Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Super slike, hvala cokla!

Glede testiranj se ne strinjam s tistimi, ki pravite da je tak tip testiranj nesmiselen. Mogoče se ne dobi informacij o pogonu in zaviranju (to se je zelo zelo verjetno stestiralo že na Poljskem), se pa dobi uporabne podatke o dinamičnem obnašanju garniture na tirih (vzmetenje, vibracije...), podatke o delovanju varnostnih naprav in prepozna morebitne elektromagnetne interference. Mislim, da so ravno zadnje eden od razlogov, zakaj so testiranja ločena za vsako železniško upravo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Matevz96 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Je bilo testiranje enako tudi ko smo dobili Regane, Kanarčke, Žive, Fiate itd...?
Močno upam, da so v zadnjih 50 letih kaj posodobili sistem testiranj.
Osciloskop pa ja ni neka nova zadeva. :D @preglednik. Ne. 541 približno ja, ampak ne za vse teste.
fiat310 napisal/-a:).. se pa dobi uporabne podatke o dinamičnem obnašanju garniture na tirih .
Tako ja. Verjetno so v igri dinamični testi kolesne obremenitve kot dokazilo, da je garnitura varna. S tem izmeriš dinamično obnašanje garniture na tirnico in njeno možnost iztirjenja. Meritve (tudi vse ostale, ki so obvezne), se morajo ponoviti nekajkrat. Potem se upošteva absolutni rezultat in se ga primerja z dovoljeno vrednostjo. Če rezultat ne ustreza, se po večini poseže v programsko opremo, ki bdi nad temi sistemi. Veliko meritev ni mogoče testirati na vsaki progi, ampak mora imeti določene pogoje za veljavnost rezultatov.

Pač nič novega. Vsak kupec dobi garnituro, ki je par mesecev imela teste tu in tam.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Na Facebooku je eden od "insajderjev" razkril, da gre za meritve voznega udobja.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Te meritve bi se morale opravljati v Sloveniji na tirih na katerih se bo vozilo potnike,ne pa na neki super zrihtani progi,kjer je bočnih pospeškov malo in bodo posledično rezultati fantastični.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Se bo testiralo tudi signalizacijo na bohinjski progi?
Vse slovenske proge bo moral prevoziti, da bo dobil dovoljenje za celo omrežje. Celo Naklo, Ajdovščina in Radgona najbrž. Tudi Primorci že čistimo fotoaparate...
Od kje pa to tebi? Bi prosil za citat ali povezavo pravilnika.. :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: Od kje pa to tebi? Bi prosil za citat ali povezavo pravilnika.. :roll:
Od človeka, ki je med prvimi sedel v kabini na Poljskem in jasno povedal, da ga bodo na testih peljali tudi v Ajdovščino in podobne luknje. Seveda bodo testi tudi povsod, kjer bi potencialno lahko vozil, tj. po vseh progah z rednim prometom.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:
Teoretiku tega ne moreš objasnit pa da se na glavo postaviš. zato se nti ne bi trudil...
In kaj se bi naj testiralo v Unzmarktu? Vpliv snega na pogonski sklop etc... in so zavili v kraje kjer je vsaj malo snega. Ampak garnitura se vozi brez pogona, torej se nič kaj dosti ne da ugotoviti.... Še dobro, da so kakšni teoretiki, ki vsega ne verjamejo.
Ha ha ha....pojma nimaš kaj se vse da ugotoviti s takimi testiranji.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ha ha ha....pojma nimaš kaj se vse da ugotoviti s takimi testiranji.
Kot nepoznavalec in človek z nekaj tehničnega vedenja bom dejal, da se na garnituri, ki jo vleče ena druga škatla lahko zmeri samo, ali teče kot navaden vagon, kaj več pa težko, motorji ne delajo, se pravi tudi lastne pnemvmatike ne moreš stestirati saj posledično tudi kompresor ne dela, lahko sicer ugotoviš če zavore delujejo, potem se pa počasi neha. Kakor sem rekel, se testira, če se vrtijo kolesa.... ali so pa mogoče štirioglata.... Vlečt vagon čez pol Evrope, da ugotoviš, da vzmetenje ne deluje optimalno je pa malce grobo rečeno nesmisel, če bi se to testiralo vsajv domovini. Kako pa lahko testiraš delovanje signalnih naprav, če garnitura ni pod lastnim štromom pa mi ni jasno.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a:
Ha ha ha....pojma nimaš kaj se vse da ugotoviti s takimi testiranji.
