OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.09.2018, 18:47
[quote].Ej jej jej.....to je razpredelnica max teže naklada, glede na kategorijo proge, 42.000 kg je tara vagona skupaj z kontejnerjem, saj so ti podatki zapisani na stranici kontejnerja.... max bruto pa je 138 + 42 = 180 ton/8 osni vagon=22,5 ton/os......pa da ti preračunam v tebi razumljive številke, @ljubitelj...:42/138=0,30 in ne 0,42, kot ti zavajaš...
Če bi natančno pogledal, bi videl da sem napisal "tara/neto", tako, da so moji računi pravilni. Nisem pa vedel, da se v bruto vgona šteje tudi kontejner. Moram priznati prvič vidim kaj takega. Ampak na Innofreightovi strani sem videl tudi razne druge kombinacije, torej če zamenjaš recimo za cisterne, se bruto vagona spremeni?...... ali pa naložiš kontejnerj za lesno maso, ali premog???. vsekakor pa ostane, da ti novi vagoni še zdaleč ne ustrezajo učinkovitosti namenskih vagonov za prevoz rude. Kar pomisli, pri nas se vozi z 42 tonami bruto isti tovor kot v Skandinaviji in zaostalem svetu z 22 tonami.
In res je, da so vagoni uporabni za prevoz ostalih kontejnerjev, toda običajni 40' kontejnerji gredo po 2 na 4-osni ali v težjem primeru na 6-osni vagon, hudič je samo, da 2 40' kontejnerja imata skupaj komaj 65 ton, 3 pa ne moreš naložit zaradi dolžine.... Z univerzalnostjo so res problemi.