Sodobni tovorni vagoni
Re: Sodobni tovorni vagoni
....je tako.... .....nekaj zim nazaj je bila vodna pot do Linza izredno dolgo zamrznjena.....in so drugo polovico zime "rinili" max. iz Kopra.... ...pa tudi 2 vlaka dnevno iz Bakra, kar se je le dalo...
Re: Sodobni tovorni vagoni
...pa še nakladanje in prevoz rude v režiji CargoServ..... ....dva možakarja (lahko tudi dve ženski, da ne bo zamere) v slabi uri dobrih 1000 ton neto...
.....https://www.youtube.com/watch?v=RVDuT-HHncA....
.....https://www.youtube.com/watch?v=RVDuT-HHncA....
Re: Sodobni tovorni vagoni
[quote].Ej jej jej.....to je razpredelnica max teže naklada, glede na kategorijo proge, 42.000 kg je tara vagona skupaj z kontejnerjem, saj so ti podatki zapisani na stranici kontejnerja.... max bruto pa je 138 + 42 = 180 ton/8 osni vagon=22,5 ton/os......pa da ti preračunam v tebi razumljive številke, @ljubitelj...:42/138=0,30 in ne 0,42, kot ti zavajaš...
Če bi natančno pogledal, bi videl da sem napisal "tara/neto", tako, da so moji računi pravilni. Nisem pa vedel, da se v bruto vgona šteje tudi kontejner. Moram priznati prvič vidim kaj takega. Ampak na Innofreightovi strani sem videl tudi razne druge kombinacije, torej če zamenjaš recimo za cisterne, se bruto vagona spremeni?...... ali pa naložiš kontejnerj za lesno maso, ali premog???. vsekakor pa ostane, da ti novi vagoni še zdaleč ne ustrezajo učinkovitosti namenskih vagonov za prevoz rude. Kar pomisli, pri nas se vozi z 42 tonami bruto isti tovor kot v Skandinaviji in zaostalem svetu z 22 tonami.
In res je, da so vagoni uporabni za prevoz ostalih kontejnerjev, toda običajni 40' kontejnerji gredo po 2 na 4-osni ali v težjem primeru na 6-osni vagon, hudič je samo, da 2 40' kontejnerja imata skupaj komaj 65 ton, 3 pa ne moreš naložit zaradi dolžine.... Z univerzalnostjo so res problemi.
Če bi natančno pogledal, bi videl da sem napisal "tara/neto", tako, da so moji računi pravilni. Nisem pa vedel, da se v bruto vgona šteje tudi kontejner. Moram priznati prvič vidim kaj takega. Ampak na Innofreightovi strani sem videl tudi razne druge kombinacije, torej če zamenjaš recimo za cisterne, se bruto vagona spremeni?...... ali pa naložiš kontejnerj za lesno maso, ali premog???. vsekakor pa ostane, da ti novi vagoni še zdaleč ne ustrezajo učinkovitosti namenskih vagonov za prevoz rude. Kar pomisli, pri nas se vozi z 42 tonami bruto isti tovor kot v Skandinaviji in zaostalem svetu z 22 tonami.
In res je, da so vagoni uporabni za prevoz ostalih kontejnerjev, toda običajni 40' kontejnerji gredo po 2 na 4-osni ali v težjem primeru na 6-osni vagon, hudič je samo, da 2 40' kontejnerja imata skupaj komaj 65 ton, 3 pa ne moreš naložit zaradi dolžine.... Z univerzalnostjo so res problemi.
Re: Sodobni tovorni vagoni
...trobiš svojo lajno naprej.... ....z 42 tonami tare se vozi 138 ton neta... ....tud prebereš ne.... ....
...kaj pa porečeš na v gornjem videu na 6 osne Falls, dolžine 17 metrov, katerih bruto na D4 lahko doseže 135 ton, tara vagona pa je 25 ton....oz. neto teža naklada 110 ton na vagon in "tvojim koeficientom" 0,226, ne pa tvoj Malmbahn z šele sedaj max 98 ton neto in koeficientom 0,230...... ...
....in to že 30 let.... ...po vsej Evropi...
...pojma nimaš,.....pa se kljub temu nočeš NIČ naučiti..... ...
...kaj pa porečeš na v gornjem videu na 6 osne Falls, dolžine 17 metrov, katerih bruto na D4 lahko doseže 135 ton, tara vagona pa je 25 ton....oz. neto teža naklada 110 ton na vagon in "tvojim koeficientom" 0,226, ne pa tvoj Malmbahn z šele sedaj max 98 ton neto in koeficientom 0,230...... ...
....in to že 30 let.... ...po vsej Evropi...
...pojma nimaš,.....pa se kljub temu nočeš NIČ naučiti..... ...
Re: Sodobni tovorni vagoni
Pred 3 leti sem povsem na začetku podal tole tabelo, http://shrani.najdi.si/?14/4a/2u04kT4B/ ... tabela.jpg, pa nisi protestiral. 6 (Faals 151), oziroma 2x6 osni (Falrrs, 152, 153) imajo taro 35 ton in 68,2 ton. Nosilnost pa je 85 oziroma 171,5 tone (kategorija E pri nas docela nepoznana stvar). odkod tebi podatek 25 ton ve pa ljubi bog.
