Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

smok1 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
[-X Kako se že prevaža garniture? Railadventure habfis ščitni vagoni s prilagojeno spenjačo ali nekaj kontejnerskih vagonov pred in za garnituro/ami.
Zakaj je pa to potrebno?

Ker imajo lokomotive vijačno, potniške garnitre pa scharfenberg spenjačo in jih ni mogoče neposredno speti. Koliker vem, se garnitura vozi v "leru", zato ščitni vagoni opravljajo tudi funkcijo zaviranja.
smok1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 81
Pridružen: 21.12.2017, 15:56

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a smok1 »

Hvala!
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Mislim, da je "ščitni vagon" opremljen na eni strani z klasično spenjačo, na drugi strani pa z Scharfenberg spenjačo. Enak vagon se uvrsti na sklep vlaka. Pri menjavi lokomotive bi bilo potrebno pomožno spenjačo prestavljati iz ene lokomotive na drugo. To pa vzame čas in tudi fizični napor. Pomožna spenjača EMV 311/315 ima krepko čez 50 kg. Zaviranje garniture pa je standardno zračno.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Florjan napisal/-a:Mislim, da je "ščitni vagon" opremljen na eni strani z klasično spenjačo, na drugi strani pa z Scharfenberg spenjačo. Pri menjavi lokomotive bi bilo potrebno pomožno spenjačo prestavljati iz ene lokomotive na drugo. To pa vzame čas in tudi fizični napor. Pomožna spenjača EMV 311/315 ima krepko čez 50 kg. Zaviranje garniture pa je standardno zračno.
Ščitni vagoni imajo ponavadi takšnemu prevozu posebaj namenjeno spenjačo, da se lahko zagotovi večje hitrosti kot pri pomožni spenjači (pri slednji so hitrosti dokaj omejene, npr 312... Vmax 30km/h pri potiskanju celo Vmax 10 km/h) .
Nova vozila se praviloma vozi z izločeno zavoro, ščitna vagona pa skrbita tudi za zadostni zavorni odstotek. (zato sta odvisno od tipa novega vozila včasih tudi več kot samo 2).

Sama prestavitev pomožne spenjače z lokomotive na lokomotivo pa pri novejših garniturah načeloma ne predstavlja kaj daljšega opravila kot pri klasični vijačni spenjači (ETR563/564 je tu izvzet), saj večino časa za namestitev osebje porabi pri fiksiranju pomožne spenjače na vozilo ki se ga bo vleklo in ne na tistega ki bo aktivno.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Morda enkratna priložnost, da se ujame Flirta spetega z Mopedom :D
[-X Kako se že prevaža garniture? Railadventure habfis ščitni vagoni s prilagojeno spenjačo ali nekaj kontejnerskih vagonov pred in za garnituro/ami.
Kje pa je bilo to, ko so pripeljali CAF-a k nam na testiranje, ali pa ko se je vleklo Gredljevca (HŽ 7022) na Švedsko?
desiro napisal/-a: Sama prestavitev pomožne spenjače z lokomotive na lokomotivo pa pri novejših garniturah načeloma ne predstavlja kaj daljšega opravila kot pri klasični vijačni spenjači (ETR563/564 je tu izvzet), saj večino časa za namestitev osebje porabi pri fiksiranju pomožne spenjače na vozilo ki se ga bo vleklo in ne na tistega ki bo aktivno.
Zakaj je CAF izvzet?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a mkx »

desiro napisal/-a:
Florjan napisal/-a:Mislim, da je "ščitni vagon" opremljen na eni strani z klasično spenjačo, na drugi strani pa z Scharfenberg spenjačo. Pri menjavi lokomotive bi bilo potrebno pomožno spenjačo prestavljati iz ene lokomotive na drugo. ...
Sama prestavitev pomožne spenjače z lokomotive na lokomotivo pa pri novejših garniturah načeloma ne predstavlja kaj daljšega opravila kot pri klasični vijačni spenjači (ETR563/564 je tu izvzet), saj večino časa za namestitev osebje porabi pri fiksiranju pomožne spenjače na vozilo ki se ga bo vleklo in ne na tistega ki bo aktivno.
To drži če se ob menjavi vlečnega vozila ne menja smeri vožnje ...
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Res je, pri menjavi smeri vožnje je takoj potrebna dodatna pomožna spenjača na drugem koncu.

Caf ima malenkost butasto vpetje pomožne spenjače, in sicer je potrebno le to vpeti tja kamor pride vpeta vijačna spenjača.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Morda enkratna priložnost, da se ujame Flirta spetega z Mopedom :D
[-X Kako se že prevaža garniture? Railadventure habfis ščitni vagoni s prilagojeno spenjačo ali nekaj kontejnerskih vagonov pred in za garnituro/ami.
Kje pa je bilo to, ko so pripeljali CAF-a k nam na testiranje, ali pa ko se je vleklo Gredljevca (HŽ 7022) na Švedsko?
Ker takšen način prevoza (s ščitnimi vagoni) ni obvezen, ima pa več prednosti napram vleki z pomožno spenjačo. Drugo vprašanje pa je, ali se sme samostojno vleči garniture, ki še niso vpisane v register vozil.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

Dosti je napisanega za Stadlerje, ki jih čakamo kot na otroke. A je mogoče znano kaj ali bodo SŽ naročile še nove vagone za mednarodne vlake in seveda ali se bo še kaj posodabljalo v smeri pendolinov in hitrih vlakov v letih, ki prihajajo?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a andre85 »

IggyAUT napisal/-a:Dosti je napisanega za Stadlerje, ki jih čakamo kot na otroke. A je mogoče znano kaj ali bodo SŽ naročile še nove vagone za mednarodne vlake in seveda ali se bo še kaj posodabljalo v smeri pendolinov in hitrih vlakov v letih, ki prihajajo?
A niso trije pendoli dovolj? Prav tako niso niti tako hudo stari. Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj. Ker pa baje živiš na Dunaju imaš itak vsako uro RJ za Graz od tam pa dovolj možnosti (vlak, prevozi,avtobus) za Slovenijo
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zanimivo s temi "Kanarčki". Ne vem točno katerega leta so bili nabavljeni, vendar so sigurno mlajši od Fiatov. Pa nemška roba itd... Fiati bodo ostali, že 3x predelani, Kanarčki pa v odpis?!
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.
OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...

rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...

lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Odgovori