Argumenti tukaj začenjajo postajati podobni tistim iz teme o progi Pragersko-Hodoš, da je sedaj manj delovnih mest in to ni kulLjubitelj napisal/-a:Če lahko letalo letalo avtomatsko pri hitrosti preko 200 km/h (3D problem) ne vidim ovire, da bi vlak natančno pripeljal na mejno (zakaj?) postajo z nekaj 10 km/h (1D problem). Sicer pa že 50 let vlaki vozijo avtomatsko in se natančno ustavijo na predpisanem mestu (glej ATO London underground). In zato na železnici ni potrebe (vsaj ni bilo) po GPS lokaciji, saj imajo proge kar precej senzorskih elemtov etc..... Sicer pa avto za avtomatsko parkiranje ne uporablja GPS ampak senzorje za zaznavanje okolice. Se bo počasi potrebno sprijazniti z dejstvi, da bodo stroji zamenjali ljudi pri vsakdanjih postopkih.Vso to omrežje že odpove, pri izvajanu ukrepov ob nedelovanju zapornic, ali vožnja na mejno postajo, kjer ne sme biti napak (toleranca najboljših civilnih gps-ov je 3-15 metrov, cenejših tudi 100 metrov;
LPL
Sedaj smo že res močno offtopic tako da bi lahko moderatorji ustvarili novo temo za to debato in premaknili poste v njo.