Stran 6 od 8

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 8:19
Napisal/-a kitak
mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:V Slovenijo je pričel, brez velikega pompa in celo brez kakršnihkoli velikih testiranj, voziti dvosistemski ETR 564. Torej le ni tako zelo drugačen kot so nekateri trdili.
Ta ima vgrajen PZB ane?
Kaj, ETR563 ga nima?
Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 16:19
Napisal/-a igor72
kitak napisal/-a: Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.
Enosistemski, pomeni da je za eno vrsto napetosti, ne pa za eno državo/operaterja!
MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 16:48
Napisal/-a Re 4/4
igor72 napisal/-a: MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT
Blocco elettrico automatico a correnti codificate BAcc oziroma novejši RS4 codici ali nekaj takega. Oba pa zanenjuje ETCS. Še to RS4 se na RFI več ne uporablja.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 16:54
Napisal/-a kitak
igor72 napisal/-a:
kitak napisal/-a: Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
V italiji uporabljajo BACC.
Enosistemski, pomeni da je za eno vrsto napetosti, ne pa za eno državo/operaterja!
MMG: kaj je to BACC :shock: ....jaz poznam iz Italije samo SCMT[/quote
Enosistemski pač ja 3kV, sem mislo da je namenjen za vožnjo v Italiji, no zdaj je tudi v Slovenijo vozil.
Dvo sitemski pa se 15kV zraven ta pa je vozil v Avstrijo.
BACC=Blocco Automatico a Correnti Codificate, tako kot je bilo zgoraj napisano.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 17:30
Napisal/-a mkx
kitak napisal/-a:
mkx napisal/-a:
kitak napisal/-a: Ta ima vgrajen PZB ane?
Kaj, ETR563 ga nima?
Jaz sem razmišljal če je ETR 563 enosistemska garnitura torej je vozila samo v Italiji, kjer ne uporablajo PZB
ETR 563 vozi po Sloveniji in tukaj imamo ETCS in PZB (menda je naš stari SVN sistem ena variacija na to temo). V bistvu bi bilo zame pozitivno presenečenje če bi tukaj končno vozilo nekaj, kar čisto zares uporablja ETCS (in GSM-R).

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 31.01.2019, 17:58
Napisal/-a kitak
ETR 563 vozi po Sloveniji in tukaj imamo ETCS in PZB (menda je naš stari SVN sistem ena variacija na to temo). V bistvu bi bilo zame pozitivno presenečenje če bi tukaj končno vozilo nekaj, kar čisto zares uporablja ETCS (in GSM-R).[/quote]

Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 01.02.2019, 8:16
Napisal/-a cokla
kitak napisal/-a: Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:

Žal ne drži popolnoma.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 01.02.2019, 14:38
Napisal/-a kitak
cokla napisal/-a:
kitak napisal/-a: Ja se strinjam z vami lepo bi blo videt ja, no sej GSM-R že vgrajujejo na naš vozni park na terenu ta sistem že deluje, ETCS hja ko pa je tako drag :roll:

Žal ne drži popolnoma.
Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 01.02.2019, 16:28
Napisal/-a desiro
kitak napisal/-a:
Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R
Ne piši bedarij javno na forum... klical je verjetno iz telefonske omarice na postajališču...ti pa si imel dovolilnico za vožnjo na vlečnem vozilu....
Včasih se stvari v praksi razlikujejo od tistih napisanih v navodilih priročnikih in pravilnikih, zato ni potrebe po javnem objavljanju.... #-o

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 01.02.2019, 17:16
Napisal/-a kitak
desiro napisal/-a:
kitak napisal/-a:
Ja ko sem biu zram strojevodje v službi pa sva peljala v imeno in ko greš iz imenega moraš poklicat v stranje prometnika, da da dovoljenje za odhod in strojevodja je poklical še preko navadnega mobilnega telefona ampak že na novo številko GSM-R
Ne piši bedarij javno na forum... klical je verjetno iz telefonske omarice na postajališču...ti pa si imel dovolilnico za vožnjo na vlečnem vozilu....
Včasih se stvari v praksi razlikujejo od tistih napisanih v navodilih priročnikih in pravilnikih, zato ni potrebe po javnem objavljanju.... #-o
Ne pišem bedarij. lahko bi samo prijazno napisali. Ok hvala no pač v pravilniku tega ni.
Hvala za opozorilo se bom držal tega

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.02.2019, 20:26
Napisal/-a Žiga
https://youtu.be/w1jrsbHnVKU Na tem (od 1:35 dalje) in še enem drugem posnetku, sem videl podobno utripanje čelnih luči na tej garnituri. V živo tega sicer še nisem videl, ampak kolikor so mi signalni predpisi jasni, bi to za strojevodjo nasproti vozečega vlaka, lahko pomenilo "Nevarnost, zavri" :roll:

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.02.2019, 20:48
Napisal/-a nagibni
To ni utripanje, ki bi ga lahko videl z prostim očesom ampak čas osveževanja (50 Hz ima Evropa ali pa 60Hz Amerika), ki se vidi pri snemanju z kamero če ta ni pravilno nastavljena.

Sem pa opazil, da je 563 kar nekaj časa vozil samo z enim "očesom".

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.02.2019, 21:33
Napisal/-a andrazon
Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.02.2019, 21:35
Napisal/-a cokla
andrazon napisal/-a:Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.

Tako je, kot je napisal @nagibni.

S prostim očesom tega "utripanja" ni videt.

Re: FVG/Trenitalia ETR 563/564 - CAF "Civity"

Objavljeno: 11.02.2019, 21:56
Napisal/-a andrazon
cokla napisal/-a:
andrazon napisal/-a:Dvomim da gre za efekt kamere, ker ta bi bil enakomeren, tole je paprecej naključno žmiganje. Vplivalo bi tudi na vse luči, tudi sklepne, ledice ali ne... Dvomim tudi, da se napaja led luči direktno izmeničnim tokom.

Tako je, kot je napisal @nagibni.

S prostim očesom tega "utripanja" ni videt.
Zakaj potem samo spodnji dve luči? in še neenakomerno...