Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3080
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.04.2019, 10:21

TGV Lyria napisal/-a:Glede Greater Anglia sem bil tudi jaz v dvomu, ker gre za posebno izvedbo Flirta za britanski trg. A očitno spada zraven.


Saj si napisal, da gre za Flirta. :D

V bistu Flirt je modularna platforma, ki se prilagaja kupcem, kot tehničnim in varnostnim zahtevam posameznih držav, s katerim se prilagaja na koncu tudi oblika. Prednost tega je, da se lahko zelo enostavno prijavljaš na tenderje na različne konce sveta. Pri Dosto KISS- graniturah pa je povsem enako. ЭШ2 Евразия je samo prilagojena verzija osnovnega KISS-a za rusko širino.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1147
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 23.04.2019, 13:27

Me prav zanima kako bo kaj kar se tiče udobja strojevodje.... Gledal sem slike in na ven podobna garnitura ima lahko povsem drugačno razporeditev tipk pulta itd. Pustimo se presenetiti... upam da bodo pipe za izrednosti (hladen prevoz itn. na bolj osebju prijaznih mestih kot pri 312... )
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 377
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a maxima » 23.04.2019, 16:12

Lp,Rok
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 23.04.2019, 16:27

Vidimo vrata na desni ;)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1502
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 23.04.2019, 17:48

andre85 napisal/-a:Vidimo vrata na desni ;)


Pa je ena uganka razrešena. @desiro zdaj lahko mirno spiš :D

Če pa prav razumem članek, bo električna flota v celoti narejena v Minsku. DIzelaši pa zgolj karoserija, ostalo v Siedlicah. Zanimivo, beloruske garniture bomo imeli :D

desiro napisal/-a:Me prav zanima kako bo kaj kar se tiče udobja strojevodje....


Mene pa kako bo kar se tiče udobja potnikov. Upam da slike držijo in bodo sedeže res dobavili Italijani (FISA).
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 23.04.2019, 18:06

Zgleda,da gre po principu kolikor plačaš takšno floto dobiš torej bomo imeli slovansko floto
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1147
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 24.04.2019, 13:35

Sej država izgradnje nima neke velike veze... verjetno se dela vse po nekih standardih.... seveda pa upam da niso ravno šparali pri "dodatni opremi".
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 24.04.2019, 15:11

desiro napisal/-a:Sej država izgradnje nima neke velike veze... verjetno se dela vse po nekih standardih.... seveda pa upam da niso ravno šparali pri "dodatni opremi".

Recimo pri avtobusih ima zelo vezo in tudi v ceni. Turški Man je dobrih 35.000 cenejši od poljskega a poljski še 30.000 cenejši od nemškega. Isto je pri Mercedesu prav tako je kvaliteta kot dan in noč. Turški stane v osnovi 170.000 a nemški 235.000 in če nekdo kupuje 10 avtobusev je to razlika v ceni,da boli glava.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1502
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.04.2019, 16:44

andre85 napisal/-a:
desiro napisal/-a:Sej država izgradnje nima neke velike veze... verjetno se dela vse po nekih standardih.... seveda pa upam da niso ravno šparali pri "dodatni opremi".

Recimo pri avtobusih ima zelo vezo in tudi v ceni. Turški Man je dobrih 35.000 cenejši od poljskega a poljski še 30.000 cenejši od nemškega. Isto je pri Mercedesu prav tako je kvaliteta kot dan in noč. Turški stane v osnovi 170.000 a nemški 235.000 in če nekdo kupuje 10 avtobusev je to razlika v ceni,da boli glava.


A sploh še obstajajo MANi in Mercedesi narejeni v Nemčiji? Kolikor vem Nemci izdelujejo le še Setro.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 24.04.2019, 17:41

Še še samo stane. Prav tako lahko naročiš turško setro ampak je turška sestra za en k. Razlika med nemško in turško je katastrofalna
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1147
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 24.04.2019, 19:12

