Stran 3 od 8

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 17:37
Napisal/-a igor72
medtem pa se lovijo zadnje minute za vežbanje...

Slika

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 17:51
Napisal/-a cokla

Tebe ni med njimi? :hmm

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 18:02
Napisal/-a igor72
cokla napisal/-a:
Tebe ni med njimi? :hmm
Ne,ne...moj ne bo imel pantografa ...jaz čakam Štadlerje za Buzet :mrgreen:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 18:52
Napisal/-a cokla
igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
Tebe ni med njimi? :hmm
Ne,ne...moj ne bo imel pantografa ...jaz čakam Štadlerje za Buzet :mrgreen:
\:D/ :)o~~ :noro

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 21:08
Napisal/-a maxima
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 07.09.2018, 21:13
Napisal/-a zigc0601
Živjo,

ko je ravno govora o izobraževanju. Kako pa to poteka? Kot laik si zamišljam, da se z nižjo hitrostjo prevozi traso in pregleda posebnosti in hitrosti (če govorimo o izobraževanju o novi trasi). Je še kakšna posebnost?...

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 08.09.2018, 0:54
Napisal/-a desiro
Izobraževanje za novo vozilo izgleda tako da se najprej (odvisno od prevoznika oz izobraževalca) opravi predavanja iz teorije ki so praviloma podkrepljena z praktičnim prikazom na vozilih. Po opravljenem teoretičnem izpitu nastopi vožnja pod nadzorom tako imenovano vežbanje. To mora trajati od 60 oziroma 160 ur (odvisno od tega ali je strojevodja že imel izpit za vozilo enakega sistema vleke ali ne (diesel, elektro, para)). Potem se opravi izpitna vožnja ter razgovor oz odprava kakšne nastavljene napake v praksi.

Seveda se pod nekaterimi pogoji lahko določen minimalni čas teoretičnega in praktičnega izobraževanja skrajša oz podaljša, vse je odvisno od več dejavnikov torej ali je bilo šolanje opravljeno pri proizvajalcu garniture, kaj je predpisal proizvajalec, itd.


Učenje se tako ali tako po mojem začne ko si enkrat v kabini dotičnega vozila sam, ko moraš ko se pojavi napaka sam v roku nekaj minut ugotoviti kakšna napaka je ali potrebuješ pomoč za odpravo, do kam je vozilo vozno (naslednja postaja, končna postaja) oz ali rabiš pomožni stroj.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 09.09.2018, 13:49
Napisal/-a Anzee
Dve iz danasnje prve uradne voznje v smeri Ljubljana... med Preserjem in Notranjimi goricami

Slika
Slika

Pol je pa se tale sla mim..
Slika

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 9:45
Napisal/-a TGV Lyria
Na Railcolor.net je medtem objavljen tudi seznam vseh garnitur z imeni:

563 001 – Città di Trieste
563 002 – Città di Gorizia
563 003 – Città di Udine
563 004 – Città di Aquileia
563 005 – Città di Cividale del Friuli
563 006 – Città di Lignano Sabbiadoro
563 007 – Città di Pordenone
563 008 – Città di Grado

Številka in ime seveda veljata za celo garnituro, pri kateri grejo oznake členov takole:

563-00x in 563-50x končna člena s strojevodsko kabino in WC-jem.
563-20x prvi vmesni člen, brez prostora za kolesa, vrata so zamaknjena v smeri končnega člena 00x.
563-30x osrednji vmesni člen s prostorom za kolesa.
563-40x tretji vmesni člen s prostorom za kolesa in odjemniki toka na strehi, vrata so zamaknjena proti sredini garniture.

(Za boljšo predstavo si velja ogledati doslej objavljene slike, še posebej tisto Igorjevo.)

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 13:42
Napisal/-a igor72
Berem pa, da so koooončno dobili tudi 564 homologacijo in začeli včeraj z vožnjami....lahko da kateri tudi k nam zaide? 8)

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 13:56
Napisal/-a TGV Lyria
igor72 napisal/-a:Berem pa, da so koooončno dobili tudi 564 homologacijo in začeli včeraj z vožnjami....lahko da kateri tudi k nam zaide? 8)
Končno in ravno ob pravem času. Zna biti, da drži, ker je eden bil v nedeljo zvečer v Trstu "pod štromom" (torej v delujočem stanju z dvignjenim OT).
Ali homologacija za Slovenijo za ETR 563 velja tudi za ETR 564?

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 15:20
Napisal/-a mkx
Po vsej logiki je verjetnost, da kateri ETR 564 zaide k nam, bolj majhna ... najbrž jih bodo bolj priganjali proti Beljaku?

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 15:30
Napisal/-a RitterVonGhega
ETR 564.xxx tudi vozi v Sloveniji in v Avstrijo

564 ima tri jezik (SLO,AUT in ITA) ....

ETR.564 ; kak čez 2 leto bo vozi ; Trst-Ljubljana-Villach-Tarvisio-Udine-Trst ..... mogoče december 2020 naprej ...

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 15:39
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a: Ali homologacija za Slovenijo za ETR 563 velja tudi za ETR 564?
563 ni enak 564. Zato se vloži dodatno obratovalno dovoljenje za tirna vozila, ker je že registriran v eni drugi državi EU. Če ne bi bil, potem se vloži prvo obratovalno dovoljenje. Kakšna je razlika? Vectron in 563 sta po hitrem postopku dobila zeleno luč, par voženj in je to to, ker sta že bila homologirana v EU. Praksa iz Hrvaške pa je, da so licencirali 541-101 kot prvo in sta RTS ter RCCC dobila dovoljenje za 1216 zelo hitro, medtem ko 1116 je trajalo dlje. Na Madžarskem so Taurusi registrirani zelo hitro, Astride pa čaka nekje na Madžarskih tirih. Po uredbi pri nas ne komplicirajo, če je vozilo ustrezno po TSI.
Pa 564 bi lahko bila tu samo izven sezone na Pontebbani. Premalo jih je.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.09.2018, 16:36
Napisal/-a TGV Lyria
Pri trenutnem voznem redu se za Micotro rabi 1 (ena!) garnitura. Pa tudi sicer se bosta redko rabili več kot 2 hkrati. Torej bi komot lahko prišel v Ljubljano.