Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Slika
Vmesna člena 615-001 modul, 615-002 sredinski člen.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Ja in kaj potem če so bili 3je desiroji? Se zavedaš da bi moral bit sprevodnik na vsakem od njih? Torej če ni dovolj vlakospremnega osebja naj bi bil v službi le tisti desiro ki ima vlakospremnika....
To ne drži..
Tako pravijo vlakospremci. Seveda pa se dogaja da jih zaradi pomankanja ni toliko kot garnitur, vendar če se on odloči da bo v takem primeru eno zaklenil ga delno kljub ihti morebitnih potnikov kolesarjev razumem.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:
Tako pravijo vlakospremci. Seveda pa se dogaja da jih zaradi pomankanja ni toliko kot garnitur, vendar če se on odloči da bo v takem primeru eno zaklenil ga delno kljub ihti morebitnih potnikov kolesarjev razumem.

Vlakospremno osebje samo, brez dogovora s strojevodjo, NE sme zaklenit garniture. Pika....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

cokla napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Tako pravijo vlakospremci. Seveda pa se dogaja da jih zaradi pomankanja ni toliko kot garnitur, vendar če se on odloči da bo v takem primeru eno zaklenil ga delno kljub ihti morebitnih potnikov kolesarjev razumem.

Vlakospremno osebje samo, brez dogovora s strojevodjo, NE sme zaklenit garniture. Pika....
Res je, samo če se tako odloči mu jaz ne bom dajal kontre če za to ne bom imel dobrega argumenta. Npr: vlak 2421 ponavadi ni tako zaseden da ne bi bila ena garnitura dovolj.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

kmzzp napisal/-a:Raziskovalci, ki se ukvarjajo z organizacijo transporta, pogosto poudarjajo, da je eden izmed zelo pomembnih prediktorjev za izbiro javnega prevoza tako imenovani "prvi/zadnji kilometer", torej razdalja med domom, službo, šolo in postajo javnega prevoza. Ta naj bi bil v nekaterih okoljih toliko pomemben kot frekvenca vlakov, hitrost vlaka in kakovost storitve. Zato je verjetno dobro, da je na vlakih dovolj prostora za kolesa, se pa mi zdi, da 10 mest zaenkrat ne bo premalo, ker pri nas kombinacija kolo + vlak še ni zelo pogosta. Sam se v Sloveniji pogosto vozim z vlakom, kolesarjev na vlakih praktično ne vidim. Mogoče tudi zato ker še ni veliko možnosti za uporabo vlaka s kolesom. Se pa tudi strinjam z nekaterimi razpravljalci, da je verjetno nesmiselno odstraniti 20 dodatnih sedežev v zameno za dodatna kolesa, vsaj zaenkrat. Se mi zdi, da bo teh 10 mest največji napredek na združevanju kolesa in vlaka v zadnjih 30 letih.
Se absolutno strinjam, da je problem prvega/zadnjega kilometra izredno pomemben za izbiro javnega prevoza, mislim pa da kolesa na vlaku niso rešitev tega problema, saj preprosto zasedejo preveč prostora. Kako imajo to rešeno v državah z dobro razvito kolesarko kulturo in hkrati močnimi železnicami?

Na Nizozemskem med jutranjo in večerno konico kolesa sploh ni možno vzeti na vlak. Imajo pa namesto tega na železniških postajah ogromne kolesarske garaže, kjer je parkiranje koles bolj varno kot kar nekje na ulici, poleg tega pa so zaščitena pred vremenskimi vplivi. Tako imajo ljudje ali na začetni ali na končni postaji ves čas parkirana svoja kolesa, je pa to manj praktično v primeru daljše razdalje do postaje na obeh straneh poti. V tem primeru je možno najeti javno kolo, se pa strinjam da sistem za take primere ni optimalen. V Belgiji je načeloma možno kolesa vzeti na vlak tudi med konicami (za ceno 4€), ampak pri večini vlakov za njih ni ravno veliko prostora, zato večina ljudi svoja kolesa pusti v podobnih kolesarskih garažah kot na Nizozemskem.

