti čisto spodobne.sraka1 napisal/-a:Malo sem pregledoval razpisno dokumentacijo.
Morda kdo ve, čemu so zahteve za Vmax postavili pri le 160 km/h (enopodne) oz. 140 km/h (dvopodne, dizel)? Glede na to, da zahtevajo, da so rezervni deli na voljo vsaj 25 let, ali ni smotrno predvideti, da bo infrastruktura do leta 2043 že omogočala višje hitrosti od prej navedenih?
- vsaj glede na trenutni vozni red med Špiljami in Gradcem ni predvidenih postankov - to pa je cca. 50km...večsistemske enopodne elektromotorne garniture bodo vozile po elektrificiranih progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt
Gradec/Graz)
No poleg dolžine do postaj je tukaj še Vmax proge... Eno pa je, kaj se predvidva, drugo pa kar je realno.sraka1 napisal/-a:
Tole pa ne bo popolnoma držalo, v dokumentaciji je namreč zapisano- vsaj glede na trenutni vozni red med Špiljami in Gradcem ni predvidenih postankov - to pa je cca. 50km...večsistemske enopodne elektromotorne garniture bodo vozile po elektrificiranih progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt
Gradec/Graz)
Enako velja za dizelske garniture (so predvidene tudi za mednarodne vlake). DB Regio je ravno lani za RegionalExpress nabavil lokomotive (http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_102), ki so zmožne doseči Vmax 200 km/h, pri čemer so razdalje med postajami prav tako večinoma kratke (največkrat 5-20 km).
Ne poznam točne definicije lokalnega vlaka, toda ravno na tej strani pišeRe 4/4 napisal/-a:No poleg dolžine postaj je tukaj še Vmax proge... Eno pa je, kaj se predvidva, drugo pa kar je realno.sraka1 napisal/-a:
Tole pa ne bo popolnoma držalo, v dokumentaciji je namreč zapisano- vsaj glede na trenutni vozni red med Špiljami in Gradcem ni predvidenih postankov - to pa je cca. 50km...večsistemske enopodne elektromotorne garniture bodo vozile po elektrificiranih progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt
Gradec/Graz)
Enako velja za dizelske garniture (so predvidene tudi za mednarodne vlake). DB Regio je ravno lani za RegionalExpress nabavil lokomotive (http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_102), ki so zmožne doseči Vmax 200 km/h, pri čemer so razdalje med postajami prav tako večinoma kratke (največkrat 5-20 km).
Ej Munchen-Nurnberg express ni lokalni vlak.
https://de.m.wikipedia.org/wiki/München ... rg-Express
Če že daješ wikopedijo preberi do konca.
, torej so vseeno smatrani s strani DB Regio kot regionalni vlaki (najkrajša razdalja med postajama je 3km, najdaljša pa 36km, povprečna razdalja 21.375km).die schnellsten Regionalzüge in Deutschland
Najprej je treba teh prvih 25 izbrati. Ne pozabimo, da je jutri zadnji dan za oddajo ponudb...potem pa da vidimo, kaj bo...glajz napisal/-a:Tisti, ki ste kaj bolje informirani, koliko je kaj gotova ta opcija, da se naroči še dodatnih 25 garnitur?
Pred časom so bile aktualne tudi govorice, da naj bi se šlo v nakup določenega števila klasičnih vagonov - je kaj takega še realno za pričakovati v neki dogledni dobi (npr. v prihodnjih petih letih...)?
Mislim, da je ta opcija odprta v kolikor se garniture izkažejo za dober nakup (torej ne tako kot ansaldo breda)glajz napisal/-a:Tisti, ki ste kaj bolje informirani, koliko je kaj gotova ta opcija, da se naroči še dodatnih 25 garnitur?
Jaz se čisto strinjam, zakaj pa ne? Dobro, da bi imeli tako kot Japonska, potem bi bil delež prog, ki niso v tunelu ali na viaduktu 1%. Saj niti nima smisla imeti takih prog, ker:Zakaj ne bi v Sloveniji naredili svetlobnega preskoka ter orali ledine v Evropi z izjemno hitrimi ter točnimi vlaki (zopet me misli zanesejo na daljni vzhod - zlasti Japonska, Hong Kong, Tajvan, LRK)?
Površina Slovenije - 20270 kvadratnih km, Nizozemska jih ima 41540, Švica 41290, Belgija 30530. Te države po površini niso veliko večje. Singapur ima pa samo 716 kvadratnih km.Pa še: regija v normalni državi je vseeno malo večja od, recimo, razdalje med Ljubljano in Kamnikom (super primer naših RG). V bistvu je Slovenija za dve švoh regiji (ali pa eno malo večjo), torej je v civiliziranem svetu naš čuveni ICS v bistvu regionalni vlak. Sploh nismo tako daleč zadaj, samo poimenovanja so malce bahaška