20 novih e. lokomotiv.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Eurodual mislim da je 5,5M€ (Vectron je 4M)
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Wikipedia pravi
Power output 7 MW (electrical), 1-2.8 MW (diesel)
4 MW electrical, 0.7 MW diesel*
2.8 MW diesel †
______
* UK locomotives
† južnoafriške
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Tovorni promet: Prihod tujega partnerja je »stvar tednov«
https://www.dnevnik.si/1042939907/posel ... var-tednov
https://www.dnevnik.si/1042939907/posel ... var-tednov
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Zelena luč partnerstvu med SŽ-Tovorni promet in češkim EP Holdingom
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv ... ingom.html
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv ... ingom.html
Re: 20 novih e. lokomotiv.
V tujini se že nekaj časa širijo govorice, da naj bi SŽ, ko postanejo partnerji z EPH-jem, objavile razpis za nove eloke. Paket držav naj bi bil: SI, D, A, I, HU, RO, BG, HR, SRB, (MK, GR)
Lani je pet evropskih proizvajalcev SŽju predstavilo svoje produkte:
Siemens - Vectron X4E MS (ni ga več mogoče naročiti)
Bombardier - Traxx MS3
Stadler - Euro platforma
Newag - Griffin in Dragon
CZ Loko - Effiliner 3000
Lani je pet evropskih proizvajalcev SŽju predstavilo svoje produkte:
Siemens - Vectron X4E MS (ni ga več mogoče naročiti)
Bombardier - Traxx MS3
Stadler - Euro platforma
Newag - Griffin in Dragon
CZ Loko - Effiliner 3000
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Ta pa res ne spada tu zraven. Pa ali imajo Belgijci sploh še dovolj veliko zalogo starih "dvanajstic" za predelavo?maxima napisal/-a: CZ Loko - Effiliner 3000
Re: 20 novih e. lokomotiv.
V bistvu, preberi še enkrat. Je bila predstavljena. Update pa je, da je CZ Loco trenutno opustil predelavo te lokomotive, saj ima preveč ostalih naročil. Poleg tega, se je povpraševanje po tej lokomotivi ustavilo. Sedaj so menda prvi, ki ponujajo izjemno fleksibilni časovni najem, ki se lahko meri tudi v urah. Nekaj 10€ pa je podstavka. Ta projekt je bila njihova učna ura za nove dual mode. Z dizlom so domači. Z elektroniko pa so se sedaj naučili, kako in kaj.TGV Lyria napisal/-a:Ta pa res ne spada tu zraven. Pa ali imajo Belgijci sploh še dovolj veliko zalogo starih "dvanajstic" za predelavo?maxima napisal/-a: CZ Loko - Effiliner 3000
Ker smo že pri najemu, malo OT. Šušlja se, da je MRCE v slabem položaju, ker ima najbolj neugodne pogoje najema in zato naj bi odprodal kar 81 lokomotiv iz svoje flote. Taurusi, Helge, Vectroni in Traxxi so na odstrelu. Dizle razprodal že davno.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Skoraj sem že napisal neumnost in šele tik pred zdajci videl, da so 12-ke dejansko dvosistemske mašine. Ampak še vedno se mi ne zdi to to, kar bi SŽ rabile.
Zanimiva alternativa bi bila oba Newaga, sploh zato ker se Vectrona ne da več dobiti. Ampak vprašanje je, za katere države sta sploh doslej homologirana. Tako da mislim da je Bombardier najverjetnejši.
Zanimiva alternativa bi bila oba Newaga, sploh zato ker se Vectrona ne da več dobiti. Ampak vprašanje je, za katere države sta sploh doslej homologirana. Tako da mislim da je Bombardier najverjetnejši.
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Najprej je treba počakati ali se bodo odločili za štiri ali šest osi.TGV Lyria napisal/-a: Zanimiva alternativa bi bila oba Newaga, sploh zato ker se Vectrona ne da več dobiti. Ampak vprašanje je, za katere države sta sploh doslej homologirana. Tako da mislim da je Bombardier najverjetnejši.
Pri štirih oseh je trenutno na voljo kot proizvajalec večisistemskih lokomotiv samo Bombardier, od 1.2.2021 kot Alstom. Siemens sicer ne čaka križem rok, kaj pa trenutno počne, pa ne ve nihče. Newag Giffin je bolj tako, tako. Alternativa, ki je trenutno bolj na papirju. Ne verjamem da bi se spustili v tako pomemben posel. Niso Pesa, ki si z neuspehom uniči ime.
Šest osi pa sta na voljo Stadler z Euro 6000 (prvi pride na plano že drugo leto) in pa Newag Dragon 2, ki zaenkrat še ni homologiran izven Poljske. Se pa bo to spremenilo, saj je trenutno na Češkem.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Stadler EURO 6000 je res zverina od lokomotive..
Nekaj podatkov :
Masa lokomotive : 120t
Obremenitev kolesnih dvojic: 20, zasnovan za 21,5 tone
Razporeditev kolesnih dvojic: Co'Co '
Dolžina preko odbojnika: 23.020 mm
Moč: 5,600 kW @ 3,0 kVdc
Največja hitrost: 120 km / h (opt. 160 km / h)
Začetek vlečnega napora: 500 kN
Stalni vlečni napor: 430 kN
Napetostni sistem: DC: 3,0 kVdc / 1,5 kVdc
Varnostni sistemi: ASFA, KVB, ETCS
Pa še ena fotka povzeta z strani https://www.alphatrains.eu/en/fleet/loc ... id=1#locos
Nekaj podatkov :
Masa lokomotive : 120t
Obremenitev kolesnih dvojic: 20, zasnovan za 21,5 tone
Razporeditev kolesnih dvojic: Co'Co '
Dolžina preko odbojnika: 23.020 mm
Moč: 5,600 kW @ 3,0 kVdc
Največja hitrost: 120 km / h (opt. 160 km / h)
Začetek vlečnega napora: 500 kN
Stalni vlečni napor: 430 kN
Napetostni sistem: DC: 3,0 kVdc / 1,5 kVdc
Varnostni sistemi: ASFA, KVB, ETCS
Pa še ena fotka povzeta z strani https://www.alphatrains.eu/en/fleet/loc ... id=1#locos
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: 20 novih e. lokomotiv.
