FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
garnitura serije 564 NE BO vozila na omenjenih vlakih saj poleg manjkajoče homologacije na Slovenskih železnicah ni kadra ki bi imelo izpit za upravljanje serije 564. Če se vlak na pogled ne razlikuje to še ne pomeni da ni tehničnih razlik ki pa so pri vožnji oz. odpravi morebitnih napak lahko pomembne.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
...jutr' sigurno ne..... ....kaj bo pa čez nekaj let, bo pa čas pokazal.... ....pustimo se presenetiti....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Se je bilo zanimivo peljati enkrat do Nabrežine in do Opčin končno po tirih. Sicer se pa od Barkovelj naprej gor slabo vidi na TS zaliv zaradi šavja, drevja... Skupno imaš šanso čistega pogleda kakšnih 10 sek.Ni tako kot vožnja med Črnotičami in Dolom pri H., kjer se res krasno razgledaš. Pa, seveda, skoraj pol urni postanek na Opčinah, da imaš občutek, kot da si v Špilju z menjavami mašin. Verjetno je tako zato, da se (bodo) lahko v vsakem trenutku izvedejo policijske kontrole.
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Hm pol ure stoji na Opčinah.... Slo. javnost se je kar precej zgražala in pritoževala nad potovolanim časom te železniške nove pridobitve in jo primerjala s časom vožnje avtobusa ali avtomobila, ki je kakopak precej krajša.
Mar nebi bilo smiselno da se ta tako dolg postanek ukine. Policijska kontrola pa se izvaja tako, da npr. Italijanski policisti vstopijo na Opčinah, izstopijo pa nato v Trstu. Vmes med vožnjo nato opravijo kontrolo. Seveda vmes tudi potem ne sme biti dodatnih postaj.
Mar nebi bilo smiselno da se ta tako dolg postanek ukine. Policijska kontrola pa se izvaja tako, da npr. Italijanski policisti vstopijo na Opčinah, izstopijo pa nato v Trstu. Vmes med vožnjo nato opravijo kontrolo. Seveda vmes tudi potem ne sme biti dodatnih postaj.
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Kakšni policisti? Saj jih ni! 20 minut stojiš brez potrebe na postaji Opčine. Vse kar se zgodi je menjava osebja. Se pa govori, da bo z novim VR od decembra postanek skrajšan.suha napisal/-a: Mar nebi bilo smiselno da se ta tako dolg postanek ukine. Policijska kontrola pa se izvaja tako, da npr. Italijanski policisti vstopijo na Opčinah, izstopijo pa nato v Trstu. Vmes med vožnjo nato opravijo kontrolo. Seveda vmes tudi potem ne sme biti dodatnih postaj.
Me pa zanima, zakaj mora vlak kmalu po odhodu s postaje Opčine proti Sežani izklopiti glavno stikalo in spustiti OT. Vsaj v nedeljo na 1897 je bilo tako.
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
zaradi ločišča.... tujega nečemo, svojega ne damoTGV Lyria napisal/-a: Me pa zanima, zakaj mora vlak kmalu po odhodu s postaje Opčine proti Sežani izklopiti glavno stikalo in spustiti OT. Vsaj v nedeljo na 1897 je bilo tako.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
....postanek 3 min (na spojnih - mejnih - postajah med upravami) je, kolikor je meni znano, samo na Jesenicah....(menjava osebja).... ...če kdo ve za podoben primer, naj mi napiše....me prav zanima kje...pred dobrimi 15-imi leti sem potoval z EC Pariz - München in so v Strassburu za menjavo elok-ov potrebovali 3 X toliko časa, kot takrat na Jesenicah, ( sprevodniki SNCF so ostali v Franciji, DB sprevodniki pa so vstopili šele na njihovi mejni postaji v Kiehl-u ... ...pa smo še tam stali dest minut...TGV Lyria napisal/-a: Kakšni policisti? Saj jih ni! 20 minut stojiš brez potrebe na postaji Opčine. Vse kar se zgodi je menjava osebja. Se pa govori, da bo z novim VR od decembra postanek skrajšan.
....menjava elok-ov po "jeseniško",pa obstoja še v Dobovi in na Špilju...(odbijanje s "proge" ali zveze), med FS in ÖBB se strogo zapelje na tir in šele tam odbije (Brenner (Brennero), Tarvisio (Tarvis) (Trbiž)).... ...kar pač traja nekaj minut več...
Zadnjič spremenil holding, dne 12.09.2018, 20:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Ne vem, kaj hočeš s tem povedat? A da ni postankov na mejnih postajah drugod po Evropi ali da so daljši? Drugo vsekakor odpade (marskje se ustavljajo na meji), prvo pa običajno tudi, z nekaj izjemami.holding napisal/-a: ....postanek 3 min (na spojnih - mejnih - postajah med upravami) je, kolikor je meni znano, samo na Jesenicah....(menjava osebja).... ...če kdo ve za podoben primer, naj mi napiše....me prav zanima kje....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
...da, hočem povedati, da me teh 20 min na Opčinah popolnoma nič ne preseneča.... ....Micotra vozi že nekaj let, pa ima na Trbižu 9 min postanka....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Povsod tam, kjer vlada inteoperabilnost Primer ČD & ÖBB RailJet. 3 minute v Breclavu.... ali tam, kjer se najame strojevodja. Primer direktni vlaki Varšava-Berlin. Cel vlak je Poljski, strojevodja v Nemčiji je DB, enako iz Prage v Berlin, samo 2-3 minuti postanka v Dresdnu...holding napisal/-a: ....postanek 3 min (na spojnih - mejnih - postajah med upravami) je, kolikor je meni znano, samo na Jesenicah....(menjava osebja).... ...če kdo ve za podoben primer, naj mi napiše....
