Stran 2 od 4
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 11.10.2015, 20:17
Napisal/-a maxima
Če ne pri nas pa verjetno pri italjanih
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 11.10.2015, 21:22
Napisal/-a borut_slo
Možno da imajo v Italiji še kakšne dodatne luči. Ne poznam njihove signalizacije.
Še dobro da nima modre luči. Le kako bi se izogibal, če bi bil na nujni vožnji?
lp
Borut
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 12.10.2015, 11:20
Napisal/-a Gorchi
Zelena luč... če velja enako, kot nekoč na seriji 441 potem se je uporabljala za vožnjo po nepravem tiru.
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 12.10.2015, 12:45
Napisal/-a borut_slo
A v Sloveniji oziroma Jugoslaviji?
lp
Borut
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 12.10.2015, 20:42
Napisal/-a Florjan
Italijani obožujejo zeleno barvo. Poglejte njihov Sinalni pravilnik iz leta 1940. V 80-tih letih prejšnega stoletja, ko smo vozili z "zelencem" so še veljali. Izredni vlak na nepravem tiru je imel čelo okraseno z rdečo in zeleno zastavico.
http://www.segnalifs.it/public/pietro/R ... e2_web.pdf
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 12.10.2015, 21:23
Napisal/-a borut_slo
Hi!
Sem bil danes opozorjen, da sem pozabil na 813 in 812.
813
- kratke luči: vse tri čelne
- dolge luči: zgornja čelna luč ?
- sklepne luči: rdeči spodnji
812
- kratke luči: spodnji dve na čelu
- dolge luči: nimam nobene informacije, če so sploh bile?
- sklepne luči: rdeči spodnji
Lp
Borut
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 13.10.2015, 11:48
Napisal/-a Gorchi
Borut, JŽ 441 nikakor ni mogla voziti v Sloveniji in še sedaj ne morejo. In ja, velja za čase JŽ četudi so v Srbiji še pred nedavnim vozile lokomotive opremljenimi s temi dodatnimi zelenimi lučmi pa čeprav jih že dooooolgo ne uporabljajo več.
borut_slo napisal/-a:A v Sloveniji oziroma Jugoslaviji?
lp
Borut
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 5:36
Napisal/-a -Robert-
Meni se poraja vprašanje pri Kenedijih 661 - čemu služijo tiste stranske pozicijske luči, ki so na obeh straneh nameščene pod kabino?
Hvala za odgovor.
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 6:44
Napisal/-a Signal
Gorchi napisal/-a:Borut, JŽ 441 nikakor ni mogla voziti v Sloveniji in še sedaj ne morejo. In ja, velja za čase JŽ četudi so v Srbiji še pred nedavnim vozile lokomotive opremljenimi s temi dodatnimi zelenimi lučmi pa čeprav jih že dooooolgo ne uporabljajo več.
borut_slo napisal/-a:A v Sloveniji oziroma Jugoslaviji?
lp
Borut
O, pa še kako vozijo
Od državne meje do Dobove, razdalja znaša dober kilometer, vlečejo med drugimi vrstami tudi JŽ 441.
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 6:46
Napisal/-a Signal
-Robert- napisal/-a:Meni se poraja vprašanje pri Kenedijih 661 - čemu služijo tiste stranske pozicijske luči, ki so na obeh straneh nameščene pod kabino?
Hvala za odgovor.
Te luči ima tudi Regan.
Zanima me, ali jih ima tudi Španka
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 9:58
Napisal/-a mkx
One luči pri strani imajo, kolikor vem, vse tri naše Amerikanke (644, 661 in 664), služijo pa za osvetlitev stopnic in podvozja ... za lažje in varnejše delo posadk.
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 10:40
Napisal/-a igor72
mkx napisal/-a:One luči pri strani imajo, kolikor vem, vse tri naše Amerikanke (644, 661 in 664), služijo pa za osvetlitev stopnic in podvozja ... za lažje in varnejše delo posadk.
Tista dva luxa nista niti slučajno dovolj za kakršnokoli osvetlitev
...tista lučka je vezana na stikalo osvetlitve instrumentov in posledično pokazatelj katera komanda (stran) je trenutno zasedena s strojevodjo
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 10:42
Napisal/-a -Robert-
igor72 napisal/-a:mkx napisal/-a:One luči pri strani imajo, kolikor vem, vse tri naše Amerikanke (644, 661 in 664), služijo pa za osvetlitev stopnic in podvozja ... za lažje in varnejše delo posadk.
Tista dva luxa nista niti slučajno dovolj za kakršnokoli osvetlitev
...tista lučka je vezana na stikalo osvetlitve instrumentov in posledično pokazatelj katera komanda (stran) je trenutno zasedena s strojevodjo
Torej ne gorijo na obeh straneh hkrati?
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 10:48
Napisal/-a igor72
-Robert- napisal/-a:igor72 napisal/-a:mkx napisal/-a:One luči pri strani imajo, kolikor vem, vse tri naše Amerikanke (644, 661 in 664), služijo pa za osvetlitev stopnic in podvozja ... za lažje in varnejše delo posadk.
Tista dva luxa nista niti slučajno dovolj za kakršnokoli osvetlitev
...tista lučka je vezana na stikalo osvetlitve instrumentov in posledično pokazatelj katera komanda (stran) je trenutno zasedena s strojevodjo
Torej ne gorijo na obeh straneh hkrati?
ni tako napredna tehnologija...če je vklopljena osvetlitev na obeh pultih, gorijo na obeh straneh...hkrati!
Re: Luči na slovenskih lokomotivah in garniturah
Objavljeno: 14.10.2015, 18:41
Napisal/-a ŽAT32
mkx napisal/-a:One luči pri strani imajo, kolikor vem, vse tri naše Amerikanke (644, 661 in 664), služijo pa za osvetlitev stopnic in podvozja ... za lažje in varnejše delo posadk.
Španka jih nima