To pa je lokomotiva TRAXX MS3, katera je bila ze pri nas v Sloveniji na testiranju in je tudi zverina.
Sama lokomotiva je naslednica zelo razsirjene večsistemske lokomotive TRAXX MS2e.
TX Logistik 188 002, Zagreb RK, 19. 11. 2019
Fotografija je od mojega prijatelja iz Zagreba.
Nekaj osnovnih podatkov o njej:
Področje uporabe: tovorni in potniški promet
Razporeditev kolesnih dvojic : Bo´ Bo´
Dolzina preko odbojnikov: 18.900mm
Sredinska razdalja med podstavnima vozičkoma: 10.370mm
Masa lokomotive: 86t-89t (odvisno od konfiguracije lokomotive, paketi opreme, tukaj so na voljo tri splošni različni načrti in sicer:
1.Standardna izvedba ( manjša teza ,brez dizel motorja)
2.Tezka lokomotiva ( 89t , s predpripravo za funkcijo LMD ) LMD = "Last Mile Diesel "
3.Funkcija LMD ( pri tej konfiguraciji je okvir modula za funkcijo LMD ki vključuje dizelski motor nameščen v strojnici.
Maksimalna osna obremenitev: 22,25t(nominalna) +3% toleranca
Maksimalna sila speljevanja pri električnem delovanju: 320kN/340kN ( opcija zviševanja vlečne sile na TDD monitorju do 340kN, če strojevodja ne izbere te opcije na monitorju je aktivna privzeta vrednost za vlečno silo 320kN. TDD = Diagnostični monitor ( Technical and Diagnostics Display )
Odjemniki toka: Štirje odjemniki toka, tip je odvisen od konfiguracije za posamezno drzavo.
Zaenkrat toliko, če morda koga še kaj zanima pa kar korajžno z vprašanji...
Sama lokomotiva je naslednica zelo razsirjene večsistemske lokomotive TRAXX MS2e.
TX Logistik 188 002, Zagreb RK, 19. 11. 2019
Fotografija je od mojega prijatelja iz Zagreba.
Nekaj osnovnih podatkov o njej:
Področje uporabe: tovorni in potniški promet
Razporeditev kolesnih dvojic : Bo´ Bo´
Dolzina preko odbojnikov: 18.900mm
Sredinska razdalja med podstavnima vozičkoma: 10.370mm
Masa lokomotive: 86t-89t (odvisno od konfiguracije lokomotive, paketi opreme, tukaj so na voljo tri splošni različni načrti in sicer:
1.Standardna izvedba ( manjša teza ,brez dizel motorja)
2.Tezka lokomotiva ( 89t , s predpripravo za funkcijo LMD ) LMD = "Last Mile Diesel "
3.Funkcija LMD ( pri tej konfiguraciji je okvir modula za funkcijo LMD ki vključuje dizelski motor nameščen v strojnici.
Maksimalna osna obremenitev: 22,25t(nominalna) +3% toleranca
Maksimalna sila speljevanja pri električnem delovanju: 320kN/340kN ( opcija zviševanja vlečne sile na TDD monitorju do 340kN, če strojevodja ne izbere te opcije na monitorju je aktivna privzeta vrednost za vlečno silo 320kN. TDD = Diagnostični monitor ( Technical and Diagnostics Display )
Odjemniki toka: Štirje odjemniki toka, tip je odvisen od konfiguracije za posamezno drzavo.
Zaenkrat toliko, če morda koga še kaj zanima pa kar korajžno z vprašanji...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Marsi kdo ima zverino v hlačah, samo se preveč krat uporabi "pause" preden se zaključi, sploh če si na drugem koncu...
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
Re: 20 novih e. lokomotiv.
LZB številka, ne PZB. Problem je pač v tem, da imata AC in MS Vectron dve številki, ki morata biti veljavni. UIC 6193 in LZB 193. Ko se zapolne 1000, je konec. Potrebna je nova številka. Kakšna je procedura, pa se ne ve. Tiste 1003...kaj pa veš, kaj vse so šteli noter. Po drugih virih piše da je naročil 997.andrazspan napisal/-a:Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: 20 novih e. lokomotiv.
Hvala za odgovor.Re 4/4 napisal/-a:LZB številka, ne PZB. Problem je pač v tem, da imata AC in MS Vectron dve številki, ki morata biti veljavni. UIC 6193 in LZB 193. Ko se zapolne 1000, je konec. Potrebna je nova številka. Kakšna je procedura, pa se ne ve. Tiste 1003...kaj pa veš, kaj vse so šteli noter. Po drugih virih piše da je naročil 997.andrazspan napisal/-a:Zakaj Vectronov ni več mogoče naročiti?
Zasledil sem, da zato ker jim je zmanjkalo PZB številk, samo na spletni strani pa podajajo podatek, da so prodali že 1003 lokomotive?
Možno da so zraven šteli še DC modele, če imajo drugačno številko?
vir: https://press.siemens.com/global/en/pre ... locomotive
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1