RailJet brez delujoče ustrezne lokomotive se obnaša kot klasika, edino strojevodja potem nima dostopa do telemetrije, ki jo le ta pošilja na lokomotivo preko OBB/WTB Je že kdo pozabil na Čehe. @TGV Lyria, kako pa kaj pa banana na ČD RailJetu.mkx napisal/-a: ↑30.12.2021, 10:21
Glede na to, da se za oskrbo vagonov z elektriko tipično ne spreminja frekvence napajanja in da je 1216 sposobna vožnje tako pod 50Hz, 16,7Hz in DC, bi rekel, da vagoni RJ garniture čisto dobro delujejo z vsemi načini napajanja in bi ta del pokril katerikoli dizel z možnostjo napajanja vagonov (npr. Regan).
Pri RJ garniturah zna biti večji problem komunikacija z krmilnim vagonom, še največji show-stopper zna biti komanda za blokado/deblokado vrat v vagonih. Če se da pomožno lokomotivo na čelo vlaka, potem komunikacija med krmilnim vagonom in "toplo" lokomotivo ni pomembna, vprašanje je kaj je z ostalimi stvarmi (vrata, ostalo udobje)... kot zasilna vleka (brez potniških postankov) bi verjetno šlo. Brez ene lokomotive 1216 v kompoziciji pa morda res ne bi šlo...
Največji problem je, da vagoni ne ustrezajo po RIC, zato potrebujejo poseben dogovor za prevoz čez Slovenijo. Po bohinjki pa ga ne bo, saj se lokomotiva v rednem prometu ne ločuje, razen v primeru defektenga krmilnega vagona, kjer se ta samo izloči in deluje kot navadni vagon.