Zürich-Wien in obratno z RailJeti. 6 minut na mejni postaji Buchs SG. Ostali vlaki se menja lok. 12 minut
Penodlinoti na relaciji Zürich-Milano via Gotthard. Izmenjava garnitur med SBB in TI po kilometrini. 5 minut postanka v Chiasso.
Iz Amsterdama in Bruslja v Frankfurt..ni čakanja....Kmalu tudi Amstedam-Berlin, Holandci bodo dali Vectrona za celo relacijo, strojevodja v Nemčiji od DB....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
...RJ Villach - München v Salzburgu 12 min..... ....torej: različno, kljub inretoperabilnosti....
...hvala za info..... ....
...hvala za info..... ....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
12 minut ima svoj razlog. Namreč Jodlarji imajo taktni vozni red. Prihod iz Celovca v Salzburg vedno ob xx:48 minut, odhod iz Dunaja v Gradec xx:58 minut. In teh 12 minut je zato, ker v Salzburgu čaka vezo iz Dunaja in, ker imajo vsi direktni vlaki na Bavarsko od OeBB-ja odhod točno ob polni uri. Zato Dunajčan/Madžar RailJet čaka v Salzburgu 8 minut. S Švicarji je pa tako. V notranjem prometu ima vlak z oznako S absolutno prednost pred RJ vlakom. Če pride RJ na mejo zamujen, bogi potniki. Dispečer ga bo bremzal do končne postaje Proga Chur-Zuerich je deloma enotirna zato ne zamujaj, ker je trasa vpeljana do minute natančno. Sicer čakaš. Če boš bremzal lokalca, bo kaos na celem s-bahnu... takt imajo 5 minutni. Matr so žleht tihe urarjiholding napisal/-a:...RJ Villach - München v Salzburgu 12 min..... ....torej: različno, kljub inretoperabilnosti....
...hvala za info..... ....
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
@holding: Salzburg Hbf ne moreš jemati zgolj kot mejno postajo, temveč tudi kot glavno postajo enega največjih mest v Avstriji in eno glavnih prometnih vozlišč v državi. Zato je tudi postanek temu primeren. Za primer med Nemčijo in Avstrijo vzemi raje Passau ali Kufstein.
@Re 4/4: z RJ z Dunaja je v Salzburgu običajno tako, da med Dunajem in Salzburgom vozita združena RJ Budimpešta - München in RJ Dunaj (letališče) - Bregenz/Zürich, zato ju na salzburški postaji še razpenjajo. EC Varšava - Berlin ima še to posebnost, da sta med Rzepinom in Frankfurtom na Odri na mašini obe strojevodji (DB in PKP), ki se zamenjata točno ob prevozu mostu čez Odro.
Kje pa je proga Chur - Zürich enotirna?
@Re 4/4: z RJ z Dunaja je v Salzburgu običajno tako, da med Dunajem in Salzburgom vozita združena RJ Budimpešta - München in RJ Dunaj (letališče) - Bregenz/Zürich, zato ju na salzburški postaji še razpenjajo. EC Varšava - Berlin ima še to posebnost, da sta med Rzepinom in Frankfurtom na Odri na mašini obe strojevodji (DB in PKP), ki se zamenjata točno ob prevozu mostu čez Odro.
Kje pa je proga Chur - Zürich enotirna?
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Poglej video https://www.youtube.com/watch?v=kdexB-OFjSo. Že v komentarju piše o krajšem enotirnem odseku mimo jezera Wallensee (skozi predor Kerenzerberg).TGV Lyria napisal/-a:Kje pa je proga Chur - Zürich enotirna?
LP, Metod
Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Malo da korigiram. Če je direktni vlak med Celovcem in Münchnom, potem tisto uro ni direktnega vlaka med Dunajem in Münchnom (na vsake dve uri je direktni), Ampak gre RJ v Bregenz. Potniki pa v Salzburgu prestopijo. RJ za Bregenz ima odhod 4 minute pred EC/RJ v Salzburgu iz Celovca za München. Naprej pa vemo. En gre čez Rosenheim, drugi pa via nemški kot čez Arlberg.TGV Lyria napisal/-a:.
@Re 4/4: z RJ z Dunaja je v Salzburgu običajno tako, da med Dunajem in Salzburgom vozita združena RJ Budimpešta - München in RJ Dunaj (letališče) - Bregenz/Zürich, zato ju na salzburški postaji še razpenjajo.
Te stvari veljajo za obstoječi vozni red. Novi vozni red je že vnešen v Scotty in prinaša dodatni RJ. In sicer od Bratislave do Züricha. Vozil bo dvojnik RJ od Dunaja dalje, drugi gre za Bregenz in bo možen prestop za München preko EC. Ampak ne v Salzburgu, ampak malo zgrešeni kombinaciji, na postaji Kufstein. Jutranji iz Budimpešte za Zürich ostane enako kot sedaj. In tako bomo edina soseda Avstrije brez RailJeta.