SŽ 312 - nazivna moč

Debata okoli voznega parka
Odgovori
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

SŽ 312 - nazivna moč

Odgovor Napisal/-a 541 »

Pojavljata se dva podatka - obe garnituri 2x2x250 kW - torej 1000 kW (tako imamo tudi na vlaki.info); ko je bil SŽ 312 predstavljen, pa je bilo za dvočlenika 1650 kW in tročlenika 2000 kW. Kaj je pravi podatek? :shock:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Oba podatka sta pravilna.

EMG 312 - 00 serija ima le "programsko" omejeno moč. Zaradi tega pač, ker je lažja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

OK, to razumem. Samo še vedno ostaja razlika za dvakrat - 1000 kW in 2000 kW - seveda obakrat je mišljena celotna garnitura (dvočlenik in tročlenik). :shock:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tisti podatki niso natančni.

Takole je:

312-00
Nazivna moč: Pri speljavi 1650 kW, trajna moč je 1000kW


312-100
Nazivna moč: Pri speljavi 2000kW, trajna moč je 1000kW.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Hvala za razlago. :berr
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Evo. Pravi uradni podatki, takorekoč iz prve roke. Upam da avtor ne bo preveč jezen. :-k
Pa saj se on nima časa z našimi željami ukvarjat. Slika



Dvodelna garnitura 312-000:

Razporeditev osi: Bo' (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 1650KW, trajna 1000 KW
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 88t (78t)
Zavorna masa: 135t (90t pogonska podstavna vozička, 45t prosti podstavni voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t = 40t
Dolžina čez spenjači: 41.7
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 133 sedežev in 111 stojišč (4os/1m2) skupaj 244 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG



Tridelna garnitura 312-100

Razporeditev osi: Bo' (2) (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 2000KV , trajna 1000KV
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 114t (99t)
Zavorna masa: 172t (90t pogonska podstavna vozička,82t prosta podstavna voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t= 40t
Dolžina čez spenjači:57.45m
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 190 sedežev in 156 stojišč skupaj 348 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 28.01.2007, 12:33, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Dolfe si ga za en podatek mal mimo brcnu, a nič ne bereš knjige začasnega in stalnega značaja. Sicer pa mogoce bo kdaj veljal nazaj, ko bo jo nekej zamenal tud na garniturah in ne sam ob Vikendu ob 9. tiru. :wink: :wink:
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:Dolfe si ga za en podatek mal mimo brcnu, a nič ne bereš knjige začasnega in stalnega značaja. Sicer pa mogoce bo kdaj veljal nazaj, ko bo jo nekej zamenal tud na garniturah in ne sam ob Vikendu ob 9. tiru. :wink: :wink:
Sunčece.......... :? :shock: Slika
A pike in vejice tudi berete. Slika


Popravil. Slika Slika
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 28.01.2007, 12:57, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Za pike pa vejce, klicaje, vprašaje si ne dajem opravka. :)o~~
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Pikice in vejice :mrgreen: MMG, v Sloveniji uporabljamo decimalno vejico in piko za ločilo tisočic.... :twisted:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorchi napisal/-a:Pikice in vejice :mrgreen: MMG, v Sloveniji uporabljamo decimalno vejico in piko za ločilo tisočic.... :twisted:
Bo že moral bit tudi tako v redu. Kdor ve za kaj se gre, ta razume. :!:
Za ostale pa itak ni pomembno.Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Dolfe napisal/-a:Evo. Pravi uradni podatki, takorekoč iz prve roke. Upam da avtor ne bo preveč jezen. :-k
Pa saj se on nima časa z našimi željami ukvarjat. Slika



Dvodelna garnitura 312-000:

...
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V(*)
Nazivna moč: pri speljavi 1650KW, trajna 1000 KW
...
Kapaciteta za potnike: 133 sedežev in 111 stojišč (4os/1m2) skupaj 244 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG(*)
...

(*) označil @Signal
MMG, je število 3 EMG v spregi priporočeno zaradi nizke baterijske napetosti 24V :?:
Zanima me tudi, če imajo EMG pomožni kompresor za OT :?:

Lp Mirko
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

1. Baterijska napetost nima nikakršne zveze s sprego EMG-jev. To je le podatek o tehničnih značilnosti.

Desiro 312 sicer dovoljuje sprego štirih garnitur. Isto kot Zelenci in Kanarčki (DMG 711 in 713). Vendar je zaradi odvzema el. toka iz vozne mreže, to s predpisom omejeno na tri garniture.
MMG, pri speljavi treh, v sprego zvezanih Desirojev, je potrebno biti zelo pazljiv. Saj napajalna ENP kot za šalo poklekne. Pogosto je že tudi ostra speljava dveh tro-členkarjev dovolj, da se ENP zruši.

2. Jasno. Desiro 312 ima seveda tudi pomožni kompresor za dvig OT.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Zanima me, kaj predstavlja 100% vlečne/zavorne sile na tem Dezirojevem merilniku (autor fotke je @fresher, rubrika Fotopisi).

Pa še to vprašanje. Ne razumem, zakaj včasih isti merilnik kaže neko vrednost v področju zavorne sile (kazalec levo od 0), čeprav garnitura stoji in bi kazalec moral kazati 0.

Lp Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Učinek elektro-dinamičnega zaviranja izraženega v % in prav nič drugega.

Ko DMG 312 stoji, je elektro-dinamično zavrta. Zato je takrat odklon kazalca v levo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori