Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
jensen
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 14.09.2018, 13:21

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a jensen »

Re 4/4 napisal/-a: Viseča mesta so edina mesta, kjer je možen varen prevoz koles, če odmisliš "kolesarnico" na vlaku.
Kaj razumeš pod "kolesarnico"?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Da ne boš še komu povzročil kakšnih nevšečnosti.
Dajmo se zmenit, da govorimo samo o prevozu koles v nam predstavljivih oblikah transporta na železnici, to je TER (regionalni vlaki, po naše potniški in o IC vlakih). Za TGV pri nas in okolici razen Italije še nisem slišal, Oui pa je niskocenovni TGV, ki je sicer dokaj poceni, če kupiš karte vnaprej. (1. razred Grenoble-Pariz samo 55€).
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Da ne boš še komu povzročil kakšnih nevšečnosti.
Jaz govorim s stališča uporabnika/kolesarja v mestih primerljivih z Ljubljano. Lahko, da je v Parizu tako kot pišeš, ampak tam je tudi objavljena cena za 74 m2 veliko stanovanje za občasno rabo (piede a terre) 3,2 M€.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D in tudi tisti malo manj :?

10 mest za kolesa je mišljeno (realno) le v času izven konic. Tudi za izletnike oz. za turiste s kolesi to ni to. Verjetno je res rešitev, da se pripelješ do lokalne postaje s kolesom (kolesarska steza je zelo dobrodošla), ga pustiš v pokriti, varovani kolesarnici in se vsedeš (zaželjeno) na vlak. Na končni postaji, pa kakor veš in znaš (pešibus, javni prevoz, bicike(LJ), itd. Alternativa temu je skiro-vlak-skiro.

Kot pravijo bo možno uporabljati WIFI. Se pravi, da je teoretično možna tudi obratna komunikacija. Kaj sem misli s tem. Vsako mesto za kolo ima lahko senzor. Združeni podatki se lahko v realnem času sporočajo v centralo. Zasedenost prostora za kolesa je za vsak vlak v določenem trenutku vidna na spletni strani. Ali je to SF :^o [-X

LP Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

jensen napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Viseča mesta so edina mesta, kjer je možen varen prevoz koles, če odmisliš "kolesarnico" na vlaku.
Kaj razumeš pod "kolesarnico"?

Slika


Obstaja pa tudi "a je to" varianta.

Slika
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Pred leti je sestavi muzejskega vlaka vozil vagon za kolesa. Ali je še v uporabi? In rešitev za Bohinjko v poletni sezoni glede kolesarjev. Fiat 813/814-xxx /G vagon G153256/ 813/814-xxx. :D :D
Daljinske komande zaradi vagona med Fiatoma ni. Vožnja bi potekala po sistemu "ruki pa cuki" kot v starih časih v sestavi OM in Fiat. :D Zaradi sive barve bi ta vagon bil primeren za Stadlerja. :D Malo šale ne škodi!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

In medtem, ko mlatimo prazno slamo okrog koles, se je dobava garnitur zavlekla. Očitno tudi Stadler ni imun na zamude. Bogve kaj je "škripnilo" na testiranjih.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:In medtem, ko mlatimo prazno slamo okrog koles, se je dobava garnitur zavlekla. Očitno tudi Stadler ni imun na zamude. Bogve kaj je "škripnilo" na testiranjih.
Razlog zamika se verjetno skriva v spremenjenih okoliščinah na Poljskem in trenutno omejenem testiranju ERMTSja. Brez tega ni potrdila TSI, ni dokumentov in je garnitura samo za okras. Pogoj za prevzem garniture pa je bil testiranje L2, ki ga pri nas ni. Lahko da sem kiksnil z uradnim razlogom za SŽ, ampak ta razlog je zamuda trenutno pri poljskem prevozniku Koleje Ma...nevemkakosepravilonapiše. In, ker se je Stadler znebil Siemensa in ima po novem lastni ETCS, bo potrebno malo potrpljenja.

Na zamude in otroške bolezni pa ni imun noben proizvajalec.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Razlog zamika se verjetno skriva v spremenjenih okoliščinah na Poljskem in trenutno omejenem testiranju ERMTSja. Brez tega ni potrdila TSI, ni dokumentov in je garnitura samo za okras. Pogoj za prevzem garniture pa je bil testiranje L2, ki ga pri nas ni. Lahko da sem kiksnil z uradnim razlogom za SŽ, ampak ta razlog je zamuda trenutno pri poljskem prevozniku Koleje Ma...nevemkakosepravilonapiše. In, ker se je Stadler znebil Siemensa in ima po novem lastni ETCS, bo potrebno malo potrpljenja.
Mazowieckie, če ignoriraš vse poljske posebne znake in črtice na črkah kjer jih pri nas ni :D (EDIT: v tem imenu jih celo ni, torej je to pravilen zapis.)
Hočeš reči, da ima testni poligon Žmigrod (tudi tu ni Ž, ampak nekaj tretjega) trenutno težave z ERMTS sistemom in se ga ne da testirati? (Pa kje zaboga vse to pobereš :wink: ).
Glede zamud z dobavami pri Stadlerju doslej ni bilo nič hujšega, če primerjaš z Bombardierjevimi katastrofami ali pa s Škodo za MüNüX, ki zamuja že skoraj tri leta.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Hočeš reči, da ima testni poligon Žmigrod (tudi tu ni Ž, ampak nekaj tretjega) trenutno težave z ERMTS sistemom in se ga ne da testirati? (Pa kje zaboga vse to pobereš :wink: ).
Glede zamud z dobavami pri Stadlerju doslej ni bilo nič hujšega, če primerjaš z Bombardierjevimi katastrofami ali pa s Škodo za MüNüX, ki zamuja že skoraj tri leta.
Żmigród je bolj tako tako. Ni to testna proga na Velimu, kjer imajo vse, ampak za poljske proizvajalce je domača proga ok. V detajle ti ne znam povedat, če je to res problem naših, vendar neuradno je, da Żmigród nima pogojev za testiranje programske različice Baseline 3 in je potrebno drugam, kjer pa so trenurno omejitve. Recimo Newag, ko je dal na trg obe lokomotivi (4 in 6 osno) je kombiniral testiranja, zato zamud ni bilo. Prvi Stadlerji za Mazowieckie, pravijo bodo nared do konca meseca. Testiranja potekajo skupaj z našim, tako da lahko malo računaš, kdaj približno lahko pričakujemo konec. Prva prestavitev pa je bila zaradi tega, ker so se odločili da bodo testiranja rajši naredili na Poljskem. Pa da se niso odločili ravno zaradu tega, ker so predvidevali da ne bo šlo tako u izi :?: :-k

Drugače z zamudami je tako. Bombardier je problem (vedno) programska oprema, ki jo je potrebno nadgrajevati v nedogled, Škoda pa pri papirjih, ker ima nekakšne svoje podstavne vozičke in mora dokazovati da bodo blažilniki ok. Z Dosto vagoni pa manjkajoči računski model pri dokazovanju utrujenosti pri konstrukciji. Še večja težava za Škodo pa je, da jo preveja EBA (nemška agencija za promet) in ne ERA (evropska agencija). Z EBO so pa že vsi proizvajalci imeli težave.

Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile. =D>
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ves čas čakamo in govorimo o prvi garnituri. V kakšnih fazah pa so ostale?
preglednik
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Hvala za informacije Re 4/4, res zanimivo.

Glede Škode se mi zdi pa pomanjkanje računskega modela za izračun utrujenosti materiala v konstrukciji precej kritična stvar, saj bi to pomenilo da ali ne vedo kakšne so obremenitve (napetosti) v konstrukciji ali pa ne vedo iz kakšnega materiala je izdelan vlak. Nič od tega se mi ne zdi verjetno, tako da najbrž Škoda svoje modele ima, ampak EBA ni zadovoljna z njimi?
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a 038 »

Re 4/4 napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile.
Vozil bo pa kdo??? Koliko mi je poznano so trenutno samo 3 strojevodji z licenco ki vozijo po Avstriji. Pa še od teh ni eden peljal vlaka na več kot 10%o vzpona z 541, zato pa obležijo na Smeringu. Za kozlat...ko vidiš kaj se dogaja...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

fiat310 napisal/-a:Nič od tega se mi ne zdi verjetno, tako da najbrž Škoda svoje modele ima, ampak EBA ni zadovoljna z njimi?
Bo držalo ja, da niso ustrezni oziroma so bili pomankljivi. To sicer ni več problem, saj imajo vagoni že dovoljenje, ampak samo 190 km/h. Lokomitve pa še čakajo. Kolikor je znano, imajo Škode najkrajšo razdaljo med podstavnima vozičkoma od vseh lokomotiv. Tiste, ki so pa na Češkem pa samo upaš, da ne bo ista usoda teh v Nemčiji. Redno jim prebija na pretvornikih, pa tudi na motorjih. In namesto da se upošteva, da se vlečna sila zmanjša na 75 %, se jih preganja, kljub trem delujočim motorjem.
038 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile.
Vozil bo pa kdo??? Koliko mi je poznano so trenutno samo 3 strojevodji z licenco ki vozijo po Avstriji. Pa še od teh ni eden peljal vlaka na več kot 10%o vzpona z 541, zato pa obležijo na Smeringu. Za kozlat...ko vidiš kaj se dogaja...
Kdo bo vozil, zamenjaj kdo že vozi.
Drugače pa je to grdo rečeno stvar prevoznika. Če ni sposoben zvežbati osebje, tako kot se mora, bo pač plačevaleval reševanje, ali pa naj najame osebje, tako kot to počne čez Ture. In tega bo vedno več Teža na kavlju gre gor, proizvajalec ti pa reče: Žal peskovnika ne moremo vgraditi, ker bi presegali dovoljeno težo lokomotive za pičli 2 tone, lokomotiva ti pa ne pusti maneverskega prostora. Pa ni težko povedat o katerem poceni "ajmerju" (lokomotivi) je govora.
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Re 4/4 napisal/-a: Še rahli O.T. Od januarja ima tovodni promet nov vlak v Avstriji. Bremen-Passau-Linz-Gradec-Koper. Vozijo pa avtomobile. =D>
Baje SŽ vozi samo iz/do St. Michaela. Tam pa prevzame RTB (Ruhrtalbahn).
Odgovori