Morda je mislu, da ker je to trenutno aktualna tema, da se bo najprej tu opazilo!milchy napisal/-a:Aleš ? a se ti zdi da tole paše sem ?
Tokovni odjemniki 541 in 1216
Mislim, da je posredno povezano, morda se pa motim.
Edit: Težave na vozni mreži so vzrok težav v obeh primerih, zato sem tudi objavil v tej temi.
Pa brez zamere.
Aleš
Edit: Težave na vozni mreži so vzrok težav v obeh primerih, zato sem tudi objavil v tej temi.
Pa brez zamere.
Aleš
Zadnjič spremenil Aleš, dne 29.01.2007, 22:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Ne bom oporekal tej trditvi. Do sedaj pa sem videl le ÖBB 1216 lokomotive z enim odjemnikom toka za =3kV. Pa tudi iz fotografij se da lepo videti, da je samo en odjemnik toka za =3kV saj vozijo z dvignjenim prvim odjemnikom.igorl72 napisal/-a:Tine Jarm napisal/-a:... No pri naših se da voziti z dvema dvignjenima in se tu malce ublaži vpliv žledu, pri Avstrijskih pa je samo eden OT za 3kV....
Tudi pri Avstrijskih sta dva odjemnika za 3kV.
Vsekakor je možno, da imajo ÖBB na katerem tipu (A,B,C) tudi po dva odjemnika toka.
Bojan, Hulk in ostali, ali lahko pomagate doreči to zadevo.
Tine
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Lokomotivi 1216 in naša 541 imata po dva OT za 3kV. Torej da ni nobeden OT ostal dvignjen verjetno ni napaka v drsalki, če bi že bila težko da bi bila oba toliko izrabljena, da enega nebi mogel dvigniti.Kolikor sem zasledil se je OT dvignil in nato sam spustil bi znala biti napaka v sistemu za prepoznavanje napetosti in če ni pravi sistem napetost za določen OT pravilno spoznan se ta avtomatsko spusti.hulk napisal/-a:Seveda vsak sistem ima svoj OT in na 1216 se napaka pojavlja na OT za 3 kV. Nekako logično je, da se grafit na drsalki za 3kV prej obrabi saj skozi njo tečejo 5X večji tokovi kot na OT za 15 kV~ toda na 1216 je vseeno prezgodaj za kaj takega saj imajo 3 kV OT na teh lokomotivah komaj 200, 300 ur drsanja po naši vozni mreži. Nekje mora biti hakeljc.Dolfe napisal/-a:Sicer še ne poznam teh lokomotiv,.... samo, ....ali ne uporabja vsak sistem svoj OT?
Dvig določenega odjemnika naj bi odrejal računalniški sistem. Ne verjamem da se ga da tudi ročno pregoljufat. Res pa je tudi, da imajo avstrijci zadnji teden hude težava na progi.
Mogoče bo Bojan povedal kaj več.
lp
V primeru na Jesenicah pri vlaku 415 se je drugi OT spustil nekaj časa po zagonu, ko je bilo gretje vključeno. Torej sistem za prepoznavanje napetosti je svoje že naredil.strojevodja napisal/-a:Lokomotivi 1216 in naša 541 imata po dva OT za 3kV. Torej da ni nobeden OT ostal dvignjen verjetno ni napaka v drsalki, če bi že bila težko da bi bila oba toliko izrabljena, da enega nebi mogel dvigniti.Kolikor sem zasledil se je OT dvignil in nato sam spustil bi znala biti napaka v sistemu za prepoznavanje napetosti in če ni pravi sistem napetost za določen OT pravilno spoznan se ta avtomatsko spusti.hulk napisal/-a:Seveda vsak sistem ima svoj OT in na 1216 se napaka pojavlja na OT za 3 kV. Nekako logično je, da se grafit na drsalki za 3kV prej obrabi saj skozi njo tečejo 5X večji tokovi kot na OT za 15 kV~ toda na 1216 je vseeno prezgodaj za kaj takega saj imajo 3 kV OT na teh lokomotivah komaj 200, 300 ur drsanja po naši vozni mreži. Nekje mora biti hakeljc.Dolfe napisal/-a:Sicer še ne poznam teh lokomotiv,.... samo, ....ali ne uporabja vsak sistem svoj OT?
Dvig določenega odjemnika naj bi odrejal računalniški sistem. Ne verjamem da se ga da tudi ročno pregoljufat. Res pa je tudi, da imajo avstrijci zadnji teden hude težava na progi.
Mogoče bo Bojan povedal kaj več.
lp