FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Debata okoli voznega parka
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 31.01.2019, 8:19

mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:V Slovenijo je pričel, brez velikega pompa in celo brez kakršnihkoli velikih testiranj, voziti dvosistemski ETR 564. Torej le ni tako zelo drugačen kot so nekateri trdili.

Ta ima vgrajen PZB ane?


Kaj, ETR563 ga nima?

Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4519
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a igor72 » 31.01.2019, 16:19

kitak napisal/-a:Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.

Enosistemski, pomeni da je za eno vrsto napetosti, ne pa za eno državo/operaterja!
MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3053
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 31.01.2019, 16:48

igor72 napisal/-a:MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT


Blocco elettrico automatico a correnti codificate BAcc oziroma novejši RS4 codici ali nekaj takega. Oba pa zanenjuje ETCS. Še to RS4 se na RFI več ne uporablja.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 31.01.2019, 16:57, skupaj popravljeno 3 krat.
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 31.01.2019, 16:54

igor72 napisal/-a:
kitak napisal/-a:Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.

Enosistemski, pomeni da je za eno vrsto napetosti, ne pa za eno državo/operaterja!
MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT[/quote
Enosistemski pač ja 3kV, sem mislo da je namenjen za vožnjo v Italiji, no zdaj je tudi v Slovenijo vozil.
Dvo sitemski pa se 15kV zraven ta pa je vozil v Avstrijo.
BACC=Blocco Automatico a Correnti Codificate, tako kot je bilo zgoraj napisano.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a mkx » 31.01.2019, 17:30

kitak napisal/-a:
mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a:Ta ima vgrajen PZB ane?


Kaj, ETR563 ga nima?

Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB


ETR 563 vozi po Sloveniji in tukaj imamo ETCS in PZB (menda je naš stari SVN sistem ena variacija na to temo). V bistvu bi bilo zame pozitivno presenečenje če bi tukaj končno vozilo nekaj, kar čisto zares uporablja ETCS (in GSM-R).
LP, Metod
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 31.01.2019, 17:58

ETR 563 vozi po Sloveniji in tukaj imamo ETCS in PZB (menda je naš stari SVN sistem ena variacija na to temo). V bistvu bi bilo zame pozitivno presenečenje če bi tukaj končno vozilo nekaj, kar čisto zares uporablja ETCS (in GSM-R).[/quote]

Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11303
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a cokla » 01.02.2019, 8:16

kitak napisal/-a:Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:



Žal ne drži popolnoma.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 01.02.2019, 14:38

cokla napisal/-a:
kitak napisal/-a:Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:



Žal ne drži popolnoma.


Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a desiro » 01.02.2019, 16:28

kitak napisal/-a:
Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R


Ne piši bedarij javno na forum... klical je verjetno iz telefonske omarice na postajališču...ti pa si imel dovolilnico za vožnjo na vlečnem vozilu....
Včasih se stvari v praksi razlikujejo od tistih napisanih v navodilih priročnikih in pravilnikih, zato ni potrebe po javnem objavljanju.... #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a kitak » 01.02.2019, 17:16

desiro napisal/-a:
kitak napisal/-a:
Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R


Ne piši bedarij javno na forum... klical je verjetno iz telefonske omarice na postajališču...ti pa si imel dovolilnico za vožnjo na vlečnem vozilu....
Včasih se stvari v praksi razlikujejo od tistih napisanih v navodilih priročnikih in pravilnikih, zato ni potrebe po javnem objavljanju.... #-o


Ne pišem bedarij. lahko bi samo prijazno napisali. Ok hvala no pač v pravilniku tega ni.
Hvala za opozorilo se bom držal tega
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 136
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a Žiga » 11.02.2019, 20:26

https://youtu.be/w1jrsbHnVKU Na tem (od 1:35 dalje) in še enem drugem posnetku, sem videl podobno utripanje čelnih luči na tej garnituri. V živo tega sicer še nisem videl, ampak kolikor so mi signalni predpisi jasni, bi to za strojevodjo nasproti vozečega vlaka, lahko pomenilo "Nevarnost, zavri" :roll:
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 22
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a nagibni » 11.02.2019, 20:48

To ni utripanje, ki bi ga lahko videl z prostim očesom ampak čas osveževanja (50 Hz ima Evropa ali pa 60Hz Amerika), ki se vidi pri snemanju z kamero če ta ni pravilno nastavljena.

Sem pa opazil, da je 563 kar nekaj časa vozil samo z enim "očesom".
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 498
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a andrazon » 11.02.2019, 21:33

Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.
LP Andraž
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11303
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.02.2019, 21:35

andrazon napisal/-a:Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.



Tako je, kot je napisal @nagibni.

S prostim očesom tega "utripanja" ni videt.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 498
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

OdgovorNapisal/-a andrazon » 11.02.2019, 21:56

cokla napisal/-a:
andrazon napisal/-a:Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.



Tako je, kot je napisal @nagibni.

S prostim očesom tega "utripanja" ni videt.


Zakaj potem samo spodnji dve luči? in še neenakomerno...
LP Andraž

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov