SŽ 312 - nazivna moč
SŽ 312 - nazivna moč
Pojavljata se dva podatka - obe garnituri 2x2x250 kW - torej 1000 kW (tako imamo tudi na vlaki.info); ko je bil SŽ 312 predstavljen, pa je bilo za dvočlenika 1650 kW in tročlenika 2000 kW. Kaj je pravi podatek?
Evo. Pravi uradni podatki, takorekoč iz prve roke. Upam da avtor ne bo preveč jezen.
Pa saj se on nima časa z našimi željami ukvarjat.
Dvodelna garnitura 312-000:
Razporeditev osi: Bo' (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 1650KW, trajna 1000 KW
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 88t (78t)
Zavorna masa: 135t (90t pogonska podstavna vozička, 45t prosti podstavni voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t = 40t
Dolžina čez spenjači: 41.7
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 133 sedežev in 111 stojišč (4os/1m2) skupaj 244 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG
Tridelna garnitura 312-100
Razporeditev osi: Bo' (2) (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 2000KV , trajna 1000KV
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 114t (99t)
Zavorna masa: 172t (90t pogonska podstavna vozička,82t prosta podstavna voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t= 40t
Dolžina čez spenjači:57.45m
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 190 sedežev in 156 stojišč skupaj 348 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG
Pa saj se on nima časa z našimi željami ukvarjat.
Dvodelna garnitura 312-000:
Razporeditev osi: Bo' (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 1650KW, trajna 1000 KW
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 88t (78t)
Zavorna masa: 135t (90t pogonska podstavna vozička, 45t prosti podstavni voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t = 40t
Dolžina čez spenjači: 41.7
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 133 sedežev in 111 stojišč (4os/1m2) skupaj 244 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG
Tridelna garnitura 312-100
Razporeditev osi: Bo' (2) (2) Bo'
Nazivna napetost: 3KV
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V
Nazivna moč: pri speljavi 2000KV , trajna 1000KV
Največja hitrost: 140 km/h
Masa zasedene garniture: 114t (99t)
Zavorna masa: 172t (90t pogonska podstavna vozička,82t prosta podstavna voz.)
Zavorna masa V/A zavore: 2 X 20t= 40t
Dolžina čez spenjači:57.45m
Osna masa: pogonske osi 15.5t , jacobsove osi 13.0t
Premer koles: 850 mm/770 mm
Kapaciteta za potnike: 190 sedežev in 156 stojišč skupaj 348 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 28.01.2007, 12:33, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Dolfe si ga za en podatek mal mimo brcnu, a nič ne bereš knjige začasnega in stalnega značaja. Sicer pa mogoce bo kdaj veljal nazaj, ko bo jo nekej zamenal tud na garniturah in ne sam ob Vikendu ob 9. tiru.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Sunčece..........Mojster_Strojevodja napisal/-a:Dolfe si ga za en podatek mal mimo brcnu, a nič ne bereš knjige začasnega in stalnega značaja. Sicer pa mogoce bo kdaj veljal nazaj, ko bo jo nekej zamenal tud na garniturah in ne sam ob Vikendu ob 9. tiru.
A pike in vejice tudi berete.
Popravil.
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 28.01.2007, 12:57, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
MMG, je število 3 EMG v spregi priporočeno zaradi nizke baterijske napetosti 24VDolfe napisal/-a:Evo. Pravi uradni podatki, takorekoč iz prve roke. Upam da avtor ne bo preveč jezen.
Pa saj se on nima časa z našimi željami ukvarjat.
Dvodelna garnitura 312-000:
...
Napetost pomožnih pogonov: 380V/50Hz
Napetost baterij: 24V(*)
Nazivna moč: pri speljavi 1650KW, trajna 1000 KW
...
Kapaciteta za potnike: 133 sedežev in 111 stojišč (4os/1m2) skupaj 244 pot.
Število garnitur v spregi: 4 EMG, priporočljivo 3 EMG(*)
...
(*) označil @Signal
Zanima me tudi, če imajo EMG pomožni kompresor za OT
Lp Mirko
1. Baterijska napetost nima nikakršne zveze s sprego EMG-jev. To je le podatek o tehničnih značilnosti.
Desiro 312 sicer dovoljuje sprego štirih garnitur. Isto kot Zelenci in Kanarčki (DMG 711 in 713). Vendar je zaradi odvzema el. toka iz vozne mreže, to s predpisom omejeno na tri garniture.
MMG, pri speljavi treh, v sprego zvezanih Desirojev, je potrebno biti zelo pazljiv. Saj napajalna ENP kot za šalo poklekne. Pogosto je že tudi ostra speljava dveh tro-členkarjev dovolj, da se ENP zruši.
2. Jasno. Desiro 312 ima seveda tudi pomožni kompresor za dvig OT.
Desiro 312 sicer dovoljuje sprego štirih garnitur. Isto kot Zelenci in Kanarčki (DMG 711 in 713). Vendar je zaradi odvzema el. toka iz vozne mreže, to s predpisom omejeno na tri garniture.
MMG, pri speljavi treh, v sprego zvezanih Desirojev, je potrebno biti zelo pazljiv. Saj napajalna ENP kot za šalo poklekne. Pogosto je že tudi ostra speljava dveh tro-členkarjev dovolj, da se ENP zruši.
2. Jasno. Desiro 312 ima seveda tudi pomožni kompresor za dvig OT.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Zanima me, kaj predstavlja 100% vlečne/zavorne sile na tem Dezirojevem merilniku (autor fotke je @fresher, rubrika Fotopisi).
Pa še to vprašanje. Ne razumem, zakaj včasih isti merilnik kaže neko vrednost v področju zavorne sile (kazalec levo od 0), čeprav garnitura stoji in bi kazalec moral kazati 0.
Lp Signal
Pa še to vprašanje. Ne razumem, zakaj včasih isti merilnik kaže neko vrednost v področju zavorne sile (kazalec levo od 0), čeprav garnitura stoji in bi kazalec moral kazati 0.
Lp Signal