Sodobni tovorni vagoni
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Sodobni tovorni vagoni
Lastništvo saj zelenega na zgornji sliki je A-RCW, med tem ko je na video posnetku na njihovi FB strani na plavih vagonih SLO-SŽ. Ampak, mogoče so naknadno kej prebarval.
MIslim, pa da te "kontejnerji" niso toliko namenjeni, da se nalagajo kontejnersko na ladjo, vlak, kamijon, kot to, da se vagon lahko koristi za več zadev, vzameš dol te "kontejnerje" in z njimi voziš klasične kontejnerje, oziroma nanje vtakneš kakšno drugo "kontejnersko" nadgradnjo in se prilagodiš trgu.
MIslim, pa da te "kontejnerji" niso toliko namenjeni, da se nalagajo kontejnersko na ladjo, vlak, kamijon, kot to, da se vagon lahko koristi za več zadev, vzameš dol te "kontejnerje" in z njimi voziš klasične kontejnerje, oziroma nanje vtakneš kakšno drugo "kontejnersko" nadgradnjo in se prilagodiš trgu.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Sodobni tovorni vagoni
...oz. popravljaš kontejner, vagon pa vozi in obratno... ...
Re: Sodobni tovorni vagoni
Tako je Mojster; kontejnerji so vezani na svoje vagone, sami vagoni pa lahko vozijo tudi brez "svojih" kontejnerjev.Mojster_Strojevodja napisal/-a: MIslim, pa da te "kontejnerji" niso toliko namenjeni, da se nalagajo kontejnersko na ladjo, vlak, kamijon, kot to, da se vagon lahko koristi za več zadev, vzameš dol te "kontejnerje" in z njimi voziš klasične kontejnerje, oziroma nanje vtakneš kakšno drugo "kontejnersko" nadgradnjo in se prilagodiš trgu.
Številka na kontejnerju in vagonu je namreč ista, se pravi da se med seboj ne morejo izmenjevat, vsaj ko so v funkciji ne
Par objav više, kjer so naloženi na plavem vagonu; zagotovo je to samo zaradi prevoza, saj ko so na svojih vagonih, so še dodatno zaščiteni z nekakšnim branikom/vodilom, kjer je na običajnih vagonih že naslednji čep!
Noben običajni, kontejnerski, vagon tudi nima 8,b povezav, tukaj pa sta kar dve...
...saj je za odpiranje loput potreben dovolj velik tlak
Neprimerljiva, z običajnimi, pa je tudi povezava med vagonskima polovicama
Tako da je misterij, kdo, koga, komu, sedaj bolj jasen
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Sodobni tovorni vagoni
...bravo... ....hvala, @igor....
Re: Sodobni tovorni vagoni
boris napisal/-a:ni res...!cokla napisal/-a:Celjsko podjetje Inofreight...petindvajsetka napisal/-a:Kdo je pa proizvajalec vagonov?
podjetje "container d.o.o." iz Celja
Ljubitelj napisal/-a: Ni res, izdelovalec kontejnerjev je res iz Celja, o tem je bilo govora v zadnjem postu pred to objavo (24.9.2015), proizvajalec vagonov pa je????
LPL
da ne bo zmede...
včeraj videl te vagone (+kontejnerje) v luki z napisi SŽ tovorni promet - SŽ cargo ...
proizvajalec vagonov je "Tatravagonka Poprad" made in slovakia, lastništvo SŽ (31 79 ....)
to je to, slik pa nimam
Re: Sodobni tovorni vagoni
Kaj pa izelovalec kontejerjev na vagonih?boris napisal/-a:
da ne bo zmede...
včeraj videl te vagone (+kontejnerje) v luki z napisi SŽ tovorni promet - SŽ cargo ...
proizvajalec vagonov je "Tatravagonka Poprad" made in slovakia, lastništvo SŽ (31 79 ....)
to je to, slik pa nimam
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Sodobni tovorni vagoni
Imajo pa ti vagoni zanimivo izvedbo zavor.Zavorni cilindri vkomponirani v zavorno drogovje,dva zavorna cilindra na vsak voziček,nobenih prečnih povezav z drogovjem med vozički in z tem prazen prostor,ki se ga lahko koristi za naklad ali razkladalne jaške.Posneto na sejmu Innotrans v Berlinu.
Re: Sodobni tovorni vagoni
Naloženi z žlindro za Celjeboris napisal/-a:
da ne bo zmede...
včeraj videl te vagone (+kontejnerje) v luki z napisi SŽ tovorni promet - SŽ cargo ...
proizvajalec vagonov je "Tatravagonka Poprad" made in slovakia, lastništvo SŽ (31 79 ....)
to je to, slik pa nimam
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Sodobni tovorni vagoni
pa saj že čez celotno temo omenjamo, da kontejnerje švasa firma "container d.o.o." iz Celjacokla napisal/-a: Kaj pa izelovalec kontejerjev na vagonih?
Re: Sodobni tovorni vagoni
Taki vozički se že več kot pet let vozijo po naših tirih v Koper. Imajo jih vgrajene aluminijaste VTGjeve cisterne Uac. Proizvajalec vagonov/cistern je podjetje "Feldbinder Spezialfahrzeugwerke GmbH" iz nemčije.1216-001 napisal/-a:Imajo pa ti vagoni zanimivo izvedbo zavor.Zavorni cilindri vkomponirani v zavorno drogovje,dva zavorna cilindra na vsak voziček,nobenih prečnih povezav z drogovjem med vozički in z tem prazen prostor,ki se ga lahko koristi za naklad ali razkladalne jaške.Posneto na sejmu Innotrans v Berlinu.
http://www.feldbinder.com/en/silo-rail-wagons__10/
Zavorna naprava na vozičku je pa proizvod podjetja knorr bremse.
http://www.knorr-bremse.de/en/railvehic ... ent/be.jsp
proizvajalec vozičkov pa je Eisenbahnlaufwerke Halle GmbH & Co.
http://www.elh.de
to je too, za ostale forenzične raziskave pa se še ostali malce potrudite.. ;o))
Re: Sodobni tovorni vagoni
Boris, zanimivo, čudno da še nihče v 5 letih od neposredn o vpletenih ni porajtal znatne razlike v tari vagonov. Pa je občutna, pri 14,5 m dolžini je razliak 5 ton, pri 17,2 m pa 8 ton. Prihranek primerljiv onemu, če se poveča osna obremenitev iz 20 na 22,5 ton, da ne govorimo o nosilnosti pri 22,5 t/os ki je preko 70 ton.....
LPL
LPL
Re: Sodobni tovorni vagoni
o kakšni tari pa zdej ti klamfaš??
Re: Sodobni tovorni vagoni
Pri zapisu nisem navedel točni datum,da so slike nastale na sejmu leta 2012.Prilepil sem jih sem,saj sem že pred časom opazil te vozičke,ko sem prvič videl to garnituro dejansko v prometu in ker je govora o tej garnituri sem pristavil svoj lonček.
IN ja tudi VTGjeva garnitura ima take vozičke se strinjam.Preverjeno na lastne oči.
Boris, Ljubitelj ima verjetno v mislih vso zavorno drogovje in ostalo železno šaro,ki z tako rešitvijo odpade.
IN ja tudi VTGjeva garnitura ima take vozičke se strinjam.Preverjeno na lastne oči.
Boris, Ljubitelj ima verjetno v mislih vso zavorno drogovje in ostalo železno šaro,ki z tako rešitvijo odpade.
Re: Sodobni tovorni vagoni
Kakšna pa je sploh teža tega vagona z nadgradnjo vred?
Re: Sodobni tovorni vagoni
Sam si nalimal link do proizvajalca aluminijastih cistern Feldbinder. In tam so podatki o tari cistern različnih dolžin. 4 osna cisterna firme Feldbinder z volumnom 73 m3 ima taro 16,9 tone. Primerljiva Uacs SŽ ima taro 21,5 tone pri volumnu 62m3. O tem govorim in o ničemer drugem.o kakšni tari pa zdej ti klamfaš??
Je pa to rezultat zmanjšanja teže cisterne (aluminij), in zmanjšanja teže podstavnih vozičkov in ..... verjetno boljšega jekla za grod vagona in......
LPL