Kot nepoznavalec in človek z nekaj tehničnega vedenja bom dejal, da se na garnituri, ki jo vleče ena druga škatla lahko zmeri samo, ali teče kot navaden vagon, kaj več pa težko, motorji ne delajo, se pravi tudi lastne pnemvmatike ne moreš stestirati saj posledično tudi kompresor ne dela, lahko sicer ugotoviš če zavore delujejo, potem se pa počasi neha. Kakor sem rekel, se testira, če se vrtijo kolesa.... ali so pa mogoče štirioglata.... Vlečt vagon čez pol Evrope, da ugotoviš, da vzmetenje ne deluje optimalno je pa malce grobo rečeno nesmisel, če bi se to testiralo vsajv domovini. Kako pa lahko testiraš delovanje signalnih naprav, če garnitura ni pod lastnim štromom pa mi ni jasno.
Za oskrbo z zarkom z lokomotive si že slišal?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Za oskrbo z zarkom z lokomotive si že slišal?
Samo potem se pa testira vagone, pa ne samozadostno garnituro. Pa menda nismo kupili vagonov?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:
Za oskrbo z zarkom z lokomotive si že slišal?
Motornik je bil povezan tudi z energetskim kablom.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1950
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Sem mislil, da so Flirti standardizirane garniture in so bili vsi takšni testi opravljeni že v fazi razvoja na prototipih.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:Sem mislil, da so Flirti standardizirane garniture in so bili vsi takšni testi opravljeni že v fazi razvoja na prototipih.
Ja in ne. Flirt kot osnova sicer je standardiziran, ampak ga izdelujejo v sto in eni verziji, katera ima vsaka svoj "prototip". Konkretno dizelskih Flirtov je malo, v prvi generaciji je bil le estonski (ELRON), v aktualni 3. pa doslej le za ameriškega prevoznika TEXrail. Mi smo pravzaprav drugi naročniki. Prav tako doslej še ni bil narejen trisistemski (3+15+25) Flirt 4. generacije ("facelift") in prav tako ne 3 kV Kiss. Torej je pri nas vse novo, a hkrati že preizkušeno. Razumi če moreš :D
In če se kdo sprašuje, zakaj je bilo doslej tako malo dizelskih Flirtov: 1. Zato ker je bil še pred nekaj leti v prodaji popularni Stadlerjev model GTW in 2. ker je Flirt drag hec v primerjavi z nekaterimi motorniki s klasičnim mehanskim prenosom, med katerimi po popularnosti izstopa Alstom Coradia Lint. Torej se dizelski Flirt običajno naroči tam, kjer potrebujejo kompatibilnost z električnim ali pa kjer želijo komplet dobavo od enega ponudnika zaradi cenejšega vzdrževanja. Kot naročeno je to ravno v Estoniji in Sloveniji.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Testiranja gor, testiranja dol, glede na to, da bodo dizelski vozili mnogo verjetno samo v Sloveniji zakaj sploh testiranje v Avstriji. Prej so pa bili že na testiranju na testni progi, na njih so že vežbali,.... Malce čudno, saj bi morali biti v Sloveniji že decembra, sedaj smo pa že marca in pred 3 tedni bi se naj že začel zaključni del usposabljanja v Ljubljani.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Ljubitel, nove garniture verjetno še niso vpisane v register vozil, to pa predstavlja določene omejitve. Da pa ne bodo 610-ke vozile v tujino pa ne drži, poglej kam se zapeljeta Zelenc in Kanarček, celo njihovo nacionalno označevanje je bilo na dveh garniturah.
Tine
Odgovori