Te razlike se spomnim recimo LPP jevi MB Conecto so delani v turčiji in povsem drugačni od tistih delanih v Nemčji... ampak mislimd a tukaj bolj nimamo izbire ker je na razpisu zmagala Stadler poljska in si hkrati znotraj koncerna ne skačejo v zelje... tovarna v švici (če tam sploh je...mnisem naredil raziskave govorim na pamet) je zadolžena za Švicarski Nemški trg...tam kjer so delani naši pa za vzhodno evropo in v tem primeru nas.... Sem pa prepričan da bodo mnogo boljši od Srbskih flirtov...pa že tisti niso slabi.... Po mojem ne bomo razočarani
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1502
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.04.2019, 19:34

desiro napisal/-a:Te razlike se spomnim recimo LPP jevi MB Conecto so delani v turčiji in povsem drugačni od tistih delanih v Nemčji... ampak mislimd a tukaj bolj nimamo izbire ker je na razpisu zmagala Stadler poljska in si hkrati znotraj koncerna ne skačejo v zelje... tovarna v švici (če tam sploh je...mnisem naredil raziskave govorim na pamet) je zadolžena za Švicarski Nemški trg...tam kjer so delani naši pa za vzhodno evropo in v tem primeru nas.... Sem pa prepričan da bodo mnogo boljši od Srbskih flirtov...pa že tisti niso slabi.... Po mojem ne bomo razočarani


Seveda so tovarne v Švici: Bussnang, Winterthur. Ampak tam imajo polne roke dela s projekti kot so Giruno, Flirt UK, Dosto Nordic in podobnimi, ter seveda izdelki za švicarske prevoznike, tako na normalnem kot na ozkem tiru. Nemci imajo tovarno v Pankowu pri Berlinu. Poljaki imajo ogromno dela za svoj trg, poljski prevozniki menjajo vlake trenutno kot gate. Minsk trenutno dela za nas in za Madžare.
Ko tako gledam, je pravzaprav za lase privlečen izgovor, da je bil Stadler na razpisu edini ponudnik "ker imajo ostali polno zasedene kapacitete". Če jih ima kdo polne, je to Stadler v prvi vrsti. Naročila kar dežujejo z vseh koncev. Stadler je bil edini preprosto zato, ker je edini sposoben kakovostno postaviti na tire vse tri zahtevane tipe garnitur.
Ko ravno srbske omenjaš, njihovi so bili narejeni v Bussnangu...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 24.04.2019, 20:13

Bolje Stadler kot pa spet kakšen Siemensov polizdelek
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3080
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 24.04.2019, 20:20

TGV Lyria napisal/-a:
Seveda so tovarne v Švici: Bussnang, Winterthur.


V Winterthurju delajo podstavne vozičke, prednostno za tovarno v Bussnangu. Verjetno si mel v mislih Altenrhein. Tam pa delajo Dosto, metrska širina, vagoni, tramvaji. Ostali program in končna izdelava (Giruno, Flirt, široki profil, posebna naročila, podstavni za metersko širino) pa je Bussnangu.

Verjetno gre pri vsem skupaj samo za razporeditev kapacitet in s tem čim manj čakanja. Pozabil si pa še na tovarno v Szolnoku na Madžarskem. Tam varijo body za Flirt in izdelujejo podstavne vozičke in jih potem prepeljejo na Poljsko, na končno sestavljanje. Tovarna v Minsku je v prvi vrsti bila zgrajena za potencial bivših držav CCCP, oziroma današnjih CIS držav. Očitno je res v ostalih tovarnah Stadlerja nora gužva.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1502
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 24.04.2019, 20:30

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Seveda so tovarne v Švici: Bussnang, Winterthur.


V Winterthurju delajo podstavne vozičke, prednostno za tovarno v Bussnangu. Verjetno si mel v mislih Altenrhein. Tam pa delajo Dosto, metrska širina, vagoni, tramvaji. Ostali program in končna izdelava (Giruno, Flirt, široki profil, posebna naročila, podstavni za metersko širino) pa je Bussnangu.

Verjetno gre pri vsem skupaj samo za razporeditev kapacitet in s tem čim manj čakanja. Pozabil si pa še na tovarno v Szolnoku na Madžarskem. Tam varijo body za Flirt in izdelujejo podstavne vozičke in jih potem prepeljejo na Poljsko, na končno sestavljanje. Tovarna v Minsku je v prvi vrsti bila zgrajena za potencial bivših držav CCCP, oziroma današnjih CIS držav. Očitno je res v ostalih tovarnah Stadlerja nora gužva.


Ne, Winterthur sem imel v glavi, ker je to tovarna bivšega SLM in vem, da jo je prevzel Stadler.
Zanimivo, da torej madžarsko floto delajo v Minsku, če je tovarna na Madžarskem. Razen, če je Poljska prezasedena in ne gre drugače, kot da Minsk prevzame vse skupaj. Skratka "polne kapacitete" očitno ni izgovor.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov