Bombardier br188 / Traxx MS3

Debata okoli voznega parka
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 27.02.2018, 15:54

Pozdrav! Nisem vedel kam naj utaknem to temo, zato sem jo kar sem, saj se gre za novo lokomotivo na Slovenskem železniškem omrežju.
Bombardier je letos predstavil prvega večsistemskega Traxxa 3, z oznako br188. Narejen je bil v Kasslu v Nemčiji. Br188 je naslednjik serije br186 oz TraxxMS2e. Bombardier "planira" oz napoveduje testiranja in homologacijo te lokomotive v Nemčiji, Avstrini, na Poljskem, Nizozemskem, na Češki, Slovaški, Madžarski, v Italiji, ter v Romuniji, na Hrvaškem in v Sloveniji. Glede na to, kje bodo delali homologacijo sklepam, da lokomotiva deluje na vse 4 sisteme napetosti (1,5kV DC, 3kV DC, 15kV 16,2/3hz AC in 25kV 50hZ AC). Njena moč ni 5,6MW, kot pri prejšnjih serijah Traxx lokomotiv, ampak 6,4MW.
Od kje mi informacija da pride v Slovenijo? - O tem poroča Railcolor ( http://railcolornews.com/2018/01/30/eu- ... reihe-188/ ), dobil pa sem tudi odgovor od Bombardier Transportion-a, ki je potrdil to, kar je napisal Railcolor.
Kot informacija... Letos je prišel tudi Traxx DC3, ki je bil narejen v Vado Liguru, v Italiji. Mercitalia je prvi naročnik, naročili pa so 40 lokomotiv. Oznaka je e494. http://railcolornews.com/2018/02/12/it- ... from-work/
LP.
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.02.2018, 8:53

maxima napisal/-a: Njena moč ni 5,6MW, kot pri prejšnjih serijah Traxx lokomotiv, ampak 6,4MW.


6 MW. 6,4 MW je v power boost načinu. So pa na predstavitvi poudarili, da ima strojevodja 270 stopinjski kot ogleda. Oh, kako se jezijo sedaj lastniki Vectornov. :D Celo tako, da je Siemens obljubil, da naseldnik spet dobi okna. :mrgreen:
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 28.02.2018, 11:38

Mja, če bi na vse Vectroni ko jih mislijo še naredit, dodali okna, bi blo čisto uredu. Je pa res da so Traxxi dosti boljši od Vectronov...
Mislim pa, da je imel Traxx AC3 tudi 270 stopinjski kot ogleda. Bom poskušal najti video, pa ga objavim tukaj.
Zadnjič spremenil maxima, dne 28.02.2018, 11:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp,Rok
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 28.02.2018, 11:43

https://youtu.be/E9588J23AIE
Evo, video. Pri minuti 2:00 piše nekaj o tem 270 stopinjskem kotu. Ampak tu je že govora o MS3 in DC3...
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.02.2018, 19:58

maxima napisal/-a:Mja, če bi na vse Vectroni ko jih mislijo še naredit, dodali okna, bi blo čisto uredu. Je pa res da so Traxxi dosti boljši od Vectronov... .


Vectron ne bo dobil oken, razen takšnih, kot jih imajo na Finskem. To pa zato, ker potem kabina ne bi več ustrezala varnostnim standardom. Vsaj tako pravijo.
No, kdo je boljši, je odvisno iz katere kaj gledaš. Da bi kar tako koga okronal enega za boljšega ne gre. Oba imata svoje prednosti in slabosti. 270 stopinjski kot, pa imajo vsi. AC, MS in DC. Ni pretiranih razlik, razen v strojnici. ;)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1545
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.02.2018, 21:02

Tudi čez Traxxa padajo pritožbe. Škodin "Emil Zatopek" baje pohrusta oba za malico, zato ga je pa treba nujno na vsak način držati izven igre - smo videli ne dolgo nazaj.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.02.2018, 21:53

Ni baje. ČD 380 ima težave z vlečnimi motorji.

Povezava na video

Od 22 sekunde naprej. Te težave se vlečejo že lep čas.

maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 01.03.2018, 16:44

Sem slišal da so E380 lokokotive, približno na nivoju Taurusa (br183). Kar se mene tiče, Traxx premaga vse.
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.03.2018, 19:21

Traxxi niso noben presežek. So solidni, ko odpravijo vse napake, vendar je narejen kot en model za celo Evropo. In zato imajo v Skandinaviji hude težave z zdrsovanjem koles pozimi. Še danes jim ni uspelo čisto rešiti teh težav, z ETCS imajo težave vse serije, in še dosti drugih malenkosti. Je pa Vectron takšen korak nazaj, da so postali konkurenčni.
Drugače eden in edini je in bo ostal Taurus. :D Taurus je razvit iz dveh serij. Iz legendarne serije 120 in serije 152, ki je namenjena tovornemu prometu, ter ima uporabnost po seriji 1822 in 1014, ki sta dvosistemski, ampak sta bili za tiste čase že zastareli in prešibki. Škoda pa ima tudi svoje pomankljivosti. Konstrukcija ni najboljša, težave z motorji, ter grozen zvok, ki ga prekašajo samo še 101-ka in 145, 146, 185, 186 Traxxi. :roll: Ima pa nekaj zelo dobrih rešitev, ki jih konkurenta nimata.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 02.03.2018, 7:07

Meni je Helga najboljša. In takoj za njo Traxxi. Zame imata Helga in Traxx prečudovit zvok ob speljavi. In zvok Taurusa 3 mi je tudi usec
Lp,Rok
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1545
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.03.2018, 9:18

Re 4/4 napisal/-a:Ni baje. ČD 380 ima težave z vlečnimi motorji.

Povezava na video

Od 22 sekunde naprej. Te težave se vlečejo že lep čas.



Ta posnetek je iz časa, ko je mašina šele prišla v uporabo. Porodne težave.

Re 4/4 napisal/-a: Škoda pa ima tudi svoje pomankljivosti. Konstrukcija ni najboljša, težave z motorji, ter grozen zvok, ki ga prekašajo samo še 101-ka in 145, 146, 185, 186 Traxxi. :roll: Ima pa nekaj zelo dobrih rešitev, ki jih konkurenta nimata.


Na primer tipično češko vozniško okolje s tempomatom "na tipke", ki je za moje pojme krepko naprednejše od nemškega standarda iz Traxxov in Siemensov. Zvok pa mi je pri njej res všeč, dal ji je tudi drugi vzdevek ("Messerschmitt") in ga deli tudi z ostalimi Škodinimi izdelki, kot so Panterji in CityElephant. Deluje nekako tako kot bi vžigal reaktivni motor... Čeprav ima stari Pershing/Eso (162/163/263/362/363) še vedno lepšega.
Nisem pa vedel, da je Taurus v žlahti s 120.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.03.2018, 10:24

TGV Lyria napisal/-a:
Ta posnetek je iz časa, ko je mašina šele prišla v uporabo. Porodne težave.

Nisem pa vedel, da je Taurus v žlahti s 120.


http://tn.nova.cz/clanek/hrozba-na-kole ... otory.html

Uporabljajo pa (ne vem a še vedno) motorje Češke firme tes. Morda bi @bugear lahko več povedal o tem.

Zgodovina o Eurosprinerju je pač taka, da veliki so si zaželeli, mali pa pač, lahko samo kupijo.
Prototip izhaja iz serije 120. Potem so pri DB Cargo iskali lokomotivo za tovorni promet, ki bi zamenjala takratne že iztrošene in so dobili ES F (BR 152) za Dansko EG 3100, ki je samo šest osna izvedenka BR 152. Tri leta kasneje so Avstrijci iskali nekaj novega, zaradi zastarelega voznega parka. Izbrali so Siemens, ki je izpolnil želje in zmešal seriji 120+152, ter sprogramiral zvok, ki ga je imel že protop, le, da ima manj oktav. Potem se je začela liberalizacija in DB Cargo je rabil večsistemsko lokomotivo. Siemens jo je izdelal iz BR 152 in tako je nastala BR 189. Avstrijci pa niso hoteli BR 189 in so hoteli večsistemske Taurse in so samo prestavili elektroniko iz BR 189 v Taurusa. In tako so nastale potem tudi Žive. Tako na kratko. Čeprav je v tej zgodbi še ogromno pripetljajev, ki bi lahko zgodbo obrnili drugače, ampak o tem kdaj drugič... ;)
Bombardier... Tarkat zaspal na celi črti. No, Traxx 3 daje žarek upanja, da konkurenca ostane. V nasprotnem primeru bosta kvaliteta in cenovna politika naredila svoje. V negativno korist.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 687
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 02.03.2018, 21:16

So jo že z Vecktronom in še bolj sedaj z Smartronom.In se lahko navežemo na eno drugo tematiko.Izbira najcenejšega ponudnika.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 383
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a maxima » 03.03.2018, 10:14

Kakšna je a razlika med Vectron-om in Smartron-om?
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bombardier br188 / Traxx MS3

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.03.2018, 11:04

maxima napisal/-a:Kakšna je a razlika med Vectron-om in Smartron-om?


Smartron je šibkejša in cenena varianta Vectrona, namenjena samo za Nemški trg.

http://m.railjournal.com/index.php/loco ... rtron.html

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov