Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"
Objavljeno: 13.10.2019, 14:04
Vprašanje: a morda kdo ve kako se kaj giblje število potnikov na liniji Ljubljana-Trst-Udine? Se razmišlja še za kako dodatno linijo do Benetk?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Pa, če bo res Arriva prodana italijanskim železnicam potem grem stavit,da bodo vlak nadomestili z avtobusemRe 4/4 napisal/-a:Število potnikov? Toplo, hladno, odvisno od letnega časa, dopustov, praznikov...skratka, po pričakovanjih.
Nove povezave? Njet. Dežela ne subvencionira vlaka v drugi deželi. Lahko pa kupijo storitev pri državnem prevozniku. Še danes pa lahko kupiš karto za Ljubljano v Trstu samo na fizičnem prodajnem mestu. Pri sprevodniku tvegaš masten dodatek, preko spleta prevoznk (TI) noče prodajati...
Ne, ker je naročnik prevoza dežela Furlanija, Trenitalia je le izvajalec. Sicer pa Arriva bus že nekaj časa vozi na tej relaciji.andre85 napisal/-a: Pa, če bo res Arriva prodana italijanskim železnicam potem grem stavit,da bodo vlak nadomestili z avtobusem
Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Kaj pa vse ne štima z garniturami?Re 4/4 napisal/-a:Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
S čim pa bi lahko vozili? Pendolino nima SCMT, Živa nima SCMT, vagoni nimajo LAT. Glede CAFa raje ne izgubljam besed, zdaj ga že Newag šiša po vseh predpisih, 15 let starejša Minuetto in Desiro mu odčitavata lekcijo iz vzmetenja. FUC ga itak še nima v upravljanju, na Micotri vprašanje kdaj in če ga bomo videli, zaradi problema s prostorom za kolesa.Re 4/4 napisal/-a:Očitno linija do Beljaka uspeva, da ni s čim voziti. (sarkazem) Je ÖBB rajši sam zavihal rokave in poiskuša pripeljati RailJet do Trsta. S temi Cafi so pa itak samo križi in težave. So se že pogodili s Cafom, glede zamude pri dobavi? Ali bodo dostavili še preostale, ali je FUC bolj "levi" in se mu fučka sedaj za to? Ali pa so Cafi katastorfa od garnitur?TGV Lyria napisal/-a: Za povezavo do Benetk pa se je že nekajkrat povedalo, da ni s čim voziti.
Od naših ne pričakuj vožnenj po Italiji, razen.....tovorni promet....TGV Lyria napisal/-a:
S čim pa bi lahko vozili? Pendolino nima SCMT, Živa nima SCMT, vagoni nimajo LAT.
Tehnično niso nič posebnega, crkujejo pa tudi. Največji križi in težave so na politični ravni. Obratovalno dovoljenje so dobili s hudo zamudo za prvih osem garnitur. Za te garniture so se že pogodili z Cafom o penalih (malo čez 3 milijone evrov). Sedaj se še tožijo za preostale štiri. Pri vsem tem je pa smešno, da se ne morejo zmeniti, kam bi vtaknili te penale. Eni bi Wi-fi, drugi več prostora za kolesa (100 kosov), tretji pa bi rajši servis in rezervne dele, ker pogodba o servisiranju traja samo 36 mesecev, potem pa na prosti trg z garnituro, ki jo poznajo samo še v Črni Gori...Mičo napisal/-a: Kaj pa vse ne štima z garniturami?
Ker ne vem za kakšno dovoljenje je šlo v primeru teh garnitur, vas naprošam če me podučite. Ponavadi se za posamezno serijo pridobi tipska homologacija za posamezno državo in to naj bi bilo trajno. A CAF-i niso bili homologirani tudi za Slovenijo?TGV Lyria napisal/-a:Baje je CAF garnituram poteklo dovoljenje za Slovenijo. Že dva dni vozi na vlakih za Trst 312-009, do Opčin.
Sedaj tukaj je malo težko vse skupaj, saj je aktualna zakonodaja stopila v veljavo z letom 2018, CAFi pa so se registrirali še po starem Kako točno je zgledal zakon leta 2017 ne vem. Par let nazaj je šlo za prvo in dodatno obratovalno dovoljenje. Razlika je bila samo v tem da, če je vozilo že imelo dovoljenje v drugi članici EU, se je vložilo samo dodatno obratovalno dovoljenje. Če garnitura ni bila skladna z TSI, se je postopalo malenkost drugače kot, če je bilo skladno. Organ je lahko podaljšal, vzel ali zamrznil dovoljenje.Tin€ napisal/-a: Ker ne vem za kakšno dovoljenje je šlo v primeru teh garnitur, vas naprošam če me podučite. Ponavadi se za posamezno serijo pridobi tipska homologacija za posamezno državo in to naj bi bilo trajno. A CAF-i niso bili homologirani tudi za Slovenijo?
Tako je ja.Mičo napisal/-a:Danes zjutraj spet viden Civity z odhodom ob 6.00 iz Ljubljane. Očitno imajo spet dovoljenja?