V obeh državah pa je eksplicitno brezplačno dovoljen prevoz zložljivih koles, ki zasedejo približno toliko prostora kot kakšen kovček. Čeprav to ni nikjer posebej omenjeno, po mojih izkušnjah tudi pri SŽ-ju z zložljivimi kolesi ne komplicirajo. Po mojem mnenju še boljša rešitev za prvi/zadnji kilometer pa so električni skiroji, ki tudi ne zasedejo nekaj veliko prostora, zato močno upam da se ne bo začelo omejevati njihovega prevoza na vlaku. Osebno sem bil najprej precej skeptičen, predvsem zaradi predsodkov da so skiroji otroška igrača, od kar pa sem prvega preizkusil, sem popolnoma navdušen nad njimi.

Tako da se mi zdi 10 mest za kolesa na Stadlerjih za povprečne vožnje prej preveč kot premalo. Čisto drugačna situacija pa je na bolj turističnih linijah v poletnem času, ko ljudje potujejo zaradi čisto drugih razlogov. Za take primere pa je 10 mest verjetno res premalo.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a mkx »

Z zgornjim prispevkom se povsem strinjam. Avtobus ali vlak ni pravi način za množično prevažanje koles, še posebej ne za dnevne migrante.
fiat310 napisal/-a:Čisto drugačna situacija pa je na bolj turističnih linijah v poletnem času, ko ljudje potujejo zaradi čisto drugih razlogov. Za take primere pa je 10 mest verjetno res premalo.
Za take primere se SŽ PP že sedaj trudijo (poletna predelava Fiatov), so pa za take vije-vaje bolj primerne klasike, saj je dokaj enostavno dodati vagon (ali dva) namenjen za prevoz koles.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

e absolutno strinjam, da je problem prvega/zadnjega kilometra izredno pomemben za izbiro javnega prevoza, mislim pa da kolesa na vlaku niso rešitev tega problema, saj preprosto zasedejo preveč prostora. Kako imajo to rešeno v državah z dobro razvito kolesarko kulturo in hkrati močnimi železnicami?
Govoriš o dveh sorazmerno majhnih državah, jaz ti bom pa povedal, da v državi z zelo razvito železniško infrastrukturo, Franciji, ni nobene omejitve jemanja kolo na vlak, in ne boš verjel, cena je natanko 0 (nič) €. Tudi v severni polovici Nemčije (preverjeno v okolici Braunschweiga) je prevoz koles v konici dovoljen, omejen je le s številom mest v garnituri. Kolikor sem videl je imela vsaka garnitura ranga 10 koles prostora, tudi tiste iz enočlenskih DMU. In kakor se tudi videl, so se iz vsakega vlaka podali kolesarji tudi v največji konici. Res pa je, da je na postaji običajno večnadstropna garažna hiša, pa ne za avtomobile), toda pred postajo v Goetingenu lahko mirne duše prešeteješ preko 1000 koles. Kaj pa pri nas?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj pa pri nas?
Med Mariborom in Celjem je natanko 5 vlakov, ki omogačajo prevoz koles
5:18, rahlo prezgodaj, kolesarjenje v temi je precej stresna zadeva
11:45, EC, dokaj uporaben, nerodno je le to, da kolesarji v tem času običajno kolesarijo in se hočejo vrniti z vlakom pozno popoldne, ali nastopiti pot zjutraj, vendar ne v temi.
16:13, uporabno, ni kaj
19:40, EC, malce pozno pa še uporabno
22:23, kdo zaboga se bo vozil ponoči

Vprašanje pa je, zakaj noben od večih dopoldanski ne omogoča prevoza kolesa, saj kolikor je meni znano so vlaki iz MB bolj prazne sorte in skoraj vsi so Desiroti, razen kakšne gomulke. In tako vidimo, da SŽ s svojimi vlaki omogočajo prevoz točno 3x, nekrščansko zgodaj, nekrščansko pozno in enkrat takorekoč v konici.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: Kolikor sem videl je imela vsaka garnitura ranga 10 koles prostora, tudi tiste iz enočlenskih DMU.
No torej, v čem je problem našega Stadlerja, ki bo imel teoretično 10 mest za kolesa, praktično pa se jih da stisniti še več?
(Ja vem, v sprevodnikih, ampak to pač ni problem garniture.)
jensen
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 14.09.2018, 13:21

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a jensen »

