Ljubitelj vsi šoferji, ki morajo kdaj pa kdaj povleči iz stroja 100% ti bojo hvaležni, če jim boš razložil kako naj nastavijo
regulator brez prenihaja.
tega pa ne razumem,
nastaviti regulator brez prenihaja. Če misliš oscilacije okoli nastavitvene točke in če se omejim na delovanje PID kontrole, katero uporabljam že desetletja ni noben problem. Samo pravilne P (proporcionalni člen), I (integralni člen) in D (diferencialni člen) je potrebno nastaviti za določen sistem, kar pa ni povsem trivialno. Seveda je potrebno upoštevati določene omejitve. Če se ne želi imeti prekoračene nastvitve je pač prvi recept ustrezno velik proporvionalni band, kar pa lahko privede do tega, da se vrednosti nikoli ne doseže. Nastavitve se lahko dela manualno, lahko po Ziegler-Nicholsonovi (pa še kakšni drugi kot praviš) metodi, oboje je lahko zamudno, veliko hitreje se pa sistem nastavi z ustreznim softwarom. Vsekakor je pa potrebno temeljito poznavanje sistema,da ne prihaja do bedastoč. Vsekakor pa vsaka računalniško vodena regulacija in primerno nastavljena regulacija deluje mnogo bolje kot ročno delo.
In ne verjamem, da strojevodja na roke bolje vzdržuje pogoje vleke kot računalniško vodenje.
LPL