Re: Sodobni tovorni vagoni
...ah....samo kratek test..... ....Ljubitelj napisal/-a:... odkod tebi podatek 25 ton ve pa ljubi bog.
Re: Sodobni tovorni vagoni
Vir: Luški glasnik, https://luka-kp.si/slo/luski-glasnik-343
Re: Sodobni tovorni vagoni
"Ob povratkuv Luko Kooer vlak ne bo več vozil praznih kontejnerjev za razsute tovore, pač pa v eno smer premog ali rudo, v drugo pa v isto transportno škatlo vstavljen klasični kontejner".....
..ta je malo bosa, oziroma kar precej....kako bodo pa prišli prazni kontejnerji za razsute tovore v Koper? Z avionom al s kamjonom??
..ta je malo bosa, oziroma kar precej....kako bodo pa prišli prazni kontejnerji za razsute tovore v Koper? Z avionom al s kamjonom??
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Sodobni tovorni vagoni
igor72 napisal/-a:"Ob povratkuv Luko Kooer vlak ne bo več vozil praznih kontejnerjev za razsute tovore, pač pa v eno smer premog ali rudo, v drugo pa v isto transportno škatlo vstavljen klasični kontejner".....
..ta je malo bosa, oziroma kar precej....kako bodo pa prišli prazni kontejnerji za razsute tovore v Koper? Z avionom al s kamjonom??
Ti nisi na dopustu?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Sodobni tovorni vagoni
Men je tudi tole malo čudno. Kaj niso ti Innofreight vagoni v osnovi narejeni tako, da lahko nanj naložiš ali klasične kontejnerje ali pa kakšne inno-freight kontejnerje: za prevoz rude, ogrodje za vožnjo lesa, škatlice za premog itd? Zakaj bi sploh rabil zunanji box če so pritrdišča enaka? Ali se motim?
Goran
Re: Sodobni tovorni vagoni
Večina konternerjev je 40", ta box pa ustreza dimenzijam kontejnerja 20"
Vlaka naloženega samo z 20" kontejnerji na relaciji Koper - Hodoš še nikoli nisem videl, zato se mi zdi takšen prevoz popolnoma nelogičen.
Vlaka naloženega samo z 20" kontejnerji na relaciji Koper - Hodoš še nikoli nisem videl, zato se mi zdi takšen prevoz popolnoma nelogičen.
Re: Sodobni tovorni vagoni
Point te inovacije je v tem, da v eno smer v okvirju voziš razsuti tovor, v drugi smeri pa v istem okvirju kontejner. In to brez da bi okvir odstranjeval s "šasije" vagona. V bistvu gre bolj za prilagoditev oblike njihovega RockTainerja temu, da v karoserijo vagona lahko naložijo kontejnerje namesto premoga oz. rude.
LP, Metod
Re: Sodobni tovorni vagoni
Super in pametna ideja. Zakaj bi nazaj v Koper vlekli prazne ''kontejnerje'' za rudo/premog, če lahko v njega naložijo klasične 20ft kontejnerje. Zakaj bi čakal na redno ''klasično'' kontejnersko vlakovno povezavo, ko pa lahko predčasno pošlješ kontejner v Koper preko druge linije Sej počasu bodo tud na železnicah skapirali, da je ogromno možnosti biti konkurenčen navadnemu kamjonu na dolge razdalje in to ravno preko specialnih kontejnerjev potem pa preklad kontejnerja na kamjon do končnega uporabnika
Re: Sodobni tovorni vagoni
Na dolge razdalje? No pa si poglej relacije kam se vozijo kontejnerji in kam ruda in premog...ma to niso ravno dolge razdalje. Pa ne pozabi razmerje med dolzino in težo, dodatni postanki, premik... ne vem če se ti ravno tako izide, morda je treba poznati sistem podrobneje kako funkcionira.
Zagotovo pa je zadeva uporabna ko se zmanšajo določeni tovori in so vagoni uporabni za druge vrste tovora. Na 24 ur pa zadeva dvomim da laufa in na razdalji 500km?
Zagotovo pa je zadeva uporabna ko se zmanšajo določeni tovori in so vagoni uporabni za druge vrste tovora. Na 24 ur pa zadeva dvomim da laufa in na razdalji 500km?
Re: Sodobni tovorni vagoni
Sorry, ampak pojma nimaš kaj pišeš...Kontejner napisal/-a:Super in pametna ideja. Zakaj bi nazaj v Koper vlekli prazne ''kontejnerje'' za rudo/premog, če lahko v njega naložijo klasične 20ft kontejnerje. Zakaj bi čakal na redno ''klasično'' kontejnersko vlakovno povezavo, ko pa lahko predčasno pošlješ kontejner v Koper preko druge linije Sej počasu bodo tud na železnicah skapirali, da je ogromno možnosti biti konkurenčen navadnemu kamjonu na dolge razdalje in to ravno preko specialnih kontejnerjev potem pa preklad kontejnerja na kamjon do končnega uporabnika
LEP DAN
Igor
Igor