Ljubitelj napisal/-a:
Kot glavni bistroumnež bi samo povprašal
1) Prihod DEM je bil napovedan pred novim letom 2020, danes smo 10.2.2020 pa še ni duha ne sluha o prihodu
2) Prva dva cikla šolanja instruktorjev sta bila izvedena decembra 2020, 3. bi se naj začel v sredini januarja na garniturah dobavljenih v Slovenijo. Spet ni duha ne sluha o zaključku šolanja inštruktorjev
3) Garniture so bile testirane na tesni progi na Poljskem, nato so jih kao odpeljali na testiranje v Berlin, nato so jih testirali na Dunaju v klimatskem kanalu,
4) ko bi naj končno prispele, človek bere da jih testirajo na Koroškem. Približno 6 tednov potem, ko bi naj bile dobavljene in 3 tedne kasneje ko bi naj bil izveden zaključni del šolanja so še vedno na testiranju v Avstriji
5) In ker smo davkoplačevalci dali garancijo za nakup (brez nje nakupa ne bi bilo) bi se spodobilo, da se jih obvesti kakšno je stanje z dobavo precej unikatnih dizelskih garnitur, kajti vse skupaj kaže na precejšno šlamastiko glede načrtovanja dobav.
Ni problema, lahko vprašaš. Imamo nekateri vire na Poljskem.
1) Da. Prihod je bil napovedan do konca leta, vendar so se spremenile okoliščine na katere proizvajalec ni imel neposrednega vpliva. O ERMTS je že bilo napisano. Drugi problem pa so dobavitelji. Ti se soočajo s pomanjkanjem kadra in z naravnimi nesrečami, zato je njihova proizvodnja delno omejena, kar lahko podaljšuje dobavo pri vseh proizvajalcih železniških vozil.
2) Da. Vendar, če še ni izvedena implementacija evropske varnostne naprave, dobavitelj ne more šolati osebja na varnostni napravi, ki nima certifikata.
3) Ti testi so normalna faza vsakega prvega železniškega vozila, ki se ga izdela. S tem se dokazuje, da vozilo ustreza zahtevam v standardih. Datum testov je odvisen od večih faktorjev. Tudi od tega, kdaj imajo laboratoriji proste kapacitete.
4) Razlog v prvih treh točkah.
5) Da. Kot davkoplačevalec maš vso pravico vedeti in vprašati. Nimaš pa pravice delati zaključkov, če ne poznaš zadev odzadaj, niti ne poznaš, kako se železniško vozilo daje na trg.
Pa da smo na jasnem dajem prevod iz poljščine. Ker poljsko nimam pojma, bo prevedel ata gugl.
Prvi novi letaki Flirts naj bi prevažali potnike Koleje Mazowieckie z novega voznega reda, ki bo začel veljati 15. decembra 2019. Vendar se do tega datuma to ne bo zgodilo.
Od decembra do konca maja smo slišali napovedi o izstrelitvi sodobnega Flirt III na mazovijskih poteh. Že vemo, da to ne bo storjeno.
- Izvedba novih vlakov je načrtovana za prvo polovico leta 2020, je v odgovoru na vprašanja železniškega trga zapisala Donata Nowakowska, tiskovna predstavnica Koleje Mazowieckie. Za pojasnilo je poslala proizvajalcu vozil - Siedlce Stadlerju.
- Zanesljivost in varnost naših vozil sta naša glavna prednostna naloga. Intenzivno delamo na projektu in se trudimo, da bi Mazovijske železnice in potniki v Mazoviji zagotovili sodobna vozila najvišje kakovosti - piše Marta Jarosińska, predstavnica proizvajalca. Pojasnjuje, da so se med izvajanjem pogodbenih okoliščin pojavile zunaj proizvajalčevega nadzora, ki so vplivale na razpored izvajanja projekta.
- Zlasti so povezane s spremembami zakonskih predpisov in standardov ter omejenimi možnostmi testiranja naprav na vozilu sistema ETCS na Poljskem na ravni, ki jo zahteva pogodba, kar je med drugim znatno vplivalo na razširitev postopka za pridobitev dovoljenja za začetek obratovanja železniškega vozila, skladnega s TSI. Prizadevamo si, da bi projekt čim prej zaključili in na tem področju ostajamo v tesnem, konstruktivnem dialogu z našo stranko - dodaja Marta Jarosińska
Nič hudega, če je novica o Koleje Mazowieckie. Tako kot SŽ ima isti tip ETCS in se testirata v istem obdobju.