TGV Lyria napisal/-a: No torej, v čem je problem našega Stadlerja, ki bo imel teoretično 10 mest za kolesa, praktično pa se jih da stisniti še več?
(Ja vem, v sprevodnikih, ampak to pač ni problem garniture.)
Kam pa? Že tako so "viseča" mesta zoprna. A obstaja kakšna skica teh prostorov? V originalih je pet mest, kakšna je torej sprememba?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kam pa? Že tako so "viseča" mesta zoprna.
In zakaj bi bila vuseča mesta zoprna? Sam ne vidim nobenega problema, razen ko se kakšen zagret gorski kolesar prikaže ves blaten.... Ampak poznavajoč njihovo mentaliteto ne bodo šli na vlak.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a: Govoriš o dveh sorazmerno majhnih državah, jaz ti bom pa povedal, da v državi z zelo razvito železniško infrastrukturo, Franciji, ni nobene omejitve jemanja kolo na vlak, in ne boš verjel, cena je natanko 0 (nič) €.
Da ne boš še komu povzročil kakšnih nevšečnosti.

Slika

Slika
jensen napisal/-a: Kam pa? Že tako so "viseča" mesta zoprna. A obstaja kakšna skica teh prostorov? V originalih je pet mest, kakšna je torej sprememba?
Viseča mesta so edina mesta, kjer je možen varen prevoz koles, če odmisliš "kolesarnico" na vlaku. V primeru požara na vlaku, mora biti prosta evakuacijska pot. Tako, kot pred vrati strojevodje ni dovoljena postavitev kovčka, tako mora biti prost tudi v primeru da strojevodja leti ven... In preiskovalna komisija bo lepo v poročilo napisala mnenje o kolesih na neprimernih mestih, v najhujših primerih pa še odvetnik na sodišču. Kot je nekdo rekel. Vsak prevoznik tuhta med več kolesi in manj sedeži, ter obratno. In večji zaslužel je vedno bil in bo na sedežih. In zakaj ni cele kolesarnice na vlaku? Ker spet preveč gledate na to, da je cela Slovenija samo Ljubljana in Bohinjka.
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Ljubitelj napisal/-a:
e absolutno strinjam, da je problem prvega/zadnjega kilometra izredno pomemben za izbiro javnega prevoza, mislim pa da kolesa na vlaku niso rešitev tega problema, saj preprosto zasedejo preveč prostora. Kako imajo to rešeno v državah z dobro razvito kolesarko kulturo in hkrati močnimi železnicami?
Govoriš o dveh sorazmerno majhnih državah, jaz ti bom pa povedal, da v državi z zelo razvito železniško infrastrukturo, Franciji, ni nobene omejitve jemanja kolo na vlak, in ne boš verjel, cena je natanko 0 (nič) €. Tudi v severni polovici Nemčije (preverjeno v okolici Braunschweiga) je prevoz koles v konici dovoljen, omejen je le s številom mest v garnituri. Kolikor sem videl je imela vsaka garnitura ranga 10 koles prostora, tudi tiste iz enočlenskih DMU. In kakor se tudi videl, so se iz vsakega vlaka podali kolesarji tudi v največji konici. Res pa je, da je na postaji običajno večnadstropna garažna hiša, pa ne za avtomobile), toda pred postajo v Goetingenu lahko mirne duše prešeteješ preko 1000 koles. Kaj pa pri nas?
Temu, kar je napisal Re 4/4 bi dodal še to, da je na lokalnih vlakih v okolici Pariza (Transilien) prevoz koles brezplačen, a dovoljen samo zunaj konic, torej podobno kot na gosto poseljenem Nizozemskem.
https://www.sncf.com/en/passenger-offer ... e-on-board

Tvoj primer iz severne Nemčije pa v bistvu pove vse: 10 koles na vlaku, 1000 v garaži. Se strinjam da je praktično imeti na vlakih mesta za kolesa, ampak to nikoli ne bo množična rešitev za večjo rabo javnega prevoza.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://www.mvv-muenchen.de/tickets/tar ... html#c1318
V Münchenu je prepoved koles na javnih prevoznih sredstvih med 6 in 9 ter 16 in 18 karta pa stane 3evre. Sta pa v Pasingu in Ostbahnhofu dve veliki parkirni hiši za kolesa na glavni pa je 400kvadratov velik prostor,ki ga sedaj zaradi gradbišča ni.več. na eno sbahn garnituro pa ti gre 6do8 koles seveda odvisno od dimenzij pritrjujejo pa se z varnostnim pasom
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

Novi 610-001 prihod v Hodoš za Ponedeljekah (20.januar.2020 ) ne bo , preloženo mesec februar 2020 (kdaj datum še ne ve)....

Lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Odgovori