20 novih e. lokomotiv.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Vectornov se ne da več naročiti.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Kako to? So razprodani?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Vse številke so zasedene ali rezervirane. Možno bi bilo sicer dobili DC varianto, ampak to ne pride v poštev.
Drugače pa so Vectorni precej slabe mašine..
Drugače pa so Vectorni precej slabe mašine..
Re: 20 novih e. lokomotiv.
So res slabše mašine?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Novo boljše Smartron ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Slabše od slabega!RitterVonGhega napisal/-a:Novo boljše Smartron ..
Re: 20 novih e. lokomotiv.
In kje bi pa, po tvoje, vozili?RitterVonGhega napisal/-a:Novo boljše Smartron ..
Pa lep pozdrav
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Slabše od koga? Mašina sama po sebi ni slaba da ne bi zmogla ničesar. Opravi večino dela, ki ji ga naložiš, vendar njen problem je v tem, da je postala povprečni in poceni izdelek. Veliko strojevodij ne mara njene zasnove in plastik fantastik kabine in vseh motenj, ki se mu ponudijo. Še posebej tisti, ki vozijo ostale Siemens lokomotive. Je Bombardier v zasnovi naredil dva koraka naprej, če odmisliš programsko opremo.vidkrt napisal/-a:So res slabše mašine?
Kolikokrat še? Smartron je lokomotiva za trge z izključno izmenično napetostjo in PZB-jem. Uporablja pa dele Vectrona, vendar je še slabše opremljen. Narejen je za "napad" na stare Traxxe, vendar z nič opreme.RitterVonGhega napisal/-a:Novo boljše Smartron ..
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Motnja motnja motnjaRe 4/4 napisal/-a: Slabše od koga? Mašina sama po sebi ni slaba da ne bi zmogla ničesar. Opravi večino dela, ki ji ga naložiš, vendar njen problem je v tem, da je postala povprečni in poceni izdelek. Veliko strojevodij ne mara njene zasnove in plastik fantastik kabine in vseh motenj, ki se mu ponudijo. Še posebej tisti, ki vozijo ostale Siemens lokomotive. Je Bombardier v zasnovi naredil dva koraka naprej, če odmisliš programsko opremo.
Drugače zvočna izolacija je slaba, da o pantografih za Slovneijo sploh ne govorim, drsajo ko je mokro, nimajo stranskih oken, vlečni motorji se dosti kvarijo, mašine začnejo razpadati po 5 letih obratovanja in tako naprej.
Smartron je pa, kot je bilo povedano, še slabša različica Vectrona.
V glavnem ko(če) bo Bombardier zrihtal software na MS3, bo to najbrž najboljša Bo'Bo' mašina ki se jo da dobiti.
Ne vem če je to glede PZB res, glede na to da jih uporabljajo tudi v BG, kjer imajo Ebicab, ampak okRe 4/4 napisal/-a: Kolikokrat še? Smartron je lokomotiva za trge z izključno izmenično napetostjo in PZB-jem. Uporablja pa dele Vectrona, vendar je še slabše opremljen. Narejen je za "napad" na stare Traxxe, vendar z nič opreme.
V glavnem niso interoperabilni in lahko delujejo samo na AC napetost. Tako da Miro...: Smartrona NE BO v Slovenijo
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Pozabil si še, da je razlika v teži med AC in MS tako velika, da moraš pri MS različici sklepati kompromise pri dodatni opremi. Vgrajena je samo najnujnejša, medtem ko je pri AC nabor dodatne opreme bistveno večji.maxima napisal/-a:
Motnja motnja motnja
Drugače zvočna izolacija je slaba, da o pantografih za Slovneijo sploh ne govorim, drsajo ko je mokro, nimajo stranskih oken, vlečni motorji se dosti kvarijo, mašine začnejo razpadati po 5 letih obratovanja in tako naprej.
Smartron je pa, kot je bilo povedano, še slabša različica Vectrona.
V glavnem ko(če) bo Bombardier zrihtal software na MS3, bo to najbrž najboljša Bo'Bo' mašina ki se jo da dobiti.
Software bo pa kar Alstom uredil.
PZB je osnovna oprema na Smartronu, lahko pa jo zamenjaš z drugim sistemom. Je tudi brez ETCS v osnovi. Ima pa tudi drug protokol krmiljenja v spregi.maxima napisal/-a:
Ne vem če je to glede PZB res, glede na to da jih uporabljajo tudi v BG, kjer imajo Ebicab, ampak ok
V glavnem niso interoperabilni in lahko delujejo samo na AC napetost. Tako da Miro...: Smartrona NE BO v Slovenijo
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Vidim da je lobiranje na vrhuncu! Kaj pravite pa na Stadlerjev EuroDual?
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Eurodual bi bil idealen za Slovenijo. Lahko bi zamenjal 363 in 664. Ampak SŽ hoče Siemens, zato pa še ni razpisa zunaj..
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Eurodual je živalski. Zna biti huda uspešnica. Ste že videli velikostno primerjavo med njim in Helgo?Benny napisal/-a:Vidim da je lobiranje na vrhuncu! Kaj pravite pa na Stadlerjev EuroDual?
https://railcolornews.com/2020/07/21/at ... nner-pass/
Re: 20 novih e. lokomotiv.
V bistvo je odvisno od tega, kakšno strategijo imajo na SŽ. Lokomotive, ki se bodo kupile, trenutno trdim z 98 % verjetnostjo, bodo morale imeti tudi SCMT za vožnjo po Italiji. Razlog tiči v tem, da se je potencial SŽ-ja v Kopru izpel. Sedaj so Koper na radar postavili drugi. Vsaj 5 novih, dolgoročno pa 15 novih prevoznikov (Vir. generalni SŽ). In, če bo hotel SŽ tovorni promet še kaj od rasti, se bo moral obrniti na tranzitne vlake v smeri Madžarska/Srbija-Italija. S temi vlaki si lahko zagotovijo še enkrat večji promet v tonah na Opčine, če začnejo voziti v Italijo. Dvakratni poiskus se jim je že ponesrečil. Prvič leta 2008, ko jih je ustavil razpis za ETCS na Tauruse, kjer na koncu niso upoštevali SCMT-ja, drugič pa, da poiskus prevzema italijanskega prevoznika ni uspel. No, počasi bodo poiskusili tretjič (v tretje rado gre ), verjetno skupaj z onim Čehom, poleg tega pa še okrepitev prevozov v Avstriji in ustanovitev ali odkup madžarskega prevoznika. Če jim to rata, potem jim tisti novi prevozniki, ki čakajo na dvotirnost do Kopra, ne bodi prišli do živega.Benny napisal/-a:Vidim da je lobiranje na vrhuncu! Kaj pravite pa na Stadlerjev EuroDual?
S takšno strategijo EuroDual, ne pride do izraza. Bolj bi prišel do izraza njegov brat Euro6000 ali kar celo premium Euro9000 (številka pomeni moč lokomotive). Samo treba si je upati. Praksa trenutnih Stadlerjevih lokomotiv je, da so zanesljive, brez večjih pripomb. Sicer kar se govori v zaodrju njem in Sloveniji, je slišati lepo. Strategija Stadlerja je malenkost drugačna, kot Siemensa s širiosnimi lokomotivami. In sicer, lokomotivo želijo videti na najpomembnejših koridorjih. V ostalih državah pa, če bo dovolj povpraševanja, da si s ceno pridobivanja dovoljenj, ne delajo minusa. Bi ga pa zares lepo bilo videti tukaj, ja.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
kaksna pa je kaj cenovna razlika? stadler verjetno ni glih v hofer akcijski ponudbi