Sodobni tovorni vagoni

Debata okoli voznega parka
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a holding » 26.09.2018, 17:36

....je tako.... =D> .....nekaj zim nazaj je bila vodna pot do Linza izredno dolgo zamrznjena.....in so drugo polovico zime "rinili" max. iz Kopra.... #-o ...pa tudi 2 vlaka dnevno iz Bakra, kar se je le dalo...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a holding » 26.09.2018, 17:48

...pa še nakladanje in prevoz rude v režiji CargoServ..... :thumbupr ....dva možakarja (lahko tudi dve ženski, da ne bo zamere) v slabi uri dobrih 1000 ton neto...

.....https://www.youtube.com/watch?v=RVDuT-HHncA....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2018, 18:47

[quote].Ej jej jej.....to je razpredelnica max teže naklada, glede na kategorijo proge, 42.000 kg je tara vagona skupaj z kontejnerjem, saj so ti podatki zapisani na stranici kontejnerja.... max bruto pa je 138 + 42 = 180 ton/8 osni vagon=22,5 ton/os......pa da ti preračunam v tebi razumljive številke, @ljubitelj...:42/138=0,30 in ne 0,42, kot ti zavajaš...

Če bi natančno pogledal, bi videl da sem napisal "tara/neto", tako, da so moji računi pravilni. Nisem pa vedel, da se v bruto vgona šteje tudi kontejner. Moram priznati prvič vidim kaj takega. Ampak na Innofreightovi strani sem videl tudi razne druge kombinacije, torej če zamenjaš recimo za cisterne, se bruto vagona spremeni?...... ali pa naložiš kontejnerj za lesno maso, ali premog???. vsekakor pa ostane, da ti novi vagoni še zdaleč ne ustrezajo učinkovitosti namenskih vagonov za prevoz rude. Kar pomisli, pri nas se vozi z 42 tonami bruto isti tovor kot v Skandinaviji in zaostalem svetu z 22 tonami.

In res je, da so vagoni uporabni za prevoz ostalih kontejnerjev, toda običajni 40' kontejnerji gredo po 2 na 4-osni ali v težjem primeru na 6-osni vagon, hudič je samo, da 2 40' kontejnerja imata skupaj komaj 65 ton, 3 pa ne moreš naložit zaradi dolžine.... Z univerzalnostjo so res problemi.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a holding » 26.09.2018, 19:11

...trobiš svojo lajno naprej.... #-o ....z 42 tonami tare se vozi 138 ton neta... :!: ....tud prebereš ne.... :!: ....
...kaj pa porečeš na v gornjem videu na 6 osne Falls, dolžine 17 metrov, katerih bruto na D4 lahko doseže 135 ton, tara vagona pa je 25 ton....oz. neto teža naklada 110 ton na vagon in "tvojim koeficientom" 0,226, ne pa tvoj Malmbahn z šele sedaj max 98 ton neto in koeficientom 0,230...... :thumbupr ...
....in to že 30 let.... :!: ...po vsej Evropi...

...pojma nimaš,.....pa se kljub temu nočeš NIČ naučiti..... :mrgreen: ...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3993
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2018, 19:58

Pred 3 leti sem povsem na začetku podal tole tabelo, http://shrani.najdi.si/?14/4a/2u04kT4B/ ... tabela.jpg, pa nisi protestiral. 6 (Faals 151), oziroma 2x6 osni (Falrrs, 152, 153) imajo taro 35 ton in 68,2 ton. Nosilnost pa je 85 oziroma 171,5 tone (kategorija E pri nas docela nepoznana stvar). odkod tebi podatek 25 ton ve pa ljubi bog.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1762
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Sodobni tovorni vagoni

OdgovorNapisal/-a holding » 26.09.2018, 22:32

Ljubitelj napisal/-a:... odkod tebi podatek 25 ton ve pa ljubi bog.

...ah....samo kratek test..... :roll: ....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov