FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Debata okoli voznega parka
Odgovori
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

Vprašanje: a morda kdo ve kako se kaj giblje število potnikov na liniji Ljubljana-Trst-Udine? Se razmišlja še za kako dodatno linijo do Benetk?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Število potnikov? Toplo, hladno, odvisno od letnega časa, dopustov, praznikov...skratka, po pričakovanjih.
Nove povezave? Njet. Dežela ne subvencionira vlaka v drugi deželi. Lahko pa kupijo storitev pri državnem prevozniku. Še danes pa lahko kupiš karto za Ljubljano v Trstu samo na fizičnem prodajnem mestu. Pri sprevodniku tvegaš masten dodatek, preko spleta prevoznk (TI) noče prodajati...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Re 4/4 napisal/-a:Število potnikov? Toplo, hladno, odvisno od letnega časa, dopustov, praznikov...skratka, po pričakovanjih.
Nove povezave? Njet. Dežela ne subvencionira vlaka v drugi deželi. Lahko pa kupijo storitev pri državnem prevozniku. Še danes pa lahko kupiš karto za Ljubljano v Trstu samo na fizičnem prodajnem mestu. Pri sprevodniku tvegaš masten dodatek, preko spleta prevoznk (TI) noče prodajati...
Pa, če bo res Arriva prodana italijanskim železnicam potem grem stavit,da bodo vlak nadomestili z avtobusem
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: Pa, če bo res Arriva prodana italijanskim železnicam potem grem stavit,da bodo vlak nadomestili z avtobusem
Ne, ker je naročnik prevoza dežela Furlanija, Trenitalia je le izvajalec. Sicer pa Arriva bus že nekaj časa vozi na tej relaciji.
Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) :mrgreen: Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) :mrgreen: Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?
Kaj pa vse ne štima z garniturami?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) :mrgreen: Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?
S čim pa bi lahko vozili? Pendolino nima SCMT, Živa nima SCMT, vagoni nimajo LAT. Glede CAFa raje ne izgubljam besed, zdaj ga že Newag šiša po vseh predpisih, 15 let starejša Minuetto in Desiro mu odčitavata lekcijo iz vzmetenja. FUC ga itak še nima v upravljanju, na Micotri vprašanje kdaj in če ga bomo videli, zaradi problema s prostorom za kolesa.
Katastrofa od garnitur? Ni daleč od resnice.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
S čim pa bi lahko vozili? Pendolino nima SCMT, Živa nima SCMT, vagoni nimajo LAT.
Od naših ne pričakuj vožnenj po Italiji, razen.....tovorni promet....
Mičo napisal/-a: Kaj pa vse ne štima z garniturami?
Tehnično niso nič posebnega, crkujejo pa tudi. Največji križi in težave so na politični ravni. Obratovalno dovoljenje so dobili s hudo zamudo za prvih osem garnitur. Za te garniture so se že pogodili z Cafom o penalih (malo čez 3 milijone evrov). Sedaj se še tožijo za preostale štiri. Pri vsem tem je pa smešno, da se ne morejo zmeniti, kam bi vtaknili te penale. Eni bi Wi-fi, drugi več prostora za kolesa (100 kosov), tretji pa bi rajši servis in rezervne dele, ker pogodba o servisiranju traja samo 36 mesecev, potem pa na prosti trg z garnituro, ki jo poznajo samo še v Črni Gori...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Baje je CAF garnituram poteklo dovoljenje za Slovenijo. Že dva dni vozi na vlakih za Trst 312-009, do Opčin.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

TGV Lyria napisal/-a:Baje je CAF garnituram poteklo dovoljenje za Slovenijo. Že dva dni vozi na vlakih za Trst 312-009, do Opčin.
Ker ne vem za kakšno dovoljenje je šlo v primeru teh garnitur, vas naprošam če me podučite. Ponavadi se za posamezno serijo pridobi tipska homologacija za posamezno državo in to naj bi bilo trajno. A CAF-i niso bili homologirani tudi za Slovenijo?
Tine
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Tin€ napisal/-a: Ker ne vem za kakšno dovoljenje je šlo v primeru teh garnitur, vas naprošam če me podučite. Ponavadi se za posamezno serijo pridobi tipska homologacija za posamezno državo in to naj bi bilo trajno. A CAF-i niso bili homologirani tudi za Slovenijo?
Sedaj tukaj je malo težko vse skupaj, saj je aktualna zakonodaja stopila v veljavo z letom 2018, CAFi pa so se registrirali še po starem :?: Kako točno je zgledal zakon leta 2017 ne vem. Par let nazaj je šlo za prvo in dodatno obratovalno dovoljenje. Razlika je bila samo v tem da, če je vozilo že imelo dovoljenje v drugi članici EU, se je vložilo samo dodatno obratovalno dovoljenje. Če garnitura ni bila skladna z TSI, se je postopalo malenkost drugače kot, če je bilo skladno. Organ je lahko podaljšal, vzel ali zamrznil dovoljenje.

Z novim zakonom, prevoznik/proizvajalec poda vlogo na evropsko agencijo za železniški promet in tam označi, kdo želi da pregleda vlogo in kakšna vloga se podaja. Sedaj je možnosti več. Ali je prvo dovoljenje (dovoljenje za dajanje vozila na trg.Velja tudi za razzlične prevoznike z istimi lokomotivami. Podserije), ali po obnovi, razširjeno področje, nadgradnja TSI. Agencija (po pregledu vložene dokumentacije), ki jo določiš izda dovoljenje za dajanje na trg. Če je potrebno dokazovanje z vožnjami dobiš začasno dovoljenje (ni dovoljen prevoz tovora, potnikov! Spomni se na ETCS). Na podlagi tega se poda ocena. Če je ok, se vozilo pred prvo uporabo vpiše v register. Poleg tega ni nujno da se registrira v Sloveniji razen, če to zahteva prevoznik. To vidimo sedaj po vseh BR 193, Rh 1293 in podobno. Hkrati lahko prevoznik da vlogo tudi za tip tirnega vozila, ki se na koncu vpiše v evropski register. (kot tip/serija, npr. Vectron , Traxx, EuroDual...) Na koncu dobiš dovoljenje za vožnjo. To storiš v eni izmed držav EU. Za vožnjo v tujino vložiš razširitve področja uporabe vozila, kjer vložiš dokumentacijo iz registracije in še nekaj drugih stvari v zvezi z vozilom. To novo vozilo mora biti skladno s TSI in ostalimi podsistemi, ki jih določata EU in države članice.

Sedaj, zakaj pa je CAF izgubil dovoljenje pa ne vem. Morda niso skladni s TSI. Glede na to, da niso dobili dovoljenj niti v Avstriji, potem ta izguba v Sloveniji ni presenečenje.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Re 4/4 najlepša hvala za razlago. Upam da se bo tudi ugotovilo zakaj so CAF-i ostali brez dovoljenja za vožnjo po Sloveniji.
Tine
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Danes zjutraj spet viden Civity z odhodom ob 6.00 iz Ljubljane. Očitno imajo spet dovoljenja?
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Mičo napisal/-a:Danes zjutraj spet viden Civity z odhodom ob 6.00 iz Ljubljane. Očitno imajo spet dovoljenja?
Tako je ja